Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- لکه بینی
با سلام خانم دکتر در سوالات قبلی گفتم ک دکتر قرص برای تنظیم پریود بهم داده.30 عدد قرص دوفاستون..من ب اشتباه جای اینکه ان قرص را از روز 14پریود ب مدت 10شب بخورم تمامشان را در ماه قبل خوردم و تمام شد..الان 12روز از پریود این ماهم میگذرد ک پس از نزدیکی لکه بینی با دردخفیف شکم داشتم..ایا نشانه ی بارداری است یا ب علت مصرف قرص هاست؟
- بارداری
سلام اگر کسی دوسال پیش از مرگ موش استفاده کرده باشه و مشکلی پیش نیومد الان برای حاملگی مشکلی وجود نداره باید با دکتر زنان برای ازمایش یا چیز دیگری مراجعه کنه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید من مریض شما هستم.۶هفته باردارم برام کپسول فرنوژست۲۰۰رو تجویز کردین و گفتین شیاف کنم از داروخونه گرفتم ولی شبیه شیاف نیس مثل کپسول روکش داره میخواستم بدونم اشتباه بهم دادن یا نه؟جلدشم بنفشه.و اینکه یه سوال دیگه: برای چی باید این کپسول و مصرف کنم اخه سونوم خوب بود دکتر گفتن مشکلی نداری
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک روزهای تخمک گذاریم رابطه سطحی بدون دخول داشتم. با توجه به اینکه سیکل های من منظم و 28 روزه هست الان چند روز تاخیر داشتم. ممکنه باردار باشم؟؟
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- تنبلی تخمدان
۳۵ سالمه و دوبار سقط داشتم الانوبعد از ۵ سال از اخرین سقطم تصمیم به بارداری دارم از ردز سوم دوره تا هفتم روزی دوتا قرص لتروزول خوردم و روزهای ۸ و ۹ و۱۰ هم روزی یه آمپول hmg زدم روز ۱۱ دوره سونو واژینال شدم که یه فولیکول عالب ۱۷ داشتم و کلی کیست گفتن پلی کیستیکم چقد با این شرلیط احتمال بارداری دارم؟برای رفع کیستهام چیکار کنم؟ممنونم
- امپول ریه
سلام در هفته چندم شما امپول ریه جنین تجویز میکنید؟ برای همه باردارا هستش یا فقط کسایی مشکل خاصی دارن؟
- تاثیر قرص مدروکسی بر بارداری
سلام.بنده تقریبا یکسال بود که پریودم بی نظم شده بود و ۵روز ۵روز عقب می افتاد بعد از مراجعه به پزشک و دادن آزمایشات مختلف برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرد من هم روزی ۲تا در ده روز خوردم.در ضمن من جلوگیری طبیعی می کنم و دارای سه فرزند دختر هستم.متاسفانه بعد از خوردن این قرص حامله شدم و الان استرس زیادی دارم چون می خواستم با برنامه ریزی دارای فرزند پسر شوم.آیا خوردن این قرص تاثزر در جنسیت نوزاد دارد
- بارداری
با عرض سلام و ادب میخواستم سوال کنم ایا با ازدواج با دختر 40 ساله این امکان هست که ادم بچه دار نشه راستش یه دختری رو نشان داده لند که سنش 40 هستش و لی من میترسم بچه دار نشیم لطفا جواب این سوال را بفرمایید خیلی خیلی ممنونم و متشکرم
- بارداری
سلام من دختر 15 ساله هستم ببخشید یه سوال داشتم مثل اینکه از واژن من آب میاد اونم رنگش سفید هست وچسب ناک هست، این اتفاق از امروز افتاده مثلا هر یه ساعت اینا اتفاق می افته مثلا وقتی بلند میشم یا خم میشم آبش میاد. این اتفاق هم از امروز افتاده.می خواستم بدونم ک علائم بیماری ای هست. اگ میشه جواب بدین خیلیییییییییی نگرانم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدونم سوال دارم اونم این هست ک از جایی ک دفع ادار می کنیم یه سانت پایینش جوش کوچک مانندی دو تا در اومده می خواستم بدونم خطرناکه؟؟؟؟؟؟ لطفا به هر دو سوالم جواب بدین خیلیییییییییی نگرانم 😭😭؟؟؟؟؟؟؟؟
- پیاده روی در بارداری
سلام طول سرویکس من 31بود گفتید استراحت کنم. ایا میتونم پیاده روی کنم. با توجه به اینکه سه طبقه پله باید بالا پایین برم لطفا راهنماییم کنید.
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من باردار هستم و دو هفته دیگر تاریخ زایمان من هستش ک دکتر زنان تعیین کرده.. ولی دکتر تاریخ اولی را که گفته بود یه هفته با تاریخ الآن فرق داره.. یعنی تاریخ اول.40 هفته بعد از آخرین پریود بود.. ولی تاریخ که الآن مشخص کرده میشه 39 هفته.تاریخ زایمان را زمانی عوض کرد که عکس ها و نتایج سونوگرافی من را دید.در ضمن دروه های من منظم و 21 روزه هستش. چرا خیلی از کسانی که من میشناسم 40 هفته و اندکی طول کشیده ولی از من 39 هفته به اتمام میرسه؟.میتونه بخاطر این باشه که دوره های من کوتاه تر از بقیه هستش؟. همش فک میکنم نکنه بچه من مشکلی داره که بارداریم شده 39 هفته. مؤفق باشید
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتر.پنج روز از پمادکلوترومازل واژن استفاده کردم و اقدام به بارداری کردم مشکلی پیش میادمجددپمادواژینال رو شروع کنم . برای اسپرم واقدام بارداریم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید
- زنان زایمان
سلام چند وقت باید از ترک مواد امفیتامین ها و مخدر سیگار بگذره تا بدن پاک بشه برای اقدام به بارداری
- زمان زایمان
سلام خانم دکتر خسته نباشین من 17 اسفند پیشتون بودم و با حساب خودم 30 هفته و 6 روز بودم اما واسم نوشته شد هفته 32 و تاریخ زایمان اکثرا 28 اردیبهشت بود اما این بار شد 13 اردیبهشت؟ چرا اینقدر جلوتر اومد؟ اگه از آخرین پربودی حساب بشه که 22 مرداد بود تا نیمه اردیبهشت میشه 8 ماه و نیم. آیا این تاریخ زایمانی که زده میشه واسه زایمان طبیعیه یا سزارین؟ با تشکر فراوان سال خیلی خوبی رو براتون آروز میکنم.
- پسر دار شدن
من دوتا دختر دارم دیگه نمیخوام دختر داشته باشم میخوام پسر دار شم چیکار کنم
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
هفته۳۴ باردادی هستم یک لوپ اکوژن در روده به اندازه۱۵ میلیمتر روئیت شده میخوام ببینم چیز خطرناکی هست یا رفع میشه اگر خطر ناک هست راه درمانی هم دارد در ضمن در سونوهای قبلی روئیت نشده این اولین باری هست که دیدن جفت بنده نارسائی دارد و بندناف دور گردن جنین هست وزن فعلی جنین هم دو کیلو گرم است با تشکر از شما
- عقب افتادن پریود رابطه
سلام خسته نباشید ببخشید من کلا پریود های نامنظم دارم یکم دی ماه پریود شدم اولش لکه لکه بود این ماه یکم بهمن پریود نشدم تا امروز دیشب رابطه داشتم یه مقدار آب منی ریخته شد داخلم هنوزم پریود نشدم نمیدونم قرص بخورم یا نه ؟😭


