Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول سینال اف
سلام خدمت متخصص محترم تخمدان من پلی کیستیک هستند و باردار نمیشم دکتر برام ۵ روز ، روزی ۳تا لترزول و آمپول سینال اف دو بار ۷۵ واحد تجویز کردن میخواستم بپرسم بعد از مصرف این دارو ها کی باید برم برای سونوگرافی تا ببینند دارو تاثیر داشته یا نه ، دکترم هیچی در مورد مراجعه مجدد بهم نگفتن آیا نیاز هست برم سونو یا منتظر پریود بعدی باشم ؟
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- تشکیل پرونده بیمارستان
سلام من درهفته 38 بارداری هستم. اموز رفتم بیمارستان برای سزارین تشکیل پرونده دادم. مشاوره بیهوشی هم شدم اما یادم رفت بگم که مینور هستم آیا اشکالی پیش میاد یا روز عمل هم میتونم این موضوع رو بگم؟ آخرین آزمایشم رو خواستن که مشکلی نداشت ولی قبل از عمل یک آزمایش دیگه هم دارم آیا باید اونو با خودم ببرم؟با تشکر.
- غلظت اسپرم
سلام و وقت بخیر خانم دکتر شش ماه هست که اقدامم،خودم داروهای تحریک تخمک گذاری لتروزول و اچ ام جی و اچ سی جی مصرف میکنم ،همسرم غلظت اسپرم داشتن که شش ماهه شربت گایافنزین و سلن پلاس میخورن،با توجه به اینکه تخمک های خوبی دارم آیا امکان داره در این شش ماه مشکل همسرم برطرف نشده باشه؟برای غلظت اسپرم چقد دوره درمان مناسبه و ایا درمان دیگه ای داره
- نزدیکی بعد از زایمان
سلام خانم دکتر، من 3 دی ماه سزارین کردم و شما فرمودید 20 روز بعد از زایمان می تونم نزدیکی داشته باشم اما من هنوز لکه بینی دارم. با وجود لکه بینی نزدیکی اشکالی نداره یا باید لکه بینی تموم بشه؟ با تشکر
- درد مقعد بعد اززرابطه واژن
سلام ببخشید.... من 10ماهه زایمان کردم و کاملا بدنم بخیه خورده و بعد از چن روز بخیه هام پاره شدن..... وقتی رابطه از واژن دارم..... دزد مقعد میگیرم و درحین رابطه به قسمت مقعدم خیلی فشار میاد
- پریود نامنظم
سلام ببخشید من یه برج خونریزی کم داشتم این برج پریودم ۱۰روز شدید بود با کلی داروی خونگی قطع شد ۵ روز نداشتم دوباره پریود شروع شد رفتم سونو گرافی گفت هیچ مشکلی نیست دکتر زنان برام آمپول قرص نوشت گفت باید زود قطع بشه ولی نشده هنوز با خوردن قرص کم هست ولی قطع نشده خیلی میترسم
- سلام من نزدیک دوماهه آمپول جلوگیری زدم الان ۲۰روزه خونریزی دارم دکتررفتم یه بسته قرص کونژوگه بهم داده ک ۶تامصرف کردم لکه م چیه قطع نمیشه ممنونم
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- بارداری
سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم پماد کلوتریمازول ۱ درصد بزنم .هر چندساعت ؟
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من با لخته های بزرگ و کوچک مراجعه کردم بعد از سونو گفتند رحم بزرگ و دارای چند میوم و یک میو۵۰ × ۷۱ امپول اسفراین 1125تجویز کردند بیست و هفتم مرداد زدم الان بعد از سه روز لک بینی و خونریزی خفیف دارم شبیه پریود ایا طبیعیه و ایا با وجود میوم با 71میلیمتری احتیاج به عمل دارد و قرص تندرویی پروژسترون که گفته از روز چهارده قاعدگی با توجه به شرایطم من کی باید این قرصها را تا ده شب بخورم مرسی ممنون میشوم پاسخ سوالاتم را بدید ترا خدا جواب بدید خیلی نگرانم مچکرم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من کیست تخم دان دارم که اندازش ۵سانته و به قرص ال دی حساسیت دارم اگه آمپول دیفرلین بزنم مشکلی نیست دیگه ال دی نخورم
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من الان ۹ ماه هست اقدام به بارداری کردم و هردفعه از پریودیم خانم زنان برام ازمایش و سنو انجام میده و هر دقعه میگه عالی هستن و قرص مدروکسی و فماتی بهم میده ولی هنوز باردار نشد خواستم ببینم مشکل چیه
- تنبلی تخمدان
سلام من ب تخم دونم ضربه نسبتا شد یدی خورد و الان درد میکنه خیلی نگرانم چ کار کنم
- سوزش بخیه
سلام دو هفته از زمان زایمان سزارین میگذره بخیه هام از داخل سوزش داره ... و اینکه بعد عمل من آنتی بیوتیک مصرف نکردم امکان عفونت هست یا نه ؟
- آزمایش
سلام خسته نباشید ،دوسال قبل آزمایش خون دادم که کمخونی داشتم که علتش فیبرومی بود که دارم ،بعد تو این دوسال شبی یک عدد فیفول میخوردم ،هفته قبل ازمایش دادم که فریتین ( ذخیره آهن) ۱۶۱ هستش که رنجش ۱۲۰ هستش،الان باید چیکارکنم؟خطرناک هستش؟دیگه قرص نخورم؟
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من زایمان چهارم ۳۵ هفته هستم درد درناحیه زیر شکم ومعاینه شدم یک فینگر ایا زود زایمان میکنم
- سوزش واژن
سلام ۱۶ سالمه سوزش واژن دارم حتی بعد از ادرار اعصابما خورد کرد سونوگرافی و ازمایش ادرار هم دادم هیجی مشخص نبوده چکار کنم برای اینکه خوب بشه
- جوش های چرکی
سلام من در قسمت بالایی واژنم جوش های چرکی میزنم چه علتی میتواند داشته باشد؟ جوش ها اول زایعات قرمز خوارش دار هستند که بطور پراکنده میزند و بعد سر سفید میشوند و بعد از چند روز خشک میشوند


