+98 13 33 755 315
سوالاتدسته بندی: عمومیسلام 4 هفته باردارم قرص سایتوتک خوردم دردو خونریزی نداشتم چندروزه لکه بینی دارم مثلا دیروز اصلا لکه ندیدم بچه سقط شده یانه