Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خود ارضایی
من به مدت ۵ سال با فشار دادن پاهام به هم ارضا میشدم و نمیدونستم که این عمل خود ارضایی هست و الان که ۱۸ سالمه و فهمیدم خیلی استرس و اضطراب دارم میشه بگین چه مشکلاتی برام اتفاق میوفته و آبنکه روی بارداری تاثیر میزاره؟ لطفا کمکم کنید راجبش بدونم خیلی حالم بده
- سقط
سلام خانوم دکتر 39سالمه 1سقط پارسال در 7هفته داشتم که رشد جنین متوقف شده بود و1سقط هم تیرماه 99داشتم که قلب جنین تشکیل نشده بود.لطفا راهنمایی کنید که باید علت بررسی بشه یا میتونم دوباره اقدام کنم؟
- عقب افتادن دو هفته ای پریود
سلام، خسته نباشید
من دوهفته است که پریودم عقب افتاده، تست انجام دادم مثبته ولی واسه بارداری تمایلی ندارم. خواستم بپرسم چکار کنم سقط شه جنین؟ چون یک پسر داشتم از ۲ سالگی فلج بود و تتشنج هم میکرد ولی الان ۲ ساله که فوت کرده. الان نمیدونم من چکار کنم. - سلام من دوسه سانت پرده داخله مشکلی نداره خاتم دکتر
- انتقاد
سلام و احترام.. خانم دکتر من دوبار از شما یک سوال پرسیدم هر دوبار سوال منا پاک کردید و جواب ندادید.. ک دفعه اول من فکر کردم سوالم فرستاده نشده. دوباره فرستادم.. سوال من این بود.. ((خانم دکتر من در یک سایتی خوندم گفته بود طول بارداری از زمان لقاح 288 روز یا 38 هفته هستش.. میخاسم بدونم درسته؟.. اگه درسته یعنی میشود با تاریخ تولد.. تاریخ لقاح را بدست آورد؟.. ممنون میشم جواب کامل بهم بدید... پیشاپیش بابت جواب سپاسگذارم)).. در این سوال نه بی احترامی کردم و نه بی ادبی شده.. من این سوال را پرسیدم چون میخاستم از یه علمی اطلاع داشته باشم. و این سوال در تخصص شماست.. حالا اگه نمیخواهید جواب بدید.. بگید.. این کار درست نیست که سوال من را پاک کنید این دور از شأن یک دکتر است.. در حال اجباری نیست.. شما خیلی هم لطف میکنید که دارید رایگان جواب مردم را میدید و خدمت به خلق میکنید.. خداوند شما را حفظ کند..
- ترشحات بارداری
سلام خسته نباشید. من هفته سیزدهم بارداری هستم. اکثرا ترشحات زرد رنگ دارم. مجاز به استفاده از چه دارو و یا پمادی هستم . ممنونم
- سقط جنین در هشت هفته بعلت تشکیل نشدن قلب
سلام خسته نباشید وقتی قلب جنین در ای وی اف تشکیل نمیشود مشکل از جنین؟؟؟؟ من و همسرم هیچ مشکل کروموزومی هم نداریم
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟
- قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر دکتر برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده برای لکه های قهوه ای که دارم ترشحم داخلش خونه الان اومدم خونه میبینم دستور داروخانه نوشتن شبی یکی ولی همجا توی اینترنت نوشتن از روز ۵قاعدگی حالا چطوری بخورم
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- بارداری
خانم دکتر من در هفته سوم بارداری قرص سایتوتک استفاده کردم الان۲روز گذشته اما خونریزی ندارم و فقط چند لکه کم دیدم الان چیکار کنم.توروخدا راهنمایی کنید
- درد بعداز نزدیکی
ما بعد 5 سال از تزدواج هنگام نزدکی هنوز در وجود داره با وجود اینکه ترشحات واژن خوبه . چیکار کنم
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر ببخشید تو گزارش زده که لوله سمت چپم برداشته شده الان ۹ روز مونده به پریودم دلم درد میکنه کمرمم حالت تهوع دارم آیا ممکنه دوباره خارج رحمی باشه بخدا میترسم خیلی
- شکل لابیا
سلام. من راجع به لابیا های کوچک خودم از دکتر پرسیده ام که ازبالاوپایین به هم وصل نیستن وجدا هستند وبازهستن بعد عمل سپتوم و راجع به شکل لابیا دکترگفتن که لابیا نباید دو تکه شده باشه .منظوراز لابیا نباید دو تکه شده باشه نفهمیدم چی هست میشه دقیق منظور را بگید و راهنمایی کنید متخصصان عزیز. شرمنده ممنون میشم جواب بدید من در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم .
- زنان
سلام ۲کیستی اکوفری مجاور همبهقطر تقریبی۳۴مو۳۵کهاحتمال کیستفونکسیویل است درمان چیست نیاز به عمل دارد
- علائم یائسگی
سلام بنده سه سالی میشه که گر گرفتگی دارم ولی پریودم تقریبا منطم بود تا اینکه فروردین و اردیبهشت پریود نشدم .خرداد ماه دکتر رفتم سونو و معاینه شدم گفتن که باید پریود شم.پاپ اسمیرم خوب بود.کلی دارو بهم دادن .آمپول زدم .بیست و سوم تیر پریود شدم و گفتن که از شب پانزدهم پریودی هرشب به مدت ده شب قرص dupbaston مصرف کنم و بعد از ده شب هفته ای یک دونه ازین قرص رو مصرف کنم .برا بار دوم بیست و سوم مرداد پریود شدم البته تا پنج روز به صورت لک بینی بود ولی بعد از یک هفته خونریزی شدیدی دارم و الان تقریبا دو هفته هست که من همچنان درگیری پریودی هستم و قطع نمیشه.فکر میکنم مشکل ازینه که تو پریودی این قرص رو مصرف کردم.لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- بارداری
دیده شدن کانون اکوژن ۷ میلی متری درون آندومتر نیاز به پیگیری داره یا نه؟میتونه مانع از بارداری بشه یعنی وجود کانون اکوژن میتونن مانع از نگهداری اسپرم در رحم بشه و بارداری اتفاق نیفته؟ تشکر از پاسخگویی شما!!
- استروژن
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۴ سالمه تقریبا ۵ ساله که حجم پریودم کم شده و یک و نیم روز یا دو روز خونریزی دارم آیا لازمه که آزمایش استروژن انجام بدم؟
- سلام من رفتم سونوبرام اینجوری نوشته
There is evidence of a single intrauterine gestational sac that is located in normal position and has normal shape with smooth outline:mean sac diameter(msd),9.2mmcompatible with5w5dyolk sac is visible with normal size3.9mm and shape there is no evidence of embryo at presenttimetheinternal os is closedthere is no evidence of dubchorionic hematomaboth adnexa are normal without mass


