Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانوم دکتر من الان ۴۵ روز خونریزی دارم رفتم سونوگرافی گفتن کیست داری الان خونریزیم کم شده لک بینی دارم کیستم هم سونگرافی گفتن از بین رفته الان میوم دادم به ابعاد ۱۰ میلی متر میتونه از ان باشد
- سلام به دخترم ۴ تا آمپول پروژسترون دادن که ۲ تا شب ۲ تا صبح بزنه ولی دو تا که زدم پریود شد دقیقا یک ساعت بعد از تزریق حالا سوالم اینه که باید ۲ تای بعدی رو هم بزنم فردا صبح یا خیر
سلام دکتر به دخترم ۴ تا پروژسترون دادن که دو تا صبح دو تا شب بزنم حالا بعد از یک ساعت از تزریق پریود شده آیا باید دو تای صبح را بزند یا خیر دستور چیست؟
- بارداری
با سلام وعرض ادب خانم دکترده روز از آخرین نزدیکی ام میگذرد دچار کمردرد و فشار خون بالا شدم درحالیکه فشار خونم همیشه پایین بوده دیشب فشارخونم چهارده روی ده شد و تهوع بسیار بدی بهم دست داد ممکنه علایم بارداری باشه.اگر از علایم بارداری باشه نه ماه خطری منو تهدید نمیکنه و زمان زایمان برایم مشکل ساز نخواهد بود.راه حلی برای کاهش فشارخون بارداری وجود دارد.با تشکر از شما خانم دکتر بسیار دلسوز که با دلسوزی همواره راهنمای بیماران هستید.خدا همیشه پشت و پناهتون باشه خانم دکتر.
- خونریزی
سلام خسته نباشید ،روز ۴پریود هستم دو روز که از خواب پاشدم دیدم که خونریزی از عقب داشتم علتش چی میتونه باشه؟روزا نیستم فقط شب زمانیکه خواب بودم ،خطرناک هستش؟
- پرده بکارت
سلام بکارتم از نوع ارتجاعی حلقویه توی عقد با همسرم رابطه کامل داشتم وقتی جدا شدم ازش رفتم پزشکی قانونی گفتن سالمی مشکلی نداری الان ک با نامزدم رابطه داشتم رفتم دکتر خراش خورده یکم کشش پیدا کرده باید چیکار کنم ترمیم شه و مثل اولش بشه توروخدا کمکم کنید
- زنان وزایمان
سلام من به علت پرمویی به دکتر زنان مراجعه کردم و بعد از کلی آزمایشات هورمونی دکترم بهم قرص سیبل تجویز کردن بعد مصرف این قرص دل درد زیر شکمم و لک بینی و کمی خون ریزی دارم ؟؟ایا این روند عادی هست ؟؟مجرد هستم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دكتر عزيز . من ١٨ سالمه و مبتلا به تخمدان پلي كيستيك هستم ، اضافه وزن دارم و پريود هام نامنظم بود كه به دستور شما قرص متفورمين رو ٦ ماهه مصرف ميكنم و خداروشكر پريودهام منظم شده ، ميخوام بپرسم آيا من ميتونم در كنار مصرف متفورمين رژيم كتوژنيك بگيرم ؟!
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم
- جواب سونوگرافی
کیست مولتی کولار در تخمدان راست با سایز 53*34mm مشاهده شد . اکوی میومتر مختصری کورس است . ضخامت اندومتر 6mm است . میخواستم ببینم این نوع کیست ممکن است بدخیم باشد .
- آندومتریوز
باسلام وخداقوت .خانم دکتر من دوسال پیش بخاطر آندومتریوز جدارشکم جراحی شدم .الان باتوجه به چندین سونویی که انجام دادم .پلاکهای آندودر لگن وتخمدان ها دیده شده ودسونوگرافی آخر هم تخمدان چپ کوچکتراز تخمدان راست شده است .وبشدت دردزیر شکم ودرد لگن دارم آمپول میکرورلین هم دوماه پیش زدم اما دردم اصلاکم نمیشه وبامسکن ها هم فقط یه ذره حالت گز گز درد پیدا میکنم ولی درداصلی سرجاشه .می خواستم ببینم نظرشما چیه؟وچه تشخیصی میدین آیا راه درمانی هست ؟ باتشکر از شما که وقت میزارید وپاسخ میدین 🙇
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر 35 ساله و مجرد هستم . پرولاکتینم 47/2 بوده (حداکثر بر اساس کیت 29/2) به پزشک مراجعه کردم قرص داستینکس بهم داد با دز نیم میلی گرم که هفته ای دو تا قبل از خواب به مدت 3 هفته مصرف کنم. ایا شما مصرف این مقدار دز را تایید می کنید ؟ نظر شما چیست؟
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- امپول لوپرومر
عوارض این آمپول چی هست من فیبروم دارم امروز اولیشو تزریق کردم الان بدنم گر گرفته! می شه بگید خطراتش چیه روی فشار خون تاثیر داره؟! من مشکل دستگاه گوارشم دارم
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- آیا ممکن است بعد از اولین آزمایش بتای منفی درآی وی اف دومین آزمایش مثبت شود؟
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من دخترم رو برای معاینه پرده بکارت بردیم پیش یک ماما و ایشون به جای کشیدن لب ها آمدن واژن رو باز کردن یعنی اینکه با انگشت شست و اشاره دو لبه واژن دخترم را باز کرد و دخترم خیلی درد داشت من در سایتها خواندم که نوشته بود باید لب ها را باز کرد الان خانم دکتر آیا باز کردن واژن دختر مجرد با دست که همراه با درد بود به پرده بکارت دخترم آسیب نزنه؟؟ نمیدونم آیا باید واژن را باز میکرد یا اینکه اشتباه معاینه کرده ؟یعنی سوالم اینه برای معاینه پرده بکارت باید واژن را باز کردیعنی دهانه واژن رو باز کرد ؟ خانم دکتر عزیز ممنون میشم من رو از نگرانی خارج کنید .یه دنیااااااااااا مممننون 💜
- متخصص زنان
سلام خدمت دکترمن ۲۱سالمه من وقتی که پریود میشم که دل درد دارم بعد هنگام درد از قرص ژلفن استفاده میکنم الان این چهارمین بارم که بعد از اتمام پریودم بعد از دو روزش یه دو روز لکه دارم دلیلش چیه بعددوره پریودم ۲۱ روز یک باره مشکل دارم بعد میگن قرص ژلفن برا باردای ضرر داره
- تزریق آمپول واریوپیتیل
سلام میخواستم بدونم در زمان پریود میشه این آمپول را تزریق کرد
- ادرار خونی
سلام وخسته نباشید حضور شما خانم دکتر مهربان.خانمی هستم 39ساله ازبیماران شماهستم با 2فرزند خانم دکتر برای چک کردن تیروییدم با آزمایش خون وادرار به اقای دکتر هدایتی مراجعه کردم ایشون فرمودن ادرار خون آلود بوده وباید با دکتر زنان مشورت کنی میخواستم ببینم الان چکاری انجام بدم؟ممنونم از پاسخگویی شما


