Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایامیتوان دردوران بارداری ازعرق نعنااستفادهکرد
- فریز زخم بعد از گذشته ۱۰روز خارش دارم
زخم داشتم و فریز کردم بعد از گذشته ۱۰روز خارش دارم نگران یعنی خوب نشدم و هنوز عفونت دارم
- سلام من در حین خوردم قرص مدروکسی پروستوژن پریود شدم برا ما منظمی پریود بهم داده بودمن الان دو هفته پربودن پریودیم تموم نمیشه چیکار کنم با تشکر از شما
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام قرص سیبل را از روز اول پریودی شروع کنیم پریود قطع نمیشود؟
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- ناباروری
سلام خسته نباشین خانم دکتر.ببخشید من من همون خانم هستم که amh0.3 هستش.لطفا بگید چه مدت طول میکشه باردار بشم ؟
- پرده بکارت
عذر میخوام من واقعا گیج شدم یعنی این خراشه چیه بهشون گفتم یعنی گواهی میدن گفتن بله بعضی خراشا خودشون خود به خود ترمیم میشن ولی من هرجا خوندم گفتن هیچ خراشی خود به خود ترمیم نمیشه میشه لطفا اینم جواب بدید
- پریود نشدن بعد از مصرف دوفاستون
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر .خسته نباشید . در برگه ی سونوگرافی ای ک انجام دادم نوشته شده تصویر دو ناحیه اکوژن به ابعاد 5.5 *12 mm و 4 * 6 mm در ناحیه ی بادی و فوندوس رحم رویت شده ک مطرح کننده ی پولیپ است . این جمله به چ معنی ای ؟آیا من باید عمل انجام بدم یا با دارو رفع میشه ؟و آیا آسیبی میزنه ب بدنم یا خیر ؟ خیلی ممنون ک جواب میدید ب سوالات با تشکر از شما روزتون به خیر
- ب کمپلکس در زمان شیردهی
با سلام و احترام. میخواستم بپرسم آیا تزریق آمپول ب کمپلکس در دوران شیردهی توسط مادر مهم هست یا خیر. البته بنده روزانه مکمل مولتی ویتامین دوران شیردهی مصرف میکنم.
- اگه درایام استراحتبه خاطر هماتوم بارداری باشم ارگاسم بدون دخول داشتم بعد ۱۰ روز خونریزی داشتم باید چیکار کنم
- عفونت.
سلام وقت بخیر منچند وقتی بود که احساس میکردم لبه ی طرف واژنم از طرف مقابل بزرگ تر شده الان که چند وقت گذشته ملتهب شده و احساس سوزش و خارش دارم ۱۸سالمه دخترهستم خواستم بدونم لازمه پیش دکتر برم نمیشه از داروخونه فقط دارو بگیرم؟ اخه رومنمیشه به مامانم بگم میترسم پیش دکتر هم برم و اینکه اگه باید دکتر برم با توجه به اینکه به سن قانونی رسیدممیتونمتنها برم؟
- عفونت
سلام خسته نباشید خانم دکترمن ۲۳سالمه ببخشید من سوزش ادرار دارم پریودیم عقب افتاده میدونم باردارهم نیستم یک دفع زیر شکم به شدت درد گرفت بعد ادرار کردن سابقه کیست تخمدان هم درزمان مجردیم داشتم امکان داره دباره دچار کیست تخمدان بشم ممنون میشم پاسخ بدید
- کیست تخمدان
باسلام ،من کیست تخمدان دارم ،قرص سیبل دکترم بهم داده ولی نگفت چجوری مصرف کنم میشه راهنماییم کنین
- سلام منوقرص الدی مصرف میکردم والان ۷ماهه قطع کردم که ماهی پریودنمیشم بایدامپول بزنم هفت روزپیشم زدم امپول پروژسترون بازپریودنشدم راهنماییم کنین
سلام من ۸ ماه پیش امپول ضد بارداری ضدم دکتر رفتم امپول ضدم که پریود بشم نشد دارو عطاری استفاده کردم باز نشدم صورتم پر از مو زاد شده و جوش ضدم شکمم بزرگ شده از دارو خانه شیافت گرفتم ضدم بازم پریود نشودم قرص اورژانسی خوردم بازم نشودم یکی گفت ۷شب قرص جلو گیری بخور خوردم باز پریود نشدم تورو خدا یه راهنمایی کنید ممنونم
- عفونت واژن
سلام ببخشید دوره ی دوم بارداری هستم دکتر واسه عفونت قرص فلوکونازول ۱۵۰ هر سه روز یکی سه عدد تجویز کرده اند مشکلی داره یا مصرف کنم
- مصرف قرص مایوکارمت در بارداری و کاهش حرکت جنین
سلام، بنده ۳۵ سال دارم و در هفته ۲۸ بارداری هستم. به دلیل مشاهده آریتمی قلب در نوار قلب، متخصص قلب قرص مایوکارمت ۲۳/۷۵ تجویز کردن. الان دو شب هست که مصرف میکنم، اما متوجه کاهش حرکات جنین شدم. البته در یک ساعت ۵ حرکت دارد، اما نسبت به روزهای قبل خیلی کاهش پیدا کرده مخصوصا حرکت های بزرگ، میتونم بگم در روزهای گذشته در ۱۰ دقیقه ۵-۶ حرکت خیلی واضح و محکم داشت. میخوام بدونم مصرف این قرص برای جنین مشکلی ندارد؟ با سپاس
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر بنده اقدام به بارداری کردم و امروز روز ۲۹ سیکلم هست وپریود نشدم ازموعدم ی روز گذشته درد زیر کمر و زیر شکم دارم آیا اینکه باردارم یا ساعاتی بعد پریود خواهم شد با این وجود .. کمی سردرد و حالت تهوع دارم ولی تهوعم شدید نیست و اینکه تست بگیرم یا خیر منتظر بمانم
- خودارضایی
سلام خانم دکترمن ۲۲ سالمه حدودسه سال خودارضایی دارم یه چیزی هرجی بایدخودم ارضاکنم ترکش نکردم دوماه عفونت شدیدواژن دارم دل دردشدیدسوزش خارش داروخوردم خوب نشدم ادرارنمیتونم کنم بستریم کردن الان بستریم چندروز برام سوندگذاشتن سونوواژینال نمونه برداری الان برای چی دکترمیخوادعملم کنه فقط مادرم میدونه خواهرم درجریان به من نمیگن البته من برای خودارضایی بستری شدم بیمارستان روانپزشکی ازاونجا انتقالم دادم زنان زایمان به قدرعفونتم زیاد پوشک میزارم خارش شدید که زخم شده نگرانم عملم کنند دکترم خانم دکترکریمی هستن من خارش دارم اینقدر سختم بازم خودارضایی داشتم توروخدا بهم بگیدعمل چیه عفونت ادراری نداشتم سوند برام چراگذاشتن میترسم وقتی


