Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- سونوگرافی
سلام .فوکوس ساب اندومتریال اکوژن درساب اندومتریالBodyبه دیامتر 1.6mmدیده میشود.تجمع مختصر مایع ازاد ددارای دبری های اکوژن شناور کمتر از 1ccقدامی دیده میشود .میخاستم بدونم مشکل چیه
- پرده بکارت
ایا با فشار اب زیاد پرده پاره میشود بعد از فشار خون صورتی رنگ دیدم
- خونریزی شدید و طولانی
سلام خسته نباشیدمن حدود بیست روز پریود بودم بعد از 20 روز قرص ال دی خوردم بازم با این حال لکه بینی دارم قطع نشده الان یکماه ونیم شده .ممنون راهنمایی بفرمایید
- قرص سیبل
- ورم رحم
سلام من وقتی رحمم رو لمس میکنم یه ورم احساس میکنم که با لمس محکم تر حس ادرار بهم دست میده ، مدتی هست که تکرر ادرار و عفونت ادراری هم دارم ممکنه دلیلش این باشه؟
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- قرص روکین
سلام خسته نباشید من قرص روکین رو اول چندروز خوردم ی هفته نخوردم و بعد دوباره شروع کردم ب منظم خوردن .ن داروخونه ن پرشک نگفتن ک مرتب نخوردند عوارض داره ! الان دقیقا دوهفتست پریودم کاملا خونریزیم قطع نمیشه و واقعا زیر دلم مدام درد میکنه!چیکار کنم؟دکترم گفتن دوروز دوتا قرص استفاده کنم و دارورو بعدش بطور نرمال روزی یکی ادامه بدم!با این وضعیت ادامه دادنش درسته؟؟😖
- سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
- دردمقعدوپهلوی سمت چپ دردوران قاعدگی
سلام دوسه سالی میشه که به این درد دچارشدم پیش دکترزنان رفتم دوبار گفتن از عفونته داروهم مصرف کردم فایده نداره میشه لطفا جواب بدین خیلی درد دارم تا مسکن قوی نخورم دردش کم نمیشه
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- پریودنشدن بعدازساکشن
تقریبا۶/۵ساله ساکشن کردم پریود نمیشم گاهی فقط یه قطره پریود میشم اونم بعداز۴۰ روز
- عقب افتادن پریود
من یک هفته میشه به کمرم ضربه شدیدی خورده،ازپشت افتادم.عقب افتادن پریودبه این موضوع ربط داره؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر به من قرص سیبل را برای نامنظمی قاعدگی و پر مویی داده اند و گفتند از روز ۵ پریودی باید مصرف کنم میخاستم بدونم که بسته های بعدی بلافاصله بعد از اتمام بسته که دارم میخورم باید باشه یا دوباره که پریود شدم از روز ۵ بسته دومو شروع کنم؟
- لاغری
سلام خانم دکتر خسته نباشید با رژیم غذایی که علاوه بر کاهش وزن با ورزش کم باعث میشود سینه ها هم آب شوند؟
- امپول پروژسترون
سلام خسته نباشید.نه روز پیش دوتا سوزن پروژسترون زدم و روز بعد یکی که جمعا یه تا سوزن زدم الان هشت روز که پریود نشدم بایدچکارکنم ممنون
- سلام خسته نباشیدسونوشکم ولگن انجام دادم مایع باضخامت۶mmدرون کویته اندومترمشهوداست یعنی چه راهنماییم میکنید
- علت چیست
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟


