Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد معقد در زمان نزدیکی
سلام وقتی سکس انجام میدم معقدم خیلی درد میگیره علت چیست ؟؟
- درد مقعد و بخیه زایمان طبیعی زمان پریود
سلام خسته نباشید من زمان پریود درد مقعد دارم و بعضا شدید میگیره واسه دفع مدفوع و همچنین ۷سال زایمان طبیعی انجام دادم جای بخیه هام درد میکنه میخواستم نظرتون بدونم وآیا باید به دکتر حتما مراجعه کنم؟
- اکوژن چیست
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده دوبار زایمان زودرس در هفته۲۸ و۲۲ داشتم بارداری دومم سرکلاژ واژینال بودم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی چند درصد میتونم جواب بگیرم و بارداری موفقی داشته باشم؟
- تخمک گذاری و عفونت
سلام خانم دکتر من با توجه به سیکلم که 29 روزس 5 روز دیگه احتمالا تخمکگذاریم باشه ولی بعضی وقتا زیر دلم سمت راست تیر میکشه و انگار سوزن سوزن میشه و همچنین هیچ ترشح خاصی ندارم فقط احساس سوزش تو ناحیه واژن واطرافش دارم در ضمن تو این دروان وقتی نزدیکی دارم احساس سوزش و درد میکنم ...ایا اینها طبیعه یا ممکنه که عفونت داشته باشم
- IVF
همسرم ازمايش شكستDNA داده و ٧٢ درصد معيوب هست اسپرم دوبار انتقال جنين داشتم. ناموفق ايا دليلش ميتونه اسپرم معيوب باشه
- سلام من دیروز متوجه شدم توده سالید با ابعاد۵۵ در تخمدان چپ دارم پزشک معالجم دستور سریع عمل دادن آیا خطرناک نیست
- بارداری
سلام خانم دکتر. معذرت میخام ک شاید سوالم درست نباشه.. ولی من یک پسر 26 ساله هستم.. حدود یکسال پیش به یک خانمی رابطه داشتم.. و رابطه ما حدود یکماه بود.. و بعد ایشون رفت یا یک آقایی ازدواج کرد.. حالا بعد یکسال همین چن روز پیش به من پیام داده ک من از تو باردار بودم و بهت نگفتم و عکس یک بچه را فرستاده و گفت این بچه توعه و من بخاطر این موضوع دارم طلاق میگیرم.. و گفت باید مسئولیت کارتا قبول کنی.. و بعد دیگ رفت و گوشیش خاموش شد.. حالا با یک خط دیگ اومده و بچه مال توعه.. و دوباره گوشی را خاموش کرده.. من الآن نمدونم چکار کنم از جایی ایشون اومده ی حرفی زده ولی در دسترس نیست ک من ببرمش آزمایش ژنتیک.. از طرفی من ایشون از لحاظ قانونی هنو از شوهرش جدا نشده و من نمدونم اصن راست میگه.. یا برای من دام پهن کرده.. و میترسم گرفتار ی موضوع دیگهای بشم.. از طرفی من نامزد دارم و قراره دو هفته دیگ عقد کنیم.. حالا نمدونم چیکار کنم.. شبا نمیتونم بخابم.. ن میتونم برم به نامزدم و خانواده اش بگم.. چون صدرصد همه چی خراب میشه و آبروی من جلو خانواده خودم و خانواده نامزدم و فامیل میره.. چون من در یک جای بومی زندگی میکنم.. و باید بذارم از این شهر برم.. از طرفی من مطمئنم نیستم ک برم بگم.. شاید ایشون ب من دروغ گفته.. من برم خودم آبروی خودما را ببرم.. و از طرفی خیلی میترسم ک عقد کنم و یهو ایشون با یه بچه پیدا بشه.. و مدعی بشه بچه مال توعه.. انوقت دیگ بدبخت میشم.. والا نمدونم باید چیکار کنم.. فقط از یجایی میگم بچه مال من نیست.. چون بچه ایشون متولد 20 خرداد هستش.. و من در اینترنت خوندم ک باردای نهایتاً 42 هفته است اونم از زمان پریود.. و ن زمان ک نطفه تشکیل شده و ایشون باردار شده.. و هر جا تحقیق کردم گفته شده بود تعیین زمان لقاح ممکن نیست.. و زمان لقاح38 هفته طول میکشه ک بچه کامل بشه و وقتی کامل بشه دیگ نمیتونه در شکم مادر حضور داشته باشه.. چون باعث مرگ او میشه.. حالا من پیش خودم فرض کردم اصن زمان لقاح را میشه تشخیص داد و بارداری از زمان لقاح حساب میشه.. حالا حتی اگه اینجوری ک من میگم باشه.. و بارداری ایشون به مدت 42 طول کشیده باشه.. نمیتونه بچه مال من باشه.. چون از 20 خرداد.. 42 هفته بیاییم عقب میشه 29 مرداد سال قبل و من حدود 26 مرداد همون سال از ایشون جدا شدم و بعدش با ایشون هیچ رابطه ای نداشتم.. آیا میتونم به این مطلب علمی استناد کنم؟.. خانم دکتر لطف کنید و بنده را راهنمايي کنید.. چون هیچ کاری نمیتونم بکنم و اصن راهی ب ذهنم نمیرسه.. و اون خانم در دسترس نیست ک بخام آزمایش ژنتیک بدم.. و دوهفته دیگ بیشتر وقت ندارم.. کل زندگیم ریخته بهم.. خانم نظر شما میتونه ب من کمک کنه.. نمیتونم همش منتظر یک اتفاق بد باشم..
- بهبودی جراحی پس از سزارین
سلام خانم دکتر خداازبزرگی کمتون نکنه خیلی سپاسگذارم ازاینکه به سوالات من وتمامی عزیزان جواب میفرمایین سوالم اینکه چیکارکنم برش های داخلی سزارین زودتر ترمیم بشن چی مصرف کنم بهترین مکمل از نظرشما برای بهبودی سریع برش های ۷لایه ی سزارین چی هست
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- کاردیولیپین
سلام خانم دکتر خسته نباشید، عدد کاردیولیپینIgm در آزمایش 18.5 باشه یعنی چی؟
- بارداری
باسلام من ۲۷سال سن دارم و۲سال پیش بارداری پوچ داستم والان میخواستم اقدام به بارداری کنم که دکتر یک آزمایش هورمونی درروز سوم پریودی نوشت که پرولاکتین ۳۰و پروگسترون1.01و Ant5.7ایا من میتونم باردار بشم
- وازایی
تنبلی تخمدان دارم وتخمک کذری ندارم من 45سالدارم
- بکارت
خسته نباشید دخول کامل نداشتم و تا یه حدی بود و بخاطر درد شدید نتونستیم کامل ادامه بدیم و بعد من بعد از ده الی پانزده دقیقه بعد رفتم بیرون داشتم راه میرفتم و شکم درد گرفتم و درد داشتم و همینطور که راه میرفتم با درد یهو حس کردم یه چیزی داخل واژنم کنده شد و بعد خون قهوای رنگ دیدم و کم کم با ترشح پاک شد. بعد اون چند وقت بعد رابطه کامل داشتیم اما من دیگه دردی نداشتم و هیچ خونی هم نیومد ازم.حالا پنج سال میگذره آیا من میتونم بفهمم که آیا اون خون مال بکارت بوده یا چی ؟ واقعا برام مهمه بدونم خون پارگی بکارت بوده و اون علایم لطفا راهنمایی کامل کنید تشکر
- سایز تخمک ۲۹
سایز تخمک در روز ۱۳ پریودی تخمک ۲۹ بود ایا شده کیست
- احساس نبض در شکم
هفته سی وچهار بارداری هستم . یک ماه ونیم هست که هر روز احساس نبض در شکم دارم. حدود پنج الی ده دقیقه طول میکشه. علتش چی هست ؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتون ممنون میشم اگه جواب بدین من ۳ ماه پیش زایمان کردم و ی ماه پیش پریود شدم الان ماهم کامل شده ولی هنوز عادت نشدم جلوگیری طبیعی هم داشتم ولی نمیدونم چرا هنوز پریود نشدم؟
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکتر ،بقایای بارداری دارم ۴سانت و خونریزی ندارم دو هفته پیش با قرص سقط کردم ایا نیاز ب کورتاژ هست یا خودش دفع میشه ؟
- خون ریزی زیاد بعد از سقط
سلام من18سالمه وباردار بودم و در ماه 4 بارداری 11 مرداد با قرص سایتوتک نوزاد را سقط کردم سونو گرافی که رفتم گفت چیزی نمونده ولی هنوز خیلی خون ریزی دارم ب شدتی که دیگه دست و پاهام جون ندارن و سرم گیچ میرم میتونم برای بند آمدن خون ریزی از قرص ترنسید استفاده کنم لطفاً جواب بدین خونریزیم خیلی زیاد هستش
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره


