Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روشن سازی واژن
سلام میخاستم هزینه تقریبی روشن سازی واژن پوست تیررو سوال کنم چند جلسه نیاز داره و اینکه دستگاهتون چیه
- ریزش مو در شیر دهی
سلام خانم دکتر عزیز من نزدیک پنج ماهه سزارین کردم حدود یک ماه موهام ریزش پیدا کرده اصلا نمیریخت چیکار باید بکنم؟
- قرص های جلوگیری ازبارداری
سلام من برای اولین بار دیروز قرص دروسبلا خوردم ولی پریود نیستم..داخل بروشور قرص نوشته از روز اول پریود شروع به مصرف کنید...ولی من از دیروز ک پریود نبودم شروع کردم ...میخواستم بدونم چیکار کنم الان؟مصرف قرص همینجوری ادامه بدم؟مشکلی پیش نمیاد؟یعنی اگه الان رابطه مخافظت نشده داشته باشم از بارداری ایمن هستم؟لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم
- سلام من به دلیل جواب نگرفتن از لیزر موهای زائد به پزشک مراجعه کردم تشخیص تنبلی تخمدان دادن و برام قرص سیبل تجویز کردن الان ۱۵ روزه که قرص و میخورم علاوه بر تغییرات خلقی و حساس شدن و
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید یک سوال دارم اگر دو نفر لباس تنشون باشه و و منی روی پشت همسر ریخته شده باشه و یکم هم وازن رو خیس کرده باشه باعث حاملگی میشه یعنی منی از روی دو لباس باز نفوذ میکند فقط نامزدم لباس زیر تنش نبود ولی ساپورت داشت
- سرطان دهانه رحم؟
سلام من یک سال دچار زگیل تناسلی هستم یک سال پیش پاپ دادم مختل بود بعدش کلپو شدم گفت چیزی نیست و یک سال دیگه مراجعه کن جهت کلپو یک ماه دیگه باید کلپو بشم و تو این یک سال زخم دهانه رحمم خوب نشده حدود دو ماه باسن سمت راستم درد میکنه ولی شدید نیست چند روز بعد پریود هم پا درد و کمر درد دارم میخواستم بدونم ممکنه توی این یک سال خدای نکرده تبدیل به سرطان شده باشه؟
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام من روز آخر پریودم با نامزدم رابطه سطحی داشتم که قرص اورژانسی خوردم که دوباره بعد از هفت روز پریود شدم ولی حجم خونریزیم کمه و بیشتر لکه بینیه آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟ آخه تاریخ پریود خودم ۱۹ آبانه
- این
سلام، ممکنه بعداز آمپول پروژسترون پریود اتفاق نیفته؟
- تعیین جنسیت
با سلام ميخواستم بدونم تعيين جنسيت كه ميكنين چگونه هست آيا به شكل اي وي اف است يا تغذيه يا به شكل ديگه ممنون
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- هایپراکو
سلام خسته نباشید در سونو گرافی من نوشته یک ضایعه هایپراکو با حاشیه مشخص منظم بیضی شکل Solid به اقطار ۲۱و۵*۲۱*۲۲ م م در تخمدان راست دیده شد (کیست در موئید؟). ممنون میشم راهنمائیم کنید. اینکه به دارو جواب میده؟
- ایا سفکسیم بعد انتقال مشکلی برای جنین ندارد
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من پریودام ۳۰ تا ۳۵ روزه هست ..روز ۱۴ام دوره ام سونو انجام دادم فولیکول ۱۶ داشتم ... و هر ۳۶ ساعت یکبار نزدیکی دارم. و چون سه ماه پیش سقط داشتم دکتر برام قرص اسیدفولیک ۵ نوشته بود و یک ماه میشه که مصرف میکنم و این هفته که واسه سونو سایز فولیکول رفتم برام قرص مولتی ویتامین اکتی وُمن نوشتن.خواستم بدونم من الان باید هر دوتا رو مصرف کنم ؟ ببخشید طولانی شد
- پریودبا تیکه گوشت در روز اول بعد نشدن پریود
- مصرف قرص استرادیول
سلام من روز ١٦انتقال جنين هستم جواب ازمايش مثبت شده دكتر واسم دارو نوشته ولي متاسفانه فراموش كرد قرص استراديول واسم بنويسه الان دو روزه نخوردم تو شهر خودمون اصلا پيدا نميشه مركز هم خيلي دوره
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- پریودی
من زمان پریودیم فقط دوروم لک قهوه ای خیلی کم دیدم دیگه تموم شد علت چیست
- من بعد از ۱۳ سال سزارین زیر شکمم سمت چپ سفت وارد میکنه
- هزینه لاپراسکوپی برای اندومتریوز


