Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من با مطب تماس میگیرم ولی کسی پاسخگو نیس ۳ ماه هست که برای بارداری دوم اقدام کردم ولی نتیجه نداشته با توجه به اینکه یک پولیپ کوچک داخل رحم دارم چکار کنم شما گفتین بعد از ۳ ماه اگه حامله نشدی بیا و من چطوری وقت بگیرم آزمایش قبل از بارداری رو هم بدلیل کرونا میترسم برم آزمایشگاه لطفا بفرمایید چجوری وقت بگیرم شماره خانم مهری یا خانم صادقی رو هم ندارم متاسفانه راهنماییم کنید لطفا
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- سرکلاژ
سلام سنو سه بعدی از رحم انجام دادم گردن رحم 6/9mmاست دوتا زایمان زودرس هم داشتم هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 22باسرکلاژمکدونالد.من میتونم دوباره باردار بشم وبچه دار بشم؟؟
- عوارض داروی دزوسپتیو
سلام خسته نباشید. عوارض داروی دزوسپتیو بعد از ترک دارو برطرف میشه یا نه؟(لکه های پوستی در اثر مصرف این دارو روی صورتم بوجود اومده)
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- ان تی طول سرویکس 33 ودرآنومالی نیز 33 و هفته بیست و سوم نیز 33 با سونو شکمی. از اول بارداریم درد بالای باسن موقع نشستن وراه رفتن رادارم آیا مشکلیه و طول سرویکسم نامناسب است؟؟
- ناحیه ایزواکو با حدود نامشخص
ناحیه ایزواکو با حدودنامشخص و به ابعاد ۵*۹میلیمتر با حدود نامشخص در ساعت نه سینه راست به فاصله ۲سانتی از نیپل مشاهده شد ک مطرح کننده ی fibroglandular patch میباشد (birads2) این به چه معنی هست قبلا دقیقا همینحا یدونه فیبرادنوم داشتم
- سوال
سلام. پلی کیست و باعث پریود نشدن میشه؟ و اگه بخاطر پلی کیست پریود نشی حتی تا دوماه باعث بالا رفتن پرولاکتین میشه؟ من قرص واسه هردو بهم دادن ولی میخوام بدونم اگه قرص های پلی کیست رو بخورم و پریود شم پرولاکتیم میاد پایین یا خیر
- جنین سندرم
- بارداری
سلام دکتر تیر کشیدن واژن در هفته ۳۳ چیه . دراز کشیدم اصلا درد نمیکنه ولی وقتی راه میرم یا پهلو ب پهلو میشم میمیرم دیگ
- سوال در مورد پریود
سلام خسته نباشید من چند ماه که وقتی پریود میشم روز اول تقایبا ازم خون میاد از روز دوم لکه قهوای میاد یعتی میزان خون خیلی کم میاد همون روز اول زیاده روش جلوگیریم هم طبیعی یک بار هم زایمان کردم ۲۸ سال هم سنمه ممنون
- بارداری در پریودی
سلام و خسته نباشید من دو ماه است که قرص ضد بارداری ال دی و سیپروترون کامپاند را از روز اول پریود مصرف کردم. در روز چهارم پریود به دلیل خونریزی بسیار کم با همسرم نزدیکی داشتم. میخواستم ببینم با وجود مصرف قرص از اولین روز پریود احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و از نگرانی راحت خلاص بشم
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هیستروسکپی پولیپ داشتم جواب پاتولوژی پولیپ هیپرپلازی و اندومتر هیپرپلازی بدون آتیپی بود دکتر قرص دوفامد واسه سه ماه داده از ۱۵ پریود ۱۰ روز استفاده کنم یک ماهه استفاده کردم. میتونم همزمان با مصرف دوفامد اقدام به بارداری کنم ؟؟؟
- دارو
سلام خانم دکتر قرص لاکتوواژبرام تجویز کردین داروخانه نوشته هفته ای یک بار واژینال/ منظور یعنی هر هفته یک قرص / 14 عدد قرص هست یعنی 14 هفته استعمال شود ؟
- واکسن کزاز در بارداری
سلام هفته ۱۹بارداری بودم همه چی سونوگرافی و ازمایش نرمال بود واکسن کزاز رو زدم فردای ان روز بچم سقط شد .چرا یکی نمیخواو قبول کنه این واکسن لعنتی سقط میکنه
- عمل ivf
سلام خسته نباشید خاهشمیتونید جواب منو بدید من ۲۱روزه عمل ivfانجام دادم دیروز پریود شدم امروز دوسه تیکه گوشت دیدم خاهش بهم بگین چکار کنم موندم خودم چکار کنم
- جراحی زیبایی واژن
سلام خسته نباشین.میخواستم بدونم دکتر شرف الدین لیزر سفید سازی یا بیلچینگ واژن رو انجام میدند؟؟
- سلام ایابقای مانده ازجفت باابعاد28.40دفع میشود
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دست نامزدم به پیشابش آغشته بود و روی واژن من کشید اما دخول صورت نگرفت ..آیا احتمال بارداری وجود داره؟


