Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- هورمون
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه من ال اچ در آزمایشم 6.1 و اف اس اچ ۲.۹ بودش آیا طبیعی هستش این نسبت سونوگرافی کیستی نبود ولی موهای زائد دارم ممنون میشم بفرمایید این نسبت طبیعی هستش یا خیر
- کیست سینه
سلام خانم دكتر عزيزم وقت بخير من سونوگرافي سينه انجام دادم و مشخص شده كه كيست سينه سمت چپ دارم دكتر سونوگراف گفتن كيست سادست و نوشتن simple cyst با اندازه 7*8 mm. ميخوام بدونم خطرناكه يا نه؟داروي خاصي بايد مصرف كنم با توجه به اينكه مادرم هم سابقه كنسر پستان داشتن نزديك پريود درد و بزرگي سينه احساس ميكنم،ولي بعد از پريودم از بين ميره
- تفسیرعکسرنگی
سلامخستهنباشیدمیشهجوابعکسرنگیمنوتفسیرکنید سایزوکانتوررحمنرمالاست.Enhancementلولههارحمیدوطرفمشهوداست.Spillageلولهچپرحمنرمالاست.علارغمترزیقحداکثرکنتراستواوبلیککردنبیمارنمایلولهراستدرتمامکلیشههایکسانوفاقدSpillageمیباشد.
- بارداری﷼
سلام ،من بیستم آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شیش روز بعد حالت تهوع و کمردرد ... داشتم بی بی چک گرفتم مثبت شد باز دو روز بعدش بی بی چک زدم قسمت c پررنگ شد قسمت t مثل سایه افتاد باز صبر کردم ده دوازده روز گذشت از زدن آمپولم بی بی چک زدم منفی شد یعنی باردار نیستم ؟یا بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ یا احتمال بارداری وجود داره؟ شش هفت روز دیگه به پریودیم مونده آیا تو این مدت ممکنه باردار بشم ؟ من پنج ماه هستش ازدواج کردم پریود میشدم ولی تاخیر داشت فقط ماه هم تاخیر داشت چون میخواستم آمپول آزاد سازی رو بزنم رفتم آمپول زدم که پریود بشم البته قبلش آزمایش خون دادم که مطمئن بشم باردار نیستم بعد آمپولو زدم ...ماه بپش نهم پریود شدم با آمپول این ماه هم اگه پریود نشدم باید آمپول بزنم یا خودم پریود میشم ؟ امیدی هست که انشاالله تا پریودیم باردار بشم ؟ یا باردار شدم بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ تو رو خدا به همه سوالاتم پاسخ بدید خیلی مهمه ...با تشکر ...
- کیست مغز جنین
سلام ببخش من تو سونوگرافی هفته ۱۸گفتن یک کیست تو مغز جنین خوش خیم احتمالا تا هفته ۱۸ازذبین بره گفتن آزمایش آمینو سنتز بده ترسیدم ندادم به نظرت با چی درمان میشه
- بارداری
درهفته اول مصرف قرص ال دی هستم ودخول داشتم ومنی ب داخل راه پیداکرده..آیاباردارمیشوم؟دوباردرطی سال قبل وسه سال قبل سقط داشتم.آیاانکان داردباردارشوم؟اگرقرص دوتایی بخورم مشکل پیش می آید؟
- بارداری
سلام آیا در هفته ۳۰ بارداری میشود موها را رنگ کرد ؟
- سلام خانم دکتر عزیز امکانش هست جواب پاتولوژی رو برای من تفسیر کنید ممنون از لطفتون
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- زخم وعفونت دهانه رحم
سلام من تقریبا نه ماه هست که فریزرحم انجام دادم وطی این مدت دارو وانتی بیوتیک مصرف کردم ولی اصلا بهبودی حاصل نشده وهنوز زخم وعفونت دارم چکار انجام بدهم ؟
- استفاده از مایع ظرفشویی و مایع دستشویی در بارداری
ایا در دوران بارداری میتوان از مایع دستشویی استفاده کرد؟میتوان از مایع ظرفشویی استفاده کرد؟ من ۲۱ هفته باردارم بیشتر اوقات مایع دستشویی میزنم بعد دستشویی و البته مایع ظرفشویی هم میزنم به دستم نگرانم نکنه به جنین آسیب برسه.
- ژل
سلام خسته نباشید میشه لطف کنید یه ژل بیحس کننده معرفی کنید که قبل رابطه استفاده کنیم که درد زیاد نداشته باشیم
- نازایی
سلام خانومدکترمن یکی از مریض های خودتون هستم.میخاستم بدونم شما بغیراز ivf آیا iuiهم انجاممیدید؟میشه بگیدهزینهiuiچقدرمیشه؟
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- سلام احتمال داره حین مصرف قرص دوفامد لکه بینی پیش بیاد
سلام خسته نباشید من الان دو دوره که دارم باامپولمنوتروپین واچ سی جی وقرص دوفامد اقدام به بارداری میکنم این سری امپولهام بیشتر کرد دکتر وسه تا فولیکول خوب داشتم از روز شانزدهم پریودی هم قرص دوفامد مصرف کردم اخرین قرص که خوردم یه لکه بینی کوچک داشتم ولی زود قطع شد الان باید چکار کنم یعنی پریود شدم یانه
- سلام میخواستم بدونم بعد از تزریق سومین امپول واریو پپتیل تا چه مدت در فاز یایسگی موقت هستم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید اگه کپسول اسلیم مد که ترکیب سرکه سیب وچای سبز وواسه چربی سوزی مصرف کنیم چندماه مصرف بشه وبارداربشیم ایا نگران کننده س وواسه جنین مشگلی پیش میاد ؟
- بارداری مولار
سلام من بارداری مولار داشتم کورتاژ کردم چهار هفته بعد از عمل آزمایش بتا دادم خیلی خوب کاهش داشت اما هفته چهارم ۵۰تا افزایش داشت میخواستم راهنماییم کنید این میتونه نشانه وی باشه
- ژل لوبریکانت
با سلام و احترام، خانم دکتر گرامی آیا ژل لوبریکانت برپایه آب روی باروری تاثیر دارد.
- تاریخ زایمان
سلام. وقت بخیر من در ماه نهم بارداری هستم. و دکتر گفته سه روز دیگ نه ماه بارداری تو تکمیل میشود.. ولی نمدونم چرا تاریخ زایمان را 13 روز بعد این که نه ماه من کامل میشه زده؟مگ نباید وقتی نه ماه کامل میشه زایمان صورت بگیره.. میگن بچه اگر بیشتر بمونه براش مشکل ایجادمیشه.. نکنه برای بچه من مشکلی ایجاد بشه یا اینکه شاید مشکلی داشته باشه که تاریخ را اینجوری زدند؟


