Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من در حال مصرف سیپروترون کامپوند هستم و هنوز هفت تا از قرص هام باقی مونده پلی دچار خونریزی شدم چیکار باید بکنم؟
- خون در مدفوع در زمان قاعدگی
سلام ، مدتیه همراه پریودی همراه مدفوع خون میبینم !
۳۳ سالمه، مدفوعم هر چندروز انجام میشه و گهگداری یبوست دارم یا یک روز در میون یا هرروز کمی و یا بعد دو تا سه روز !
قاعدگیم بین ۲۸ روز هست چون کم کاری تیروئید دارم یک چهارم قرص لووتیروکسین مصرف میکردم و به تازگی آزمایش دادم و دکتر نصف قرص تجویز کرد و دوباره برای تنظیم قرص باید آزمایش بدم هنوز ندادم!
برای بی حالی و خواب رفتن دست و پا و یبوستم آزمایش نوشتن برام در کنار تیروییدم ! ماه قبل دو سه روز قبل پریودیم همراه مدفوعم خون دیدم! بعدش که پریود شدم اسهال بودم خون باز دیدم و بعد از ترسم که اتفاق بدتری باشه نگرانم شدم اصلا به کسی چیزی نگفتم! دکتر آقا بود روم نشد بهشون بگم که همراه پریودیم از مدفوع خون دیدم ! گفتم شاید با آزمایش خونی که برام نوشتن تشخیص داده بشه مشکلم!
سیکل قاعدگیم هم ۲۸ روزگی بود بعد مصرف نصف قرص افتاد جلو ۲۶ روزگی شد و دور بعدی ۲۹ روزگی !الان هم پریود هستم.. نمیدونم خانوم دکتر این دومین بار همراه پریودیم نگرانم کرده ! راه تشخیص بیماری از آزمایش خون هست یا مدفوع ؟ باید پیش متخصص گوارش برم؟ نگرانم برای خانواده هزینه بر بشه! چون درآمدی ندارم آزارم میده!
میشه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🌹 - نامنظم بودن پریودی
سلام وقت بخیر من چند ماهی می شود زمان پریود شدن متغیر شده از ۱۷ هر ماه تغییر کرده به ۲۰ و ۲۴و بعد به ۲۷ و این ماه هم که ۳۰ شده و هنوز پریود نشدم. لطفا راهنمایی بفرمایید
- ایودی
سلام خدمت شما من روز دوم پریودیم ایودی گذاشتم والان ۱۸روز از اون زمان میگذره واز دیشب سرویس بهداشتی که میرم لخته خون سیاه هم میاد. در طول روز چیزی نمیاد فقط در سرویس بهداشتی. آیا این خطر ناک
- تاثیر قرص دو فامد
سلام خسته نباشید... چهل سال دارم و مدت یکسال پریود ام قطع شده بود به پزشک مراجعه کردم قرص دو فامد و استروژن بهم دادن و الان چهار ماه هست پریود ام منظم شده... ایا امکان هست باردار بشم...
- تخمدان
سلام من سونو گرفتم و نوشته بود سایز تخمدان حداکثر نرمال و اکوژنیسیته استرومای افزایش یافته میباشد یعنی چی؟
- جوش واژن
روز واژنم جوش زده درد داره و اینکه جوشش سفید نیس فقط باد کرده.باید چیکار کنم.چرا جوش میزنه و یکی هم قسمت داخل واژنه اون لبه کوچیکش جوش زده به همتن صورت.اخه چرا؟یه وقت زیگیل تناسلی نیس؟زگیل تناسلی چه شکلیه و از چیه؟
- کیست رحم
با سلام اگر دختر خانمی که باکره هستند داهل رحم کیست داشته باشد امکان اینکه همراه با افتادن کیست پرده بکارتشون پاره شود هست؟
- تومرداخل رحم
غده ای داخل رحم دکتر تشخیص داده و من این مریضی رو شش سال هست که دارم اوایل مریضیم ماهی دوبار عادت ماهانه داشتم ولی به مرور زمان به یک هفته در میان رسیده به همین دلیل درد خیلی زیاد دارم سن من چهل سال است دکتری که مریضیه من رو تشخیص دادن گفتن که باید حداقل چهل وشش سال داشته باشم که بتوانم عمل رو انجام دهم سوالم اینه که این غده که داخل رحم دارم با عمل کردنش خوب میشم یانه ممکنه دوباره باز غده بزنه واینکه برای دردم یه داروی قوی تر میخوام که ارومم کنه دارویی که فعلا استفاده میکنم ژولوفن ومفنامیک اسیدهست وخیلی دوست دارم که شما منو بیشتر راهنمایی کنید
- یبوست
خانم دکتر من یبوست شدید داشتم موقع دفع خیلی بهم فشار اومد الان درد و سوزش دارم و مقعدم از داخل زخم شده لطفا راهنمایی کنید واقعا موقع دفع عذاب میکشم
- لاغری در دوران شیردهی
سلام خسته نباشید خانومی ۳۰ ساله هستم یه دختر یه ساله ونیم دارم وزنم خیلی کم شده ایا قرصی برای چاقی در دوران شیردهی هست با تشکر
- درصد موفقیت
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ بدون سرکلاژ داشتم ایا دفعه بعد با سرکلاژ واژینال موفق میشن؟
- سلام من ۱۰ روز پرپودم عقب افتاد ۲ آمپول پروژسترون زدم و بعد ۵ روز روزی ۲ عدد قرص دوفاستون خوردم الان قطع کنم چند روز بعد پرسود می شوم چون عالم سفر هستم نمی دونم چه کار کنم اهل ورزش هستم کمی دل درد هم دارم لطف میکنیم من رو راهنمایی کنید سپاس فراوان
- پریود
سلام من یه مدتی تقریبا یه سال بخاطر جوش صورتم قرص روآکوتان و اسپیرونولاکتون مصرف کردم از اون موقع پریودم نامنظم شده اکثرا ده روز عقب میوفته و این اواخر دو ماه پریود نشدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر مصرف این قرصا باشه؟
- خودارضایی
سلام خانم دکترمن ۲۲ سالمه حدودسه سال خودارضایی دارم یه چیزی هرجی بایدخودم ارضاکنم ترکش نکردم دوماه عفونت شدیدواژن دارم دل دردشدیدسوزش خارش داروخوردم خوب نشدم ادرارنمیتونم کنم بستریم کردن الان بستریم چندروز برام سوندگذاشتن سونوواژینال نمونه برداری الان برای چی دکترمیخوادعملم کنه فقط مادرم میدونه خواهرم درجریان به من نمیگن البته من برای خودارضایی بستری شدم بیمارستان روانپزشکی ازاونجا انتقالم دادم زنان زایمان به قدرعفونتم زیاد پوشک میزارم خارش شدید که زخم شده نگرانم عملم کنند دکترم خانم دکترکریمی هستن من خارش دارم اینقدر سختم بازم خودارضایی داشتم توروخدا بهم بگیدعمل چیه عفونت ادراری نداشتم سوند برام چراگذاشتن میترسم وقتی
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- علاقه
سلام دکتر ناز ومهربان با اینکه شما خیلی جدی هستید من شمار دوست دارم
- میتوانیم در زمان پریودی قرص نورم اسکین ۲۰ بخوریم
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من حدود ۴۳ سال دارم حدود ۲۰ روز پریودی ادامه دار شده وسطش لک بینی الان دوباره شدید دکتر قرص ترنسید ،ال دی، و دوفاستون داده، الان حالت تهو دارم طبیعی


