ببخشید مادر من 47 سالشونه 2 ساله منوپز شدن هورمون تراگی و اینام نکردن از 1 سال قبل تقریبا دچار دیزوری های شدید میشن که گاهی با هماچوری همراهه و اخیرا تا 2 هفته یک بار رسیده به قدری حاده که انتی بیوتیک تزریقی میزنه خوب میشه....
بین فواصل عفونت ها هیچ علامتی نداره..
سونوگرافی کلیه و مثانه و رحم کاملا نرمال فقط یه فیبروم اینترامورال جزیی داره و حجم باقی مانده ادرار 30 سی سی...
در فواصل بین عفونت ها علامتی از خروج قطره قطره یا سخت ادرار هم ندارند...
اوره کراتینین وبقیه آزمایشات آنالیز و کشت ادرار کاملا طبیعی و منفیه....
چندین بار متخصص کلیه رفتیم که فرمودن مشکلی ندارید ...
اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم....
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید رحمی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من فیبروم داشتم و متاسفانه خونریزی پریودم خیلی زیاده حتی کورتاژم کردم فایده نداشت الان دکتر بهم گفته یا آیودی میرانا بزار یا آمپول دیفرلین نمیدونم چکار کنم فشارخونم دارم و سردرد ،باید چکار کنم
- پریودی
سلام خانم دکتر دختری ۲۰ ساله هستم هر ماه پریود می شم فقط فاصله ی بین پریو هام ثابت نیست هر ماه دو الی سه روز و بعضا ۴ روز عقب یا جلو می فته مثلا سیکلم بعضی اوقات ۲۷ روزه هستش بعضی اوقات ۲۸ روزه یا ۳۰ روزه آیا طبیعی هست این سیکل و پریود هایم طبیعی هستش آیا تخمک گزاری انجام میشه ؟ خیلی نگرانم ممنون
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- جلوگیری
سلام ببخشید یه راه جلو گیری بجز قرص کاندوم معرفی کنید
- پریودی
سلان خسته نباشید من ۳ عدد از قرص سفید رنگ سیبل رو مصرف کردم و الان پریود شدم ولی ۵ روز ب پریودیم مونده علتش چیه چون دکترم گفت باید ۵ روز قبل از پریویم قرص دوفامد ۱۰مصرف کنم
- پرده بکارت
سلام ببخشید کرم موبر برای بکارت ضرر دارد من دیروز استفاده کردم از اون موقعه لکه بینی دارم
- زنان
چندماه پیش بخاطر نمونه برداری از دهانه رحم و برداشتن پولیپ جراحی شدم.ولی هنوز هم موقع نزدیکی خونریزی و لک بینی دارم.آیا ممکنه بخاطر زخم نمونه برداری باشه؟چرا با گذشت چندماه زخم خوب نشده
- اتمام بارداری با سایتوتک
با مصرف ده عدد سایتوتک در ماه دوم بارداری به صورت واژینال،امکان عدم سقط جنین وجود دارد؟!
- فیبرم
سلام وقت بخیر ببخشید من ۳۱ سالمه و مجردم سونو دادم سونو نشون داد ک فیبرم دارم دقیقا اینو نوشته تصویر توده هیپو اکو هتروژن به ابعاد تقریبی ۲۸* ۴۰.mm با احتمال میکنم ساب سروزال در دیواره خلفی بادی رحم مشاهده گردید اندو مترmm۵ ضخامت دارد سوالم از شما اینکه با این اوصاف بد ازواج امکان بارداری هست یا نه ودیگه اینکه همیشه ۳ یا ۵ روز هم زودتر پریود میشم البته دکتر زنان و زایمان رفتم گفت مشکلی نیست و قرص آهن داد نیاز ب عمل داره یا نه ممنون از شما
- اقدام به بارداری
سلام من بیماری التهاب روده دارم وسطح روده بزرگم زخم به همین دلیل بعضی وقتا خون دفع میکنم همراه مدفوعم وتحت نظر فوق تخصص گوارش هستم قرص مزالازین۸۰۰مصرف میکنم آیا برای بارداری مشکلی برام پیش نمیاد؟
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید ورزش کردن واسه کسی که عمل سپتوم رحم انجام داده،مشکل ایجاد نمیکند؟؟؟ واسه رحمش ضرر نداره؟؟؟
- پریودی
سلام وقتتون بخیر بنده پریودم یکساله تغییر کرده از 5 روز تبدیل شده به ده روز، آخرین بار تیر سونو و ازمایش دادم خوب بوده ولی اردیبهشت تنبلی تو سونوام تشخیص دادن ولی تیر باز سونو دادم خوب بوده و این مدت دوماه روکین و سه ماه سیپروترون کامپاند خوردم که تغییری نکرد پریودم یعنی تا ماه قبل من قرص میخوردم یکماهه قرصم قطعه ولی این ماه که پریود شدم تا روز سوم فقط خونریزی داشتم یعنی شب روز سوم قطع شد. پریودم بهمن پارسال هم یبار اینجور شدم شب سوم قطع شد ولی روز پنجم در حد چندثانیه باز خون اومد. چندبار دکترم رفتم چندتا دکترا گفتن نمیخواد قرص بخوری یه دکتر بهم قرص داده و اخرین دکتر قرصمو قطع کرده بجاش ویتاگنوس داده الان نمیدونم چیکار باید بکنم اخرین دکتر گفتن اگه خودت پریود شدی بدون نیاز به قرص نیست نیاز نیست دیگه دارو بخوری ولی تو این یکسال برای بار دوم الان پریودم روز چهارم قطعه اصلا باید چیکار کنم باز واقعا درمونده شدم دیگه قد و وزنمم خوبه قدم 173 وزن ۶۹ علائم تنبلی هم اکنه و مو زائد زیر چانه ندارم و زیر ناف مو زائد دارمکه فکر کنم چند سالی هست اینجور ریزش موهم بیشتر اوقات همیشه داشتمچون کم خون شدیدم ممنون میشم کمکم کنید اصلا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
- سلام جواب سونوگرافی ک انجام دادم ب این شرح..خواستم راهنماییم کنید؟Bothovariesshowenlargedsize….pcod
- درد شبیه پریودی
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم.
- آمپول لوپرومر
سلام دخترم ۱۱سالشه قدش ۱۳۷دخترش آمپول لوپرومر۳/۷۵ نوشته براش سه عدد بعد اتمام آمپول چقدر طول میکشه پریود بشه؟؟؟؟
- معلولیت
سلام خانم یک دختری7ساله دارم که دچار کمبود اکسیژن شد و متاسفانه دچار معلولیت جسمی حرکتی وذهنی میباشد واین معلولیت متاسفانه شدید میباشد خانم دکتر من امیدم رابه خداازدست ندادم اماگاها برام سوال پیش میاد که دخترم در دوران بلوغ پریود خواهد شد باتوجه به اینکه الان ما ایشان راپوشک میکنیم در آن زمان مسلما مشکل برای من مادر در نظافت و تعویض پیش خواهد آمد آیا آن زمان راهی وجوددارد که پریود نشود البته من همچنان به لطف پروردگار امیدوارم ممنون از راهنمایی تون
- شیاف دیکلوفناک
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۵سالمه من هرماه بخاطر درد پریود روز اول یدونه شیاف دیکلوفناک ۱۰۰استفاوه میکنم آیا عوارضی داره؟و اینکه ممکنه باعث کم شدن خونریزی پریود بشه؟
- پریودی طولانی
سلام من یک ماهه پریود هستم و در حال حاظر دارم قرص جستیران ۴۰ مصرف میکنم از ۳۰ تا عدد قرص ۱۲ تا رو خوردم اما هیچی تاثیری روی پریودی من نذاشته شما میتونید راهنماییم کنید ؟
- عقب افتادن پریود با تزریق واکسن گارداسیل
با سلام و خسته نباشید من باید ۲۹ آبان پریود میشدم که ۸ روز عقب انداختم و رفتم دکتر آزمایش خون خون دادم و منفی بود و دکتر ۴ عدد آمپول پروژسترون بهم داد و تزریق کردم و الان هم بعد ۴ آمپول تزریق ۱۱ روز میگذره ولی من پریود نشدم ولی فقط سه روز لک خیلی کم شدم و من حدود ۶ سال مشکل ناباروری دارم الانم از لک باز خبری نیست چیکار کنم خانم دکتر لطفاً راهنماییم کنید


