Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- .
سلام آیا لکه بینی قبل ازموعد در یک روز نشانه ی بارداری هست بنده بجا اینکه پریودشم فقط ترشحات اغشته به خون دیدم کم خیلی کم ولی قرمزبودن کمی
- درمورد ریم هایپواکو
سلام من دوسال است که توده زبان وگلوم عمل کردم وتحت درمانی ورایو لوزی انجام ندادم فقط تحت مراقبتم الان حامله هستم وقبل رحمم درد داشت رفتم سونوگرافی امشب فهمیدم که یک کیست کوچک کنارساک بچه است ویک تودهارم ها یپواکو درحدود سوم محیط ساک است میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم آیا بچه میمونه آیا ضرری ندارد برای بچه .
- آی یوآی
سلام من۲فرزنددارم بعداز۵بارآی یوآی ناموفق همسرم آزمایش اسپرم دادکه تحرک پیشرونده که رنج نرمالش۳۲ برای همسرم۲۴ بودتحرک کل۷۹.باچندماه مصرف دارو مشکل حل میشه؟آیااین کم تحرکی برای آی یوآی تعیین جنسیت مشکل ایجادمیکنه؟تشکرازپاسخگوییتون
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- سلام با آی وی اف باردار شدم الان بیست و چهار روزه امروز خونریزی کمی داشتم بعد ترشح به رنگ سبز و قهوه ایه خیلی نگرانم
- متخصص زنان وزایمان
من تقریبا ۱ ساله که قرص سیبل مصرف میکنم هر ماه سرتاریخ پریودمیشم ولی این ماه سرساعت قرص رو مصرف نمیکردم و زمانی ک پریود شدم پریودیم بیشتر ده روز طول کشید اما خونریزیم خیلی کمه آیا باردارم یا اینکه مشکل جدی وجود داره؟
- مراقبت بعد سزارین
سلام خانم دکتر عزیز من سه ماه سزارین کردم قرار بود بعد دو ماه بیام مطب که به خاطر کرونا نیومدم میخواستم بدونم ضرورت داره بیام ؟ میخواستم بدونم قرص acti woman و قرص آهن رو تا کی بخورم ؟وآیا داروی دیگه لازمه؟ و هنوز درد و سوزش خفیف در جای عمل دارم و هنوز جای عملم بی حس آیا طبیعیه؟ ممنون از شما
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان شما گفتین پرید که شدم دویاسه روزبعدش نزدیکی داشته باشم که باردار بشم حالا من 4شبه نزدیکی داشتم، ممکن حامله شده باشم چون حالت تهوع وبالاهم اوردم لرز هم کردم الان زیرشکمم خیلی خیلی درد میکنه حالم خوب نیست دیشب رفتم دکترچرک خشکن نوشته میگه آنفولانزا داری حالا ممکنه اون 4شب من باردارباشم ؟؟متاسفانه چون سرماخوردم دیگه نزدیکی نمیتونیم داشته باشیم برای بارداری
- کورتاژجنین
سلام خسته نباشیدمن20 سالمه که باردارشدم دکترم بهم گفت جنینم قلب داره ولی یه لخطه خون پشت جنین هست فقط بهم یه قرص دادن که بعدیک ماه گفتن لخطه کم شده ومن رو فرستادن سونوگرافی 3بعدی وقتی انجام دادم گفتن که جنین 9هفته هست و3هفته 5 روزه که فوت شده که من فرداش ساکشن انجام دادم فقط دوروز لکه بینی داشتم ایا این عادیه؟وروزای اولی که ساکشن شدم اصلا دردی نداشتم بعد 3روز دردشدید داشتم که دکتررفتم برام انتی بیوتیک دادن وچون خونریزی نداشتم قرص دادن الان قرص رواستفاده میکنم فقط 3روزخون خیلی کم والان هم فقط ترشح خونی کم دارم ایا اینا عادی هستن؟بعدچندماه دوباره میتونم حامله بشم؟بعدیک هفته ازمایش بتادادم ولی هنوز پایین نیومده چرا؟ممنون
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام
من 16 روز عمل هیستروسکوپی و تخلیه انجام دادم..روزهای اول خونریزی نداشتم ولی مدت یک هفته است که مثل پریود خونریزی دارم…نمیدونم طبیعیه یا پریودم..تا کی امکان داره بعد عمل خونریزی داشته باشم
با تشکر
- عمومی
سلام من سقط داشتم دوبار قرص خوردم یه بار 4قرص سقط خوردم بعلت اینکه کیسه نیفتاده بود 6تای دیگه خوردم قرص اول را 24آذر خوردم زیاد خونریزی نداشتم قرص بعدی رو13دی خوردم خونریزی زیادی داشتم الان خونریزی تموم شده ولی بعضی وقتها چند قطره خونریزی دارم میخواستم ببینم علت چیه ممنون میشم راهنمایی کنید ممنون
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- بارداری با فیبروم ساب موکوزال؟
سلام وقت بخير من يه فيبروم ساب موكوزال دارم سايز ١٩*٢٥ سانت و قيبروم ساب سروزال كليسيفه شده سايزه ٣*٢ سانت باردار شدم ولي قلب جنينم تشكيل نشده ايا مربوط به اين فيبروم هست؟
- خط واژن کودک
با سلام ایا میتوان برای باز شدن خط واژن دختر ۷ ساله از پماد واژینال EStrinاستفاده کرد .چند شب و چه مقدار.ایا اگر وارد رحم شود خطرناک است و باید با دستم بکشم تا باز شود.ایا عوارض دارد تو رو خدا بهم کمک کنید من بسیار نگرانم .با تشکر از شما و آرزوی سلامتی برای شما
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- اندومتر چیست
سلام خسته نباشید برای میومتر به قطر14mmواندومتربه ضخامت 13mmچکار باید بکنم ممنونم
- استفاده ازقرص استرادیول
سلام من قبلا کاشت انجام دادم والان ۳ تا فقط جنین دارم وتا پایان تمدید ۱ماه بیشتر فرصت ندارم والان که روز دوم قاعدگی هست شوهرم نمیتونه مرخصی بگیره لطفا بگید که استرایول چند میلی باید مصرف کنم وتا چند روز ؟


