Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید.آیاپرده بکارت حلزونی بادخول پاره میشه وخونریزی داره؟با تشکر
- بارداری
سلام وقت بخیر امروز به تشخیص پزشک مشخص شد که تقریبا دو ماهه باردارم و قلب جنین حدودا ۵ روز دیگه تشکیل میشه که باید برم سونو اما متاسفانه این بارداری ناخواسته هستش میخواستم بپرسم راهی هست که تا قلب تشکیل نشده سقط صورت بگیره؟
- سفط
با سلام من تحربه سه بار سقط رو داشتم و دکتر بهم پیشنهاد رحم اجاره ای داد و نتیجه نگرفتم اون خانم حامله نشد دکتر گفت دلیلش تخمک ضعیف از من بوده هنسرم هم واریکوسل داره ولی گفت دلیلش اون نبوده و باید خودم این قدر امتحان کنم تا بشه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ایا راهی هست که نخوام این تجربه وحشتناک رو تکرار کنم
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- عقب افتادن پرید
سلام من 20روز پریدیم عقب افتاده قرص مدروفوم را گفتن بگیرم الا چجوری باید مصرف کنم تا پرید بشم
- من هفته ی 6 بارداری سقط شدم خونریزی شدید داشتم بعد از تمام شدن خونریزی سونو دادم بقایا هنوز مونده چه جوری باید دفع کنم
- بارداری بدون برنامه
خانم دکتر سلام
تصمیم باداری نداشتم ولی تست میگه بارداری بدون برنامه بود. خیلی استرس دارم چون هم یادم نیست قرص مصرف کردم اسید فولیک که نخوردم یعنی نزدیکی بدون برنامه خطرناک نیست ازجلوگیری هم استفاده کردم ولی ... - سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقت بخیر ضخامت ۷میلی متر رحم غیر هموژن سه روز بعد از پریودی ایا نرماله و اگر نه چه خطراتی ممکنه داشته باشه؟
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکترمیخواستم نظرتونودرموردسرکلاژشکمی بدونم ۳بارسقط داشتم اخری بامک دونالد
- من فیبرم دارم دکتر بهم قرص بلاژست و مارولین نوشته آیا اینا کیست فیبرم رو بزرگ میکنه
سلام من فیبرم دارم و کیست تخمدان که دکتر برام قرص بلاژست و مارولین نوشته بد من دکترموعوض کردم و به من دکتر دیگه گفتن اینا فیبرمتو بزرگ میکنه آمپول دیفلرین بزن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی بفرمایید ممنونم
- ….
سلام چه زمانی علائم بارداری نشون میدن امروز ۱۹ سیکلم هست چرخم منظمه ۲۷ ۲۸ روزس کمردرد و کمی اطراف شکم درد و تیره شدن هاله و خستگی دارم اقدام هم کردم
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- تنبلی تخمدان وپریودی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم ۱۸ سالمه متاهل هستم هنوز عروسی نکردم در پریودیم خیلی مشکل دارم خونریزیم خیلی کمه در نوارم حتی خون قهوه ای و مرده هم هست وقتی ک میخام پریود بشم خیلی دور خونریزیم میاد لکه لکه میاد اولش بعدشم دوباره خیلی کمه دکتر رفتم قرص دوفاستون بهم داد ولی فایده نداشت چیکار کنم
- پریود نامنظم
سلام من ۲۸ساله ومجردم اکثرا پریودم عقب می افته ماه قبل ۱۰ام بود ولی این ماه تا الان که۲۲ام هست پریود نشدم ویکبارهم آزمایش تیروئید دادم۶ بود یه مدت قرص لووتیروکسین خوردم ولی بازم پریودم نامنظمه اصلا تیروئید و پریود به هم ربط دارن؟
- عادت ماهیانه
سلام، وقتتون بخیر، من ۲۹ سالمه و متاهلم و زایمان نداشتم، مدت عادت ماهیانم با لکه بینی حداکثر ۵ روزه، میخاستم بدونم از نظر خانم دکتر مشکلی هست یا خیر؟؟ چندسال پیش کیست داشتم یک دوره درمان کردم، و سالی یکبارهم سونوی رحم و تخمدان انجام میدم
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه و مشکل موهای زائد دارم در سینه جناغ گردن و شکم به دکتر رفتم آزمایش و سونو دادم و قاعدگیم هم منظمه سونو گرافی کاملا نرمال و فاقد کیست بود و در آزمایش خون فقط هورمون تستسترون ۴/۸ بود که بالا بود کار خاصی باید انجام بدم ؟ آیا خطرناکه توضیحاتی که دادم ؟ میشه علت را بفرمایید که به چه دلیل دچار هستم ممنون
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم
- توده
یک توده سالید کیستیک به ابعاد 20*20*25 سانتی متر در سمت راست شکم مشاهده شد بنطر میرسد از آنکس سمت راست احتمالا تخمدان منشا گرفته و به سمت بالا به زیر دیافراگم امتداد پیدا کرده آیا خطرناک هست؟ احتمال ترکیدن دارد ؟
- راهنماییم کنید لطفا
سلام خسته نباشید من ادنوم هیپوفیز پرولاکتین ۲۸ دارم، قبلنا بخاطر خوردن پودر چاقی رویال دچار بهم خوردن پریودی و حتی دو ماه نشدن، شدم. دو سال پیش من این پودر رو خوردم یعنی زمان زیادی میگذره و من حالا متوجه ی ادنوم و پرولاکتین شدم و سنو انرمال تخمدان دادم و گفتن پلی کیست، من چهار ماه بود پریودیم منظم شده بود خود به خود و هرماه ۱۳ میشدم یا ۱۵،، دکتر برام یه سنو دیگه نوشت که همه چیزم طبیعی و دوتا فلوکول ۱۲ هم داشتم، و سنو ی مت نرمال بود، متاسفانه من بخاطر یه موضوعی تو بیمارستانبستری شده بودم و الان یکماه پریود نشدم و فکر کردم بخاطر داروهایی ک بهم زده بودت باشه ولی گفتن همش سرم قندی نمکی و چرک خشک کن بوده الان من مشکلم چیه که پریودیم باز بهم ریخته و نشدم،، شکم درد دارم تمام علایم کلی هیچ خونریزی ندارم و کلافه شدم لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم تشکر


