Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،تو هفته ۲۷ بارداری هستم چند روز هست که اسهال دارم چه کار کنم که اسهال متوقف بشه ؟چه چیزی هایی باید مصرف کنم ؟و آیا دارویی میتونم مصرف کنم برای بند اومدن اسهال ؟ممنونم.
- بقایای بارداری
سلام. من حدود دوهفته از سقطم میگذره سونو دادم بقایای ۱۶ سیسی داشتم دارو مصرف کردم لی هنوز سونو ندادم تو این ده روز که دارو مصرف میکردم چندتا تیکه کوچیک دفع کردم آیا نیاز به کورتاژ هست یا بقایای دیگه با پریود خارج میشه؟؟
- ترشح
سلام علت ترشح زیاد و ابکی چیست ایا مشکلی هس چیکار کنم ؟
- پولیپ و کیست
سلام طبق سونوگرافی انجام شده در ناحیه فوندوس رحم یک کانون اکوژن با ابعاد ۹*۱۲ میلیمتر دیده شده تخمدان چپ دارای فولیکول کیستیک ۲۵ میلیمتری ست مایع کیست شفاف است. لطفا راهنمایی کنید
- وجود توده اکوژن
وجود توده اكوژن در سمت چپ كليه
- بکارت
سکس لاپای داشتم یهو تا نصفه رف داخل واژنم از پشت از شدت درد جیغ زدم و بلند شدم و باز سکس و از طریق لاپای انجام دادم بعد ک تمام شد چن دقه بعد لکه های زرد رنگ و قهوه ای و خون و ریزتکه های از گوشت دیدم و بعد ان چن روزی خونریزی مثل پریودی داشتم تا یک هفته ایا بکارتم از بین رفته
- بیماری زنان
کانون کلسفیه 6 میلیمتری در جانکشن بادی سرویکس در قسمت فوقانی کانال اندوسرویکس دیده میشود
- سوال در مورد عفونت واژینال
با سلام من خانمي ٤٤ساله هستم مدت ٥سال هست ك با ترسحات خيليييي زياد واژن روبرو هستم ب دكترهاي زيادي مراجعه كردم ولي درمان نشدم مي خواستم درمان قطعي بهم معرفي كنيد .خيلي كلافه كننده هست
- ترش کردن معده در بارداری
سلام من هفته دوازده بارداري هستم و مدتيه معدم ترش ميكنه و نميتونم چيزي بخورم اگه ميشه راهنماييم كنين كه چيكار كنم برطرف شه!
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من ۱۰ ساله ازدواج کردم ۳۴ سالمه قصد بارداری دارم سونوگرافی رحم انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم دکترم گفت یکسال طول میکشه باردار بشی فقط قرص اسید فولیک مصرف کن ولی من میخوام زودتر باردار بشم همسرم آزمایش داده فقط حرکت اسپرم هاش کم هست که دکتر بهش قرص داده آیا امکانش هست من قرص لتروزول بخورم تا زودتر به نتیجه برسم؟
- کورتاژ تشخیصی
سلام من 15 روزپیش کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب پاتولوژیم اینه میشه بگین خوبه یانه endometrilcorttag.. secretoryendometriumendometrialpolyp... endocervixcurettagechroniccervicitisg
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- تداخل دارو با زولادکس
سلام خسته نباشید..ب مدت سه روز امپول زولادکس ۱۰/۸ تزدیق کردم بخاطر بیماری اندرومتریوز. الان احساس میکنم دارم سرما میخورم سوزش گلو و بدن درد دارم.میتونم کلداکس بخورم ؟
- دختر44 ساله
سلام خانم دکتر
الان که این نوشته رو می نویسم فکر میکنم دنیا برام تموم شده
دختر 44 ساله هستم بدون هیچ علت خاصی تا حالا ازدواج نکردم. از نظر دوره های پریودی تا حالا مشکلی نداشتم. من اگر امسال ازدواج کنم آیا امکانش هست بتونم با تخمک های خودم باردار بشم. من نمیدونستم بالای 45 سال نمیشه باردار شد. خواهش می کنم پاسخ منو بدین تا از برزخ بیرون بیام . ممنون. بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم - کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- سنو گرافی رحم و تخمدانها
مایع خفیف در کاویتنه اندومتر منظورش چیه؟
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام من خونریزی داشتم و امپول تزریق کردم و خونریزیم قطع شد بعد از یکماه پریود شدم الان تقزیبا پنجاه روزه پریود نشدم.ممکنه از عوارض امپول باشه؟؟؟
- کیست تخمدان
دکتر به من گفتن کیست شکلاتی یا آندرومترویز تخمدان چپ و راست به ضخامت ۱.۵ سانتیمتر دارم. قرص فمیکا دادن. شب ۱۲ام چند ساعت دیر خوردم. روز ۱۳ و ۱۴ با اینکه قرص خوردم لکه بینی دارم. قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم تا پریود بشم؟ چون زمان پریود ماهمم هست و قرص رو از وسط سیکل شروع کردم. نیاز هست برای قطع خونریزی ۲ تا بخورم؟
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- عقب انداختن پریود
سلام وقتتون بخیر، من میخوام که پریودم ۴،۵ روزی عقب بیوفته چون سفر زیارتی درپیش دارم.وحدود ۳،۴ روز دیگه وقت پریودمه و دقیقا زمان سفرم هست،بادکتر صحبت کردم و برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردن شبی ۲عدد.. ازالان بخورم جواب میده؟تا ۱۰ روز؟


