Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من آندومتر 14 دارم بین روز 5تا 7 سیکل هست ضایعه اینتراکویتری اکوژن به ابعاد 21 در فوندس مشاهده میشه ممون ی راهنمایی کنید
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- درد اطراف مقعد
درد ناحیه مقعد واطراف آن بعد یک هفته از زایمان طبیعی که بخیه هم نخوردم هنگام دفع مدفوع .روزهای اول اینطوری نبودم قبلاً موقع پریود گاهی این حالت رو داشتم عکس رنگی قبل این بارداری انجام دادم مشکلی نداشتم
- قرص اورژانسی
سلام من ۱۵ سالمه و فقط یدونه از قرص اورشانسی تنسی ۰.۷۵ رو استفاده کردم الان تو پریودیم تیکه هایه گوشتی داره ازم خارج میشه بنظرتون نرماله؟
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- امکان بادارای با قرص سیبل چقد هست؟و اینکه من تو هربار رابطه انزال داخل واژن دارم
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- تاخیر در امپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من دوازده هفته هستم توسونو غربالگری گفتم آزمایش سلفری بدم برای آزمایش گفتن باید انوکساپارین و آسپرین و شیاف پروژسترون را دوروز الی سه روز قطع کنم بعد رفتم آزمایش دادم سریع همه رو استفاده کردم خیلی نگرانم برای جنینم اتفاقی نیفتاده باشه 😭هیچ مشکلی الان ندارم فقط یه کوچک لخته اومد ازم خیلی کم
- پریودی
سلام اواسط ابان ماه امپول لوپرومر زدم دوماه گذشته رفتم دکتر دکتر گفت اندومترت برطرف شده و بهم قرص دوفاستون داد تا پریود بشم گفتن ده روز استفاده کنم بعد ده روز دیگه صبر کنم پریود میشم الان هفت روز گذشت از ترک دارو علائم پریودی رو دارم درد سینه و اینا ولی هنوز پریود نمیشم نگرانم پریود نشم درست میشه؟
- لک بینی
سلام من دختر ۱۹ ساله ای هستم و پلی کیستیک تخمدان دارم .از قرصهای متفورمین و اسپرونولاکتون و فیناستراید و دوفاستون استفاده میکنم .طبق تجویز پزشک دوفاستون را از روز ۱۴ به مدت ده شب باید مصرف کنم اما الان بعد از ۷ماه مصرف این قرصها روز ۱۵ دچار لکه بینی شدم .باید مصرف قرص را ادامه بدم؟ممنونم
- بارداری در پریودی
سلام و خسته نباشید من دو ماه است که قرص ضد بارداری ال دی و سیپروترون کامپاند را از روز اول پریود مصرف کردم. در روز چهارم پریود به دلیل خونریزی بسیار کم با همسرم نزدیکی داشتم. میخواستم ببینم با وجود مصرف قرص از اولین روز پریود احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و از نگرانی راحت خلاص بشم
- کیست
۲۸ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم برای چکاب رفتم دکتر سونوگرافی نوشتن داخل سونوگرافی نوشته شده درهردوتخمدان تعدادی کیست ریز فونکسیونل به نفعpcom میباشد میخواستم ببینم این عبارت یعنی چی و ایا خطرناکه ممکنه اختلال در باروری ایجاد کنه ؟ درادامه نوشته شده مایع آزاد لگنی یافت نشد این چطور؟
- قرص مشابه دزوسپتیو چی بگیرم اون گیر نمیاد
- کیست
سلام دکترمن کیست ۵۵*۴۰ میلیمترازنوع هموراژیک درسمت تخمدان چپم دارم.درحال اقدام ب بارداری هستم.دکترقرص روکین تجویزکرده.آیاباین قرص کیستم ازبین میره.یانیازب عمل داره؟
- خارج شدن تکه کوشتی مانند چربی در دوران پریودی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر بزگوار... بنده ۱۵ ساله و مجردم، ببخشید من نزدیک ۴ روز هست که پریود شدم، قبلا ها در دوران پریودی درد خیلی زیاد غیر قابل تحملی داشتم اما دکتر نرفتم چون اونجوری نسبت به درد خونریزی نداشتم، اما اینبار که پریود شدم در روز سوم بدون درد یا درد هایی که در اون دوران پریودی داشتم رو اینبار نداشتم اما تو روز سوم یک تکه چربی ۳ یا ۴ سانتی دفع شد همراه با لخته خون ها که شبیه انگار زبون مار بود، عفتی مانند بود و خونی نبود اما جگری رنگ بود واقعا نمیدونم چی بود و خیلی نگرانم. اگر لطف کنید پاسخ بدید
- درموردقرصسیبلیاالدی
سلامخستهنباشید منالان۴ماهاستکه۱۰روزبه۱۰روزپریودمیشممیشهازامشبکهخونریزمقطعبشهسیبلمصرفکنمیاالدیمصرفکنم
- سلام وقت بخیر حدودا سه ماهه زایمان کردم یک توده زیر عمل سزارین دارم درد نداره ولی اندازه یک گردو شاید بزرگترها چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریودنشدن
سلام دکترتوروخداکمک من ۳۳ سالمه وبچه۱۷ماهه شیرمیدم شوهرم یکساله فوت شده ومن ۱۰دی بایدپریودمیشدم ولی نشدم ۱۴دی وقتی واکسن کرونا دوزدومشوزدم پریودشدم وبازبهمن سه روزعقب انداختم ۱۷بهمن شدم وکف پاهام شدیدداغ میشدوکمردردواسفندبازسه روزعقب انداختم همراه باکف پای داغ وکمردردو۲۰اسفندپریودشدم ولی بااین که شوهرونزدیکی ندارم بازالان ۱۰روزه عقب انداختم وکف پاهامشباداغ میکنه وکمردرددارم رحمم بسیارخشکه دکترتوروخداچراپریودنمیشم ۱۴فروردین بایددوز۳واکسن کرونامیزدم دلیلش نزدن واکسن نیست دارم سکته میکنم اجرتون باخدادارویی به من معرفی کنید
- آزمایش
باسلام PH ادرار 5 شده است.آیا جای نگرانی دارد؟ باسپاس


