Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولاکتین بالا
دارویی قوی تر از کابولین هست برای پایین اوردن پرولاکتین
- در سونگرافی تخمدان اکو اینترنال یعنی جه
- توده و برامدگی در ناحیه واژن
سلام در حدود سه سال پیش بطور ناگهانی متوجه یک برامدگی و توده نسبتا بزرگ در ناحیه واژن خود شدم در ابتدا درد زیادی در این ناحیه احساس نمیکردم اما با گذشت زمان این درد و تورم سفت شدت یافت بطوری که وقت هایی که به حالت نشسته هستم به مدت طولانی درد زیادی را احساس میکنم و با گذشت سه سال همچنان این توده سفت همراه با درد باقی مانده است با این تغییر که قبلا در قسمت چپ و پایین ناحیه واژن قرار داشته و الان همان توده سفت که زیر پوستی هست در سمت راست و پایین ناحیه واژن قرار گرفته است همراه با درد شدید در همان ناحیه
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- خون واژن
باسلام.من دوسال هست که بعدزایمانم اگه درماه6بارنزدیکی انجام بدم حتما3یا4بارلبه واژنم بعدنزدیکی خون میادبااینکه ازژل نرم کننده استفاده میکنم ولی بازم خون میاددلیلش چیه؟
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- جلوگیری اوژانسی
باسلام و خسته نباشی برای جلوگیری اوژانس ۴قرص تاریخ گذشته ال دی ۱۰ ام سال ۲۰۲۲ مصرف کردم، تاثیر دارد؟
- سپتای ظریف سینه
سلام سپتای ظریف داخلی درسینه راست دارم آیا خطرناکه
- لیزر در دوره شیردهی
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من قبل بارداری لیزر صورت انجام میدادم تو بارداری قطع کردم میخواستم بدونم بعد زایمان میتونم زود لیزرمو شروع کنم؟مشکلی نداره تو دوره شیردهی؟
- سلام خانم دکتر من قبل از پریود خیلی اذیت میشم یه هفته لکه بینی پیدا میکنم تا شروع بشه رفتم دکتر دکتر آزمایش ازم گرفت سونو داخلی انحام دادم کفت مشکلی نداری قرص دروسبلین بهم داد گفت دوماه بخور این ماه خوردم حالا یک هفته ست عادتم تموم شده ولی امروز ترشحات چرکی دارم مثله قبل از پریود این بخاطره چیه فکر میکنم میخوام عادت بشم
- تاخیر پریودی
سلام دخترم ۱۹ ساله هست همیشه ۲۰ روز ب ۲۰ روز پریود میشه اما این ماه شده ۲۴ روز ولی هنوز عادت ماهیانه نشده خیلی نگرانم ممنون
- تغییرات هورمونی
سلام وقت بخیر من ۴۷ سالمه و حدود ۸-۹ ماهه نزدیک به پریود و همینطور در حوالی دوران تخمک گذاری دچار مشکلات گوارشی و اسهال میشم دلیل و درمانش چیه ؟ آیا طبیعیه؟
- قرص استرادیول
سلام ببخشید من روز 5 انتقال چند ساعت قرص استرادیولم رو با تاخیر خوردم،مثلا بجای ساعت6 عصر 10 شب خوردم.آیا باعث عدم لانه گزینی میشه ؟
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- ضایعه پوستی
سلام وقتتون بخیر سونو دادم تصویر هیپواکواینترادرمال در ناحیه زیر بغل راست به قطر ۶میلی و به عمق حدود ۲.۴میلی مربوط به ضایعه پوستی دیده می شود..میترسم توراخدا بگید جای ترس نداره با درمان رفع میشه راهنمایی کنید لطفا
- پلیپ داخل رحم
با سلام وتشكر از توجه شما ميخواستم بدونم پليپ داخل رحم چقدر ميتونه خطرناك باشه و در چه صورت نياز به جراحى داره ؟
- من آمپول س ماهه زدم خونریزی دارم
سلام من امروز40روزاززایمانم میگذره یه هفته ای میشه آمپول یه ماهه زدم الان 3روزه پریودشدم قطع هم نشدن لک لکه هم نیستن ک پدبهداشتی میذارم خانم دکترخواهش میکنم بگیدنکنه ازعوارض آمپول باشه وتاآخرسه ماه همینجوری بمونم ممنون میشنم راهنمایم کنید
- سلام من هرماه ازقرص ال دی روکین استفاده میکردم البته ازپنجم پریودی میخوردم خژلژ خوب بودولی ازلین ماه روزدوم پریودی خوردم قرص الان ده روزلکه بینی دارم قرص راقطع کردم ایامشکلی دارم
- نزدیکی
سلام.
من دیر ارضا میشم. مشکلی دارم؟ یا طبیعی هستش؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر دختر من حدود ۱۴ سالشونه و در این ماه دوبار پریود شده بار اول هفتم ماه شروع شد وحدود دوازده روز طول کشید و الان بعد از حدود یک هفته دوباره خونریزی داره و ماهم عازم مشهد هستیم میخواستم بدونم که اولا چرا این مشکل پیش اومده و بعد به خاطر زیارت میتونم قرصی بهش بدم تا خونریزی قطع بشه (چه قرصی میتونم استفاده کنم) ممنون میشم که راهنماییمون کنید


