Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی ۱۴ روز بعد ای وی اف
سلام من ۱۴ روز پیش ای وی اف انجام دادم ۶روزه لکه بینی ودوزه خونریزی کم همراه با دل درد داروهامو قطع کنم؟
- سلام وقت شما بخیر خانم داکترمن
من مدت چندروزمیشه پریودنمیشم خیلی درد دارم آیا گرفتن روزه تاثیربالای قاعده گی دارد؟؟چی کارکنم که پریودبشم ؟تشکر
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر دخترم حدود سیزده سالشه دو ماهه که پریود میشه خیلی زیاد و طولانی هست در حدی که فعالیتهای روزانش مختل شده و هر دو ساعت نیاز به تعویص داره یا حتی یک ساعت هم بوده. آزمایش و سونو هم داده مشکلی نداشته آیاطبیعیه
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
خانم دکتر اگر ممکن بپرسید کی دختر من پریود شروع میشه ممنون از پاسخگویی
- سلام من ۴۲ سالمه دوتادختردارم دوباره قصددارم باردارشم الان سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوزباردارنشدم میشه بگیدمشکل ازچیه. ممنون
سلام من ۴۲ سالمه دوتابچه دارم می خوام دوباره باردارشم سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوز باردارنشدم میشه بگیدمشکل چیه.ممنون
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان بقایای جنین مونده ۵ سی سی هنوز پریود نشدم از بعد سقط ۴۰روز میشه ساکشن لازمه برام
- امپول جلوگیری از بلوغ
سلام دخترم زیرنظر متخصص غدد هست بلوغ زودرس داره ماه قبلی اولین بار پریود شد دکتر براش سوزن جلوگیری از بلوغ نوشت زده اما این ماه بازم پریود شد چرا؟
- امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید.من فیبروم دارم دکتر ۳ دوز امپول واریوپپتیل تجوزیر کردن..دوزسوم ک زدم فرداش ب خونریزی افتادم مثل پریودی بودولی حجمش کمتر..پاک ک شدم..الان ۶ روزه پاکم باز دوباره شروع شده انگارک پریودم حجمش خیلی زیاد نیست..میخاستم بدونم اون قبلی ک ب خونریزی افتادم میتونه عوارض امپول باشه؟تاچ زمان ممکنه ادامه پیدا کنه ممنون
- موهای زائد
سلام و عرض ادب - من به مدت 6 سال برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم حدود 3 سال است به دلیل بارداری و شیردهی از هیچ دارویی استفاده نکردم موهای زائد من بیشتر شده است .آزمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نبود می خواستم بپرسمالان بعد از قطع شیردهی برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد چه دارویی استفاده کنم ممنون از توجه و پاسخگویی شما
- علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- جفت پایین
سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب بدین هفته ۱۴ بارداری هستم و امروز پنج شنبه که به مدت ۳ روز تعطیل رسمی هست از صبح متوجه شدم بعد از سرویس بهداشتی موقع خشک کردن ترشحات قهوه ای دارم ...سونو رفتم گفت جفتت پایین هست و طول سرویس ۳۸ بود و ماما برای من شیاف پروژسترون ۴۰۰ نوشت تا یکشنبه دکترم بیاد خانم دکتر با توجه به پایین بودن جفت چه کاری باید انجام بدم؟ و با شیاف پروژسترون لکه بینی قطع میشه ؟ چه خطری داره لکه بینی و جفت پایین ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- ای وی اف
روز ششم انتقالمه ولی کمی روزهای اول گرم و سرد شدم وکمی درد در ناحیه رحم سینه ها کمی سفت شد الان نرمتره و کمی سنگین به نظرت منی هستم؟ یانه الکه هم نداشتم
- درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۴۸سالم هست نزدیک به یک سال هست که یائسه شدم چند روز هست که زیر شکم درست در قسمت مثانه وهمچنین تخمدانها درد میکنه و کمی ترشح بی رنگ و ژله مانند دارم وقتی که این نواحی رو گرم میکنم کمی بهتر میشه ،دائم احساس نفخ و مدفوع داشتن دارم در کمرم هم کمی احساس ضعف دارم
- خونریزی بعد از قطع ناگهانی قرص جلوگیری
سلام من ماه اولی که از قرص جلوگیری استفاده کردم هیچ مشکلی نداشتم نه خونریزی و نه لکه بینی و بعد تموم شدن بسته اول پریود شدم اما بعد شروع بسته دوم که از روز سوم پریودم بود بعد پریود لکه بینی داشتم و قرص قطع کردم الان ۸روزه که خونریزی شدید دارم ۲روزه مفنامیک اسید میخورم ولی هنوز خونریزی دارم باید چیکارکنم؟
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- روابط جنسی
با سلام آیا خود ارضایی در حد اینکه یک بند انگشت وارد واژن شود باعث پارگی پرده بکارت میشود؟ در صورتی که هیچ خونی مشاهده نشده است.
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید در مورد بی میلی جنسی ازتون سوال کرده بودم کپسول لیبیدوفم تجویز کردید چطور استفاده کنم و تا چه مدت میتونم استفاده کنم ۲۷سالمه ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهار ساله دارم یه مدت اینطوری شدم قند و ترویید هم دارم دارو استفاده میکنم که از بارداری برام موندن
- سلام دخترم ۱۱سال ۹ ماه دارد دو ماه امپول لوپرمر تزریق مکنم براش برای جلو گیری از پریودی ضرر دارد یا نه با دارو چه قرص های مصرف کند
آمپول لو پرورش برای جلوگیری از پریودی خوب با دارو ایا قرص ویتامین دو کلسیم مصرف کند
- سلام خانم دکتر، من ۶ماه و ۱۵ روزه زایمان کردم قرص شیردهی مصرف میکردم تا یک ماه پیش یک هفته در میان پریود میشدم الا یک ماه میشه که پریود نشودم شانزدهم ترشح قهوه ای متمایل به قرمز داشتم و قرصم رو قطع کردم ولی پریود نشدم ۲بار هم بی بی چک زدم منفی بود بنظرتون چکار کنم پریود بشم


