Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید
- بارداری طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- قرص گین اپ
سلام ببخشید یادم رفت در سوال قبلی بپرسم آیا قرص گین اپ رو برای افزایش سایز سینه را تایید می کنید؟
- سلام مادرم متوجه اکوژن کبدی شده ۵۶سالشون هست ایا خطرناکه یانه
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- ترشح
سلام من لوله هام رو بعد از سومین سزارین بستم قبل از آن همیشه خیییییلی ترشح از واژن داشتم اما از زمان بستن لوله هام که 9 ماه میگذره بطور کامل ترشح از بین رفته و دیگه اصلا هیچ ترشحی ندارم آیا به لوله بستنم ربط داره؟من 38 سالمه
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- رادیولوژی فک و صورت
سلام من در هفته اول لقاح یعنی اون ۱۰ روزمره تخمک گذاری رادیولوژی فک و صورت گرفتم و بعد متوجه شدم باردارم آیا تاثیری داره و در امینوسنتز تاثیر آن مشخص میشود یا نه
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خسته نباشيد مادر من ۴۰ ساله هستن و مدت یک ماهه که خونریزی دارن غیر از دوران قاعدگی امکانش هست که مشکل جدی داشته باشن ممنون میشم راهنمایی کنید ایشون دستگاه جلوگیری از بارداری هم گذاشتن و بعضی وقت ها میگن که حس سوزش دارن
- علت HIV
علت مبتلا شدن به زگیل تناسلی در خانوم ها چیست؟
- تاخیر پریود
سلام راستش دختر من ۱۹ ساله هست و یک هفته پریودش بخاطر استرس زیاد عقب افتاده میخاستم بپرسم چی باید بخوره یا چکار باید انجام بده تا پریود بشه ممنون
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
- یایسکی
من یک کیست سه میلی دارم الان پانزده روز هست پریودم علت چیست
- پولیپ آندومتر
سلام و وقت بخیر. خانمدکتر من با سه هفته لکه بینی به پزشک مراجعه کردم و گفت پولیپ دارم و باید جراحی بشم. بهم مدروکسی داد گفت 10روز بخور.شبی کهد شروع کردم از فرداش خونریزیم شدید شد و تاریخ پریودم بود. الان سوالم اینه مصرف مدروکسی تو روزای پریود درسته؟؟؟؟
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- سلام ایا قرض اوژانسی تاریخ انقضا داره؟
قرض خوردم چن ماه گرفتم میترسم از وقتش گذشته باشه .موقع نزدیکی کاملا ریخت رفتم سرویس ولی میترسم ک حامله شم .الان قرض خوردم ۳ ماه پیش گرفته بودم؟تاریخش هس یعنی ؟
- بارداری
سلام من دو هفته پیش نزدیکی بدون دخول با نامزدم داشتم متاسفانه کاندوم پاره شد مایع منی قسمت استخونی بالای واژنم ریخت سریع شستم خودمو ولی از اون روز استرس دارم با اینکه پریودی نامنظم داشتم ولی با تاخیر دو روز در پریودیم به خاطر این موضوع خیلی استرس دارم هیچ علائم شبیه بارداری هم ندارم اما باز ترس دارم چند روزی هست که شاهد عفونت واژن هم بودم لطفا راهنماییم کنید
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- سلام وقتتون بخیرببخشیدامپول سینال اف یکبارتزریق شده برای باردوم که بردم درمانگاه بزنن


