Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- دفع تکه گوشت بزرگ در زمان پریودی علت چیست
سلام من ۱۶ سالمه در زمانپریودی دردی ندارم بعضی ولی در زمان پریودی لخته خوم دارم ولی امروزروچهارمپریودیمبود که تکهگوشت بزرگی اندازه دو بند انگشت از من خارجشد یهلحظه درد داشتمبعد نگا کردماینطور بود ترسیدم میتونید کمکم کنید علتشو بگید
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- بارداری
سلام روزتون بخیر من دو ماهه بردارم اما چون ۳ ماه هست عمل ابدو کردم نمیخوام نگهش دارم باید چیکار کنم
- عمومی
با عرض سلام و خسته نباشید,متاهل هستم,درد زیر شکم و پریودی۱۰روز,که روزهای آخر لکه بینی دارم.سونو واژینال انجام دادم نوشته یک ناحیه اکوژن به ابعاد ۶×۱۳میلی متر.که سونو دوباره در روز چهارم پریودی تکرار شود.به دکتر نشون دادم گفت احتیاج به سونو مجدد نیس,باید کورتاژ تشخیصی انجام بدی,میخواستم بدونم دلیل کورتاژ تشخیصی چیست,آیا نیاز به این کار هست؟در ضمن قصد بارداری هم ندارم.ممنون میشم راهنماییم بکنید.
- دردمقعد در هنگام ارضا شدن
با سلام.من در هنگام سکس واژن وقتی میخوام ارضا بشم درد شدید مقعد میگیرم و این باعث ارضا نشدن من میشه.لطفا راهنمایی کنید.دو تا سقط و دوتا زایمان طبیعی داشتم
- آندومتریوز
با عرض سلام گفتند اين بيماري دارم و ممكن باردار نشم مگر با اي وي اف واقعا يعني راهي نداره و چي هست اين بيماري
- خود ارضایی
من به مدت ۵ سال با فشار دادن پاهام به هم ارضا میشدم و نمیدونستم که این عمل خود ارضایی هست و الان که ۱۸ سالمه و فهمیدم خیلی استرس و اضطراب دارم میشه بگین چه مشکلاتی برام اتفاق میوفته و آبنکه روی بارداری تاثیر میزاره؟ لطفا کمکم کنید راجبش بدونم خیلی حالم بده
- سوال عمومی
سلام خانم دکتر من مجردم یه مدتی هست که لکه بینی خونی از واژنم دارم خیلی میترسم برای دوستم تعریف کردم و گفتن که پیش یه ماما بریم رفتیم و ماما گفت بکارتت خراش برداشته البته این اولین بارم بود پیش ماما برا نگاه کردن بکارت میرفتم .اما خانم دکتر یعنی این خونریزی دایم از خراشیدگی بکارت هستش چون دکتر گفتن بعله خراشیده شده و دایم خونریزی بصورت لکه بینی داری اینم بگم من خیلی عفونت شدید دارم و به صورت ترشح است گاها سوزش ادرار دارم .وسوال بعدیم اینه که بکارت خراشیده شده خودش ترمیم میشه آخه من رابطه ای هم نداشتم چون ترشح دارم مجبور میشم با دستمال خودم رو پاک کنم چون آب بمونه روم اذیت میشم و به صورت محکم پاک میکنم بعد یهو روی دستمال خون میبینم این خونریزی فقط یکبار نیست به صورت دایم است تروخدا توضیح بدید حالم بده)
- خشکی واژن و سوزش ادرار
با عرض سلام پنجاه و سه سال سن دارم بیشتر اوقات حس بدی هم در مجرای ادرار هم در واژن دارم چند ماه پیش به خاطر همین مشکلاتم به پزشک مراجعه کردم به من کپسول پریمو ژل داد و کرم واژینال استرو مارین گفتن به علت خشکی واژن گفتند هفته ای سه بار نصف اپلیکاتور وهفته ای سه تا کپسول پریمو ژل یه مقدار به این پمادحساسیت داشتم دیگه مصرف نکردم این مشکل توی رابطه جنسیم مشکل ایجاد کرده تقریباماهی یک یا دو بار رابطه جنسیدارم یک جایگزین برای این پماد میخواستم و آیا این کپسول رو بخورم لطفا راهنمایی بفرمایید
- سوال پلی کیست
سلام وقت بخیر. اینجا امکان فرستادن عکس نیست.. من پلی کیست هستم و روز اول پریودی صبح و عصر با یکم درد یه چیزی شبیه لخته یا گوشت یا جگر دقیقا نمیدونم.. ولی دفع کردم. چند روز قبل پریودی درد هم داشتم چون سر تاریخ خودمم نشدم. تاریخم 17.اما 9شدم خواستم بدونم این کیست بوده یا لخته یا چی
- ژل مرطوب کننده Renorme
سلام وقت بخیر خانم دکتر ژل مرطوب کننده Renorme آیا فاقد استروژن هست وبرای پستان ضرری نداره؟ برای خشکی واژن ناشی از در آوردن رحم و تخمدانها می تونم از ژل مرطوب کننده Renorme استفاده کنم که برای پستان هم ضرری نداشته باشه؟
- سلام ایا میشه با دو میلیون اسپرم عمل ای وی ای کرد میشه در این باره توضیح بدین ممنون میشم
- تنظیمی قاعدگی
من دخترم ۱۷ سالمه رابطه از نزدیک داشتمولی چیزی وارد رحمنشده تنبلی تخمدان دارم و از بچگی هممشکل نامنظمی پریودی دارم ولی دکتر بهم قرص سیبل داده چونپریود نمیشود الان ۵ روز میخورم ولی پریود نشدم و رحمم باد کرده میشه لطفا جواب بدیدددد
- مصرف دز اضافی قرص استرادیول
- عفونت زنانه و اقدام به بارداری
سلام قصد بارداری دارم و دکتر گف مقدار کمی عفونت دارم شیاف فیتوواژکس تجویز کرد میتونم همزمان با مصرف شیاف اقدام کنم یا باید تموم بشه؟
- تنبلی رحم یا بیماری های مشابه
با سلام. 6 سال هست که ازدواج کرده و روابط زناشویی مان طبیعی بوده و از هیچ چیز برای جلوگیری استفاده نکرده ایم. به دلیل شرایط مالی فعلا قصد بچه دار شدن نداریم، با این شرایط آیا ممکن است خانمم توانایی بارداری را نداشته باشد و برایش تنبلی رحم و ازین مشکلات پیش آمده باشد؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- دراقدام به بارداری هستم
قبل اقدام رفتم سونوگرافی خاستم بدونم این مورد تو سونوگرافی برام زده به چه معنیه؟ درتخمدان راست ناحیه کیستیک با جدارنازک حاوی اینترنال اکو پراکنده به ابعاد 18×26 mm دیده میشود ممنون میشم راهنماییم کنید، تشکر
- نازایی
با سلام و عرض ادب / من سی و یک سالمه و هشتی ماهی هست که اقدام بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم / دکتر همسرمو چک کردن گفتن تحرک اسپرمشون کمه ولی تعدادش اوکیه / فقط یکم ضعیفن / یه دکتر گفت منم کمی مشکل تنلی تخمدان دارم ولی دکتری دیگه گفتن چون پریودام تقریبا منظمه بعید میدونن تنبلی باشه و مشکل رو از ضعیف بودن اسپرم همسرم دونستن و گفتن دوماه دارو مصرف کن و اگه جواب نگرفتی آی یو آی رو پیشنهاد دادن / البته اینم بگم در اوایل اقدامم سه ماه آمپول پی دی هوموگ زدم و باردار نشدم / الان فقط نگرانم که چرا باردار نشدم و اینکه مشکلم قابل حل هست ؟؟
- استفاده از قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید. من پریودی نامنظمی دارم به دکتر مراجع کردم بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده من اقدام به بارداری هم کردم مشکلی نیست با خوردن این قرص باردار بشم مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟ ممنون میشم پاسخگو باشید


