Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سنگرافی ۳بعدی
ایا حتمان باید انجام شود هزینه خیلی بالاست
- سلام جسته نباشید فیبروم رحم
من خانم ۴۵ ساله که در سنوگرافی مشخص شد ۷میوم دار م۲تاش قدامی میانی ساب سروزال به اندازه۱۶ میلیمتر و۱۱میلیمتر ویک عدد در قدامی فوقانی اینترمورال۷میلیمتر۲عدددرخلفی فوقانی اینترمورال به اندازه۲۳ و۱۹ میلیمترویک عدد در قدامی میانی اینترمورال ۱۱میلیمترویک عدد درناحیه فوندوس به۱۳ میلیمتر دیده شده ضخامت لیگامان یوتروساکرال چپ کمی زیاد است۰ودر داخل ان نودول dleبا ابعاد 4.5mmدیده شده۰درناحیه اندو سرویکس یک عدد کیست نابوتین به قطر 10mmدیده شده۰یک پزشک برای من ۳ امپول triporelinماهی یک عدد تجویز کرد پزشک دیگری برا من ۳ماه قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد من کدوم تجویز رو انجام بدم
- قرص میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. میخواستم بدونم قرص libidofem عوارض داره؟ یعنی ممکنه باعث بی نظمی پریودبشه؟؟ چون من پریودم منظمه ولی واسه میل جنسی میخوام این قرص رومصرف کنم گفتم مطلع بشم
- بارداری
ایا در خانه میشود با طب پزشکی بچه رو بندازیم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من با نامزاد خود نزدیکی کردم چیزی بنام خون و جود نداشت و کدام مانع هم احساس نکردم و اون زمان بخاطر بعضی مشکلات دکتر هم نرفتیم و حالا از این مسئله چندین ماه میگذره آیا امکان داره که حالا تشخص شود نوعیت پرده بکارت و یا اصلا وجود نداشته و یا در اثر کدام نزدیکی و یا ضربه از بین رفته باشه لطفا به جواب بدهید ممنون تان
- موتا
سلام خسته نباشید ببخشید میشه قرص موتا را همزمان با قرص سیبل مصرف کرد
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من 47سالمه و پارسال سونوگرافی کلیه مثانه اندوواژینال رحم و تخمدانها انجام دادم و دکترم گفت مشکل جدی نداری با دارو رفع میشه اما اصلا خوب نشدم.تو سونوگرافی نوشته(علاوه بر4-3 میوم اینترامورال و یا ساب سروزال پراکنده با قطر حداکثر 31mm دو میوم ساب سروزال به ابعادmm85*112 و 40*59 mm در دیواره چپ بادی رحم دیده میشود.) ممنون میشم بگید باید به دکتر مراجعه کنم یا ن؟
- ایا پارگی دیواره ی داخلی بالای واژن از داخل باعث اسیب تاندوم میشود؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر.من سال۹۳پیش شما جراحی باز فیبروم انجام دادم.الان باردار هستم و هفته هفتم بارداری هستم.جفتم قدامی هستم.آیا ممکنه مشکلی ایجاد بشه؟ و جفتم توی محل زخم قبلی جراحیم قرار بگیره؟تا چه حد خطر داره؟من شهر لنگرود هستم.اگه لازمه میخواستم خودتون جراحیم کنید تا رشت هم میتونم بیام برای سزارین.خیلی ترسیدم.
- نازایی
سلام خانم دکتر ،من ۳ساله نازایی دارم عکس رنگی رحم گرفتم احتمال پولیپ دادن پیشنهاد سنو واژینال دادن ۳بار جاهای مختلف سنو انجام دادم ۲تا گفتن پولیپ نداری یکی گفت پولیپ تو سرویکس داری نمی دونم کدومشون درست میگن ۳بارم iui کردم منفی شده،فکر میکنم شاید واقعا پولیپ دارم باردار نمیشم چجوری مطمعن بشم
- واکسن کرونا
سلام دکترپوست برام اسپیرونولاکتون وسیپروترون کامپاند تجویز کردن سی سالمه میتونم واکسن کرونا بزنم یا خیر کدوم واکسن رو بزنم? ممنون از لطفتون
- قرص استرادیول وشیردهی
سلام سه ماهه زایمان کردم خونریزی تموم نمیشه سونو دادم دیواره رحمم ۲میل شده دکتر قرص استرادزول نوشته ولی چون شیر میدم میترسم واسه بچم ضرر داشته باشه میشه راهنماییم کنید
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم نگفته تا چند روز بخورم میشه راهنمایی کنید واین دارو ها درسته برای باردارشدن
- طول سرویکس
سلام وقت بخیر.من ۲۱هفته باردارم با رحم دو شاخه و در سنوگرافی به روش tvs حین مانور والسالوا تصویر funneling به طول ۵ میلیمتر در ابتدای کانال سرویکس مشاهده شده و باقی مانده طول سرویکس حداقل ۳۱ هستش. آیا خیلی خطرناکه؟نیاز به سرکلاژ دارم یا نه؟
- ناباروری
سلام خانم دکترمن همش ازواژنم مایع چسبناک خارج میشه ایاممکن چسپندگی داشته باشم اخه باردارنمیشم
- درد شکم
در سونوگرافی مایع آزاد خفیف لگنی مشاهده شد چیست؟؟
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام.خانوم دکتر من 16،ساله که ازدوج کردم و یک فرزند پسرم دارم ،که 15ساله شه ،الان پنچ ساله که قصد بارداری دارم ولی نتیجه ی نگرفتم ،یک بار دکتر رفتم گفتن که کیست داریت و تنبلی تخمدان الان نمیدونم با ید چیکار کنم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۴۳ سالمه ۳ تا بچه دارم خونریزی قاعدگی من ۳ روز اول لکه بینی و ۲ روز خونریزی شدید وبعد خونریزی خیلی کم و بع تا روز دهم لکه بینی داشتم که بعد از ۵ روز دوباره پریود شدم و خونریزیم به همین شورت است و در ضمن سینه هام هم خیلی بزرگ شده چه کار کنم منون میشم جواب بدهید.
- سوال
سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر، آیاتنبلی تخمدان با تخمدان پلی کیستیک فرق دارن یاهردویکی هستن لطفااگه میشه توضیح بدین خیلی ممنون🌹


