Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر در شهرکرد آیا میدونید که کجا ترمیم بکارت انجام می دهند
- درد مقعد در زمان پریود
- زنانبا
با سلام خدمت شما ، من بیستو چهار سالمه ، حدود یک هفته پیش ، نزدیکی داشتم ، وبعد از اون شب واژنم ب شدت درد میکرد حتی نمیتونستم برم دستشویی وقتی میرفتم ب شدت سوزش داشتم ، نمیتونستم راه برم يا حتی بشینم ، دیروز تو آیینه نگاه کردم دیدم که واژنم زخم شده و عفونت کرده ، تو رو خدا چیکار کنم الانم خیلی در .دارم
- قرص پروژسترون
سلام وقت شما بخیر من پریودی نامنظم و طولانی داشتم دکترم گفتن تیروئید دارم و قرص مدروکسی پروژسترون رو تجویز کردن، میخواستم بدونم توی دوره مصرف این قرص ایرادی داره با همسرم نزدیکی داشته باشم (باکره هستم و از طریق کلیتوریس همسرم منو ارضا میکنن) ایرادی توی شدن پریودیم ایجاد میشه؟
- معلولیت
سلام خانم یک دختری7ساله دارم که دچار کمبود اکسیژن شد و متاسفانه دچار معلولیت جسمی حرکتی وذهنی میباشد واین معلولیت متاسفانه شدید میباشد خانم دکتر من امیدم رابه خداازدست ندادم اماگاها برام سوال پیش میاد که دخترم در دوران بلوغ پریود خواهد شد باتوجه به اینکه الان ما ایشان راپوشک میکنیم در آن زمان مسلما مشکل برای من مادر در نظافت و تعویض پیش خواهد آمد آیا آن زمان راهی وجوددارد که پریود نشود البته من همچنان به لطف پروردگار امیدوارم ممنون از راهنمایی تون
- کپسول.
سلام من چند وقت پیش پیامی با موضوع پایین براتون ارسال کردم و شما گفتید کپسول پاورفیت هم میتونم مصرف کنم سوال بنده اینه که این کپسول رو چطور باید مصرف کنم تا تاثیرش رو بزاره و آیا روی بهم ریختن پریودی هم تاثیر داره ابن کپسول؟؟؟ ((((( سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺))
- جلوگیری از بارداری
سلام من ۲۷ ساله صاحب دوفرزند امپول جلوگیری سه ماه طزریق کردم بعداز ۶روز نزدیکی داشتم جلوگیری دیگه ی هم نداشتمیعنی باردار میشم ؟
- لابیاپلاستی
سلام خانوم دکتر. میخواستم بدونم هزینه ی لابیاپلاستی حدوداً چقدره؟ من پوست لبه های ناحیه تناسلیم یکم چروکیده شده، میخوام با تزریق چربی دوباره فُرم بگیره. ضمناً لایه برداری هم میکنین؟ هزینه لایه برداری چقدره؟ ممنونم اگه جوابمو بدید
- نازایی
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر ی سوال خدمتتون داشتم.. من ۴۵ سالمه یک سال وچند ماهه ازدواج کردم فقط چند ماه اول عادت شدم یک ساله عادت ماهیانه نشدم قصد داشتم حامله بشم رفتم دکتر آزمایش دادن گفت یائسه شدی خانم دکتر در توانم هم نیست که کارهای هزینه دار انجام بدم خواهش می کنم خانم دکتر چکار کنم با این یائسگی زود رس دوست داشتم حداقل ی بچه داشتم
- طول سرویکس
سلام وقت بخیر.من ۲۱هفته باردارم با رحم دو شاخه و در سنوگرافی به روش tvs حین مانور والسالوا تصویر funneling به طول ۵ میلیمتر در ابتدای کانال سرویکس مشاهده شده و باقی مانده طول سرویکس حداقل ۳۱ هستش. آیا خیلی خطرناکه؟نیاز به سرکلاژ دارم یا نه؟
- کیست بارتولن
کیست بارتولن توبیمارستان باسرنگ خالی کردم ولی هنوزازش هست سفت شده خیلی دردمیکنه چکادکنم
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- بتا تیتر
سلام .من ۳۱ فروردین پریود شدم دیگه نشدم .۲ بار هم شBaby check گذاشتم مثبت شده است .منتظرم ۷ هفته بشود بیام سونو خدمتتون .لازم است قبل حضور ازملیش بتا تیتر بدهم؟
- بارداری
باسلام باردارهستم هفته ۹بارداری دوقلو صبح ازخواب بلندشدم ۴قطره خون بعدازادراردیدم رفتم سنو گفتن هموراژی ساب کوریونیک به ابعادم م۱۷*۴۰درمجاورت ساک حاملگی قل اول سمت راست مشهوداست امروزصبحم بعدادرارخوننه خیلی زیادونه کم بعدادراراومد مشکلی نداره توروخدا کمک کنین خیلی میترسم
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- سونو وارژینال
رحم با ابعاد ۹۱در ۴۲میلیمتر با اکوی میومتر هتروژن همراهبا استریاهای اکوژن میومتر یال وحدود اندومتر ومیومتر ناواضح مطرح کننده درجاتی از تغییرات ادنومیوزیس منتشر رویت مشود این سونو رو دیروز دادم میشه لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- غربالگری اول
سلام خانم دکتر .در غربالگری تریزومی ۲۱ ۱در۲۹۳ باشه نیاز به آمینوسنتز هست؟ ۲۵ سالمه .عدد NT تو سونو ۱.۶۵ بود
- سونوگرافی
سلام.این باور که الآن میگن در بخاطر پیشرفت علم و سونوگرافی های بروز و پیشرفته... دیگر هیج بارداری دیررس یا بعد 41 هفته طول نمیکشد؟ با تشکر
- دوفاستون
سلام دکتر به من قرص دوفاستون داد که بخورم بدلیل تنبلی تخمدان گفت روز ۱۵ پریودیت شروع کن بخوردم من ۶روز از پریودیم تموم شد دوباره خونریزی پیدا کردم یعنی روز ۱۳ ایا باید دوفاستون بخورم یا نه
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟


