Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش سایز سینه
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالمه ویک دختر ۸ ماهه دارم ولی سینه هام خیلی کوچیکه و ناراضیم از این بابت چه دارویی میتونم مصرف کنم که هم شیرم زیاد بشه هم سینه هام در مدت زمان کوتاهی بزرگ بشه ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر یدونه دختر دارم میخام صاحب پسر شم اخه تو خونوادمونم پسر کمه روش iuiرو میتونم انجام بدم ۲۸ ساله هستم هیچ مشکلی هم ندارم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
- بارداری بعد ازسقط
سلام خانم دکتر من جنینم در هفته دوازده بخاطر اینکه در هشت هفتگی رشدش متوقف شد بیست روز پیش سقط طبیعی شد رفتم برای چکاپ گفتن که چون رحم کاملا تمییزه و سنم بالاست از همین ماه می تونم اقدام کنم یه سری ویتامین و کیوتن گفتن مصرف کنم البته آزمایشها و سونوگرافیم رو می خوام حضورا بیارم خدمتتون
- بیماری زنانه
سلام. خانم دکتر من ماه قبل دکتر رفتم گفتن عفونت دارم. ولی ترشح آنچنانی از بدنم خارج نمیشد. سوزش و خارشم نداشتم. دکتر دارو برا عفونت تجویز کردن. شیاف هم بود. بعد گفتن بعد یک ماه بیا تا باز معاینه بشی. الان یه ماه گذشته. خانم دکتر از وقتی که شیاف و زدم گاهی سوزش دارم. و خشکی واژنم پیدا کردم. ولی خشکی واژنم خوب شده الان. الانم ترشحاتم زیاد شده. چون شهرستانم نمیتونم مراجعه کنم. میتونم بازهم از همون داروها استفاده کنم؟ داروهام مترونیدازول بود و 2 تا سرم بودن. شیاف آفی تریمازول بود. یه قرص دیگه هم بود که میبایست یک روز در میان استفاده کنم. و اینکه میتونم با این داروها آموکسی سیلین هم بخورم؟
- تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام وقت بخیر ازمایشمنو تفسیر میکنید papp_a= 2.18 mom=0/69 freeb_hcg=28.50 mom=0/86 afp=30.50 mom=1.31 ue3= 0/12 mom=0/19 hcg=43887 mom=1.69 inhibin_a=454.0 mom=2.14
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- کیست تخمدان
.سلام ..کیست تخمدان به ابعاد ۳۳mmبا جدارنازک و محتویات اکوفری ...و مورال ندول اکوژن در جدار چسبیده به تخمدان به ابعاد. کمتر از ۱mmیعنی چی چه نوع کیستی هستش؟؟
- انجام PGD
سلام خانم دکتر عزیز اقدام به بارداری دوم چند ماه قبل باید تحت نظر دکتر باشیم ؟ برای تعیین جنسیت برنامه ی غذایی بهمون میدین ؟انجام PGD چقدر هزینه بر هست ؟ اقدام به بارداری دوم میخوام کنم چون بچه اولم دختر هست میخوام دومی پسر بشه آخه مطمئن ترین راه برای تعیین جنسیت به گفته شما همین PGD هست
- امپول
سلام هفته ۳۲بتامتازون زدم دوباره چندهفتگی بایدبزنم
- آندومتر
سلام من رفتم سنوگرافی نوشته آندومتر دولایه ١٢/۵مشهود است یعنی چی منظورش چیه ؟خوبه بده؟
- کیست
باسلام
من چندساله تنبلی تخمدان دارم وحدود دوماه پیش چندروزدرد کمر وواژن درد وحالت تیرکشیدنشدید داشتم رفتم پیش دکتر وسونوکردن گفتن مایع ازاد تولگنته احتمالا کیستت پاره شده و استراحت کن تاجذب بشه بعد دوهفته باز سونو کردن گفتن اون مایع جذب شده وفعلا کیستی نداری وقرص دوفامد بهم دادن الان چندروزه باز خیلی کمواژنم تیر مکشه وکمی کمر دردمنمیدونم چرا !دکتر گفت کیست نداری دیگه.ممنون میشم راهنماییم کنید - امکان بارداری
اگر با همسر خود رابطه داشته باشی و منی رو از روی لباس زیر روی واژن همسر خود بریزی ایا امکان حامله شدن وجود دارد
- بارداری
سلام خوب هستین؟ خانم دکتر اگه به طور منظم دوره پریود تا پریود بعدی من 30 روزه باشه و من دختر بخوام میتونید بمن بگید که دقیقا چه روزی از دوران پریودی من تخمگ گذاری اتفاق می افته؟ چه روزهایی رابطه داشته باشم برای باردار شدم ترجیحا دختر. ممنونم
- استفادا از ترانگزامیک اسید در بارداری
استفاده از دارو ترانگزامیک اسید و مفنامیک اسید در باراداری ضرر داره
- زنان
با سلام سال نوتون مبارک ان شاالله سال خوبی داشه باشین من یکی از مریضاتون هسم ک یک ماه پیش زایمان کردم ب دلیل کرونا نتونسم بیام پیشتون یه سوالی داشم من بعد زایمان استخون های بدنم درد میکنه میخواسم بدونم مولتی ویتامین ک قرص جوشان باشه همه ویتامین ها رو داشه باشه چی شما توصیه میکنین استفاده کنم برای تقویت بدنم
- ذخیره تخمدان*
سلام، ۴۰ سالمه ذخیره تخمدانم ۰/۳۹ احتمال بارداری وجود داره ؟
- درد
سلام خانوم دکتر عزیز. موقه ی ارضا شدن تمام عضلات شکم و تناسلیم منقبض شده بود و در اثر ضربات محکم با آب بدنم خون زیادی اومد که کم کم خون با ترشحات برطرف شد. اما زیر شکمم درد دارم. نمیدونم دقیقا لوله یا رگن که سفت میشن و درد دارن. لبه ی بزرگ و بارتولنم درد داره و بارتولنم ورم داره و لبه ی کوچک خارش داره و کلیتوریس هم خارش داره. زیر شکمم یکم ورم داره و از روی پوست تا روی شکمم خارش داره و قرمز میشه. گاهی احساس سردی در این قسمت ها دارم و موقه ی پریودی همون قسمت که درد داره و پام درد میگیره و پریودی هام نامنظمه . سنو دادم رحم و تخمدان ها خوب بودن و ازمایش ادرار دادم که عفونت ادرار دارم. فکر میکنم این عفونت ادرار بخاطر همون اتفاقه. مشکل جدی است یا خیر؟ من باید چیکار کنم؟ چه دارویی مصرف کنم؟ واسه بارداری نگرانم چون وقتی احساس کنم مثانم پر میشه به زیر شکمم که درد میکنه فشار میاد و دردش بیشتر میشه.
- پریودهای شدید بعد از قطع قرص ال دی
سلام بعد از بارداری دوم دچار پریودهای نامنظم شدم با خونریزی های شدید و لخته های بزرگ با مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی هیچ مشکلی مشاهده نشد قرص ال دی تجویز شد تا زمانی که قرص ال دی مصرف میکنم پریودهای منظم و به موقع و نرمال دارم ولی چند بار سعی کردم قرص ال دی مصرف نکنم و بصورت عادی پریود بشم تا سه ماه پیریود نمیشم فقط لک های تیره و بعد از سه ما خونریزی های شدید و لخته های زیاد و ادامه دار تا زمانیکن دوباره قرص ال دی مصرف بشه تا کامل قطع بشه..میخواستم راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم


