Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام خانم دكتر خسته نباشيد. خانم دكتر شما در كدام مركز اي وي اف انجام ميدهيد ؟ متشكرم
- سـوال
به پرشک عمومی مراجعه کردم برای شوزش ادرار و تکرر قرص فنازومکس تجویز کردن با توجه به اینکه بنده یائسه شدم مشکلی برام پیس نمیاد
- بیماری اندومتریوز
سلام خسته نباشید من آندومتریوز پیشرفته دارم الان سه ماه هست که دکاپپتیل میزنم ماهی یک عدد این ماه دو سه روز تاخیر داره میخواستم ببینم این تاخیر موجب خونریزی میشه یا خیر
- سلام وقت بخیر من ۲۵سالم هستش تا ب حال ب دلیل کوچیک بودن رحم پریودنشدم تخمدانام سالم هستن وداخل سونگرافیم نوشته هایپوپلاستیک ایا درمانی داره؟
- در مورد عادت ماهانه
سلام من یه هفته ی پیش ترشحم خونی بود رفتم دکتر گفتن پریود شدم درصورتی که من اصلا خون در حد لکه هم نداشتم دو روزه که دوباره پریود شدم خونریزی هم دارم بهم گفتن پریود نیستم کپسول برا پاکیم دادن ولی پاک نشدم نمیدونم پریودم یا نه خیلی ممنون میشم منو از این سردرگمی در بیارین
- آی یو آی
سلام خانم دکتر،درصدموفقیت آی یو آی برای تعیین جنسیت چقدر؟موفقیت درتعیین جنسیت به چه عواملی بستگی دارد
- بارداری
سلام خسته نباشید من خانمی ۲۱ ساله هستم و کیست تخمدان دارم دارو استرادیول والرات مصرف میکنم این ماه حین رابطه زیر شکمم سفت میشد و درد داشتم و بعضی وقت ها هم احساس تهوع میکردم ولی دیروز حین رابطه پریود شدم احتمال بارداری وجود داره
- خیلییییی مهم
سلام خسته نباشید خانم دکتر من توسیکل ای یوای هستم ضخامت اندومترم پایین میشه لطف کنید بگید چه چیزایی مصرف کنم ضخامتم بالا بره،چون مراکز دولتی میرم خیلی سرسری ازکنارش رد میشن ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوزش ادرار
سلام من ۸هفته باردار هستم .گاهی اوقات موقع ادرار کردن سوزش دارم .بخاطر عفونته؟بیام پیشتون برام آزمایش بنویسید یا نیاز نیست ؟
- بهبودی جراحی پس از سزارین
سلام خانم دکتر خداازبزرگی کمتون نکنه خیلی سپاسگذارم ازاینکه به سوالات من وتمامی عزیزان جواب میفرمایین سوالم اینکه چیکارکنم برش های داخلی سزارین زودتر ترمیم بشن چی مصرف کنم بهترین مکمل از نظرشما برای بهبودی سریع برش های ۷لایه ی سزارین چی هست
- پلیپ
سلام خسته نباشید.خانم دکتر من۵ماه پیش به شما مراجعه کردم پلیپ داخل درحم به اندازه ۸.۳ میل مشاهده کردین و کمی هم لکه بینی حین نزدیکی داشتم. تو این مدت یکی دوبار لکه بینی داشتم که حین نزدیکی دیواره داخلی واژن حالت سوزش داشت.و یکی دوبار هم چند روز مانده به پریودی کمی لکه بینی در حین نزدیکی داشتم.ایا بابت پلیپ باز به شما مراجعه کنم یا اندازه اون مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ اونموقع به من گفتین بعد دوهفته به شما مراجعه کنم که چون لکه بینی زیاد نبود و من از شهرستانم دیگه مطب نیومدم اگه برای بررسی بیشتر لازم هست هست بیام.ازمایش تیرویید و پرولاکتین هم نرمال بود .
- بارداری
با سلام .موعد پریود بنده ۱۰ روز پیش بود که گذشته و حدودا ۵ روز پیش خونریزی مختصری در حد یک پد بهداشتی داشتم و سپس لخته های قهوه ای.با توجه به اینکه سه بار سقط عمدی و یک بار سقط خود به خودی داشتم آیا امکان سقط هست؟؟ بیبی چک مثبت نشان داده شده است.ایا اون حجم خون نشانه آمادگی سقط است؟
- درد وخونریزی در ماه دوم بارداری
سلام هفته ۸ بارداری سونو کردم گفتن تا ۶ هفته صدای قلب جنین بده دیگه این دوهفته رشدی نداشته. باسونو داخلی فهمیدن دوقلو هست. برای اینکه احتمال تقسیم شدن نطفه وریزی قلب دادن وفتن تا هفته ۱۳ قبر ودوباره سونو کنم. هفته ۱۲ هستم درد لکه بینی دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- با قرص اوژانسی میشه بچه سخت کرد
- عفونت
سلام خانم دکتر من زایمان سزارین داشتم تقریبا 50 روزه خونریزی اینام تموم شده ولی الان ترشح زرد رنگ خیلی دارم بوی بدی هم میده حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم
- ناحیه ایزواکو با حدود نامشخص
ناحیه ایزواکو با حدودنامشخص و به ابعاد ۵*۹میلیمتر با حدود نامشخص در ساعت نه سینه راست به فاصله ۲سانتی از نیپل مشاهده شد ک مطرح کننده ی fibroglandular patch میباشد (birads2) این به چه معنی هست قبلا دقیقا همینحا یدونه فیبرادنوم داشتم
- نزدیکی بعد جراحی
سلام،وقت بخير من جراحي لاپاروسكوپي انجام دادم برداشتن فيبروم و كيست و آندومتريوز و آدنومايزيس ميخواستم بدونم تا چند وقت نبايد نزديكي صورت بگيره
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- سرکلاژ شکمی
ایا با وجود سرکلاژ شکمی امکان داره فانلینگ اتفاق بیفته؟؟؟؟
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
سلام بنده 24ساله هستم و من و همسر خیلی به چند قلو های همسان علاقه داریم آیا میشه با روشlvf و یا با روش دیگه ایی صاحب چندقلو همسان بشیم


