Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدم
سلام من تنبلی تخمدان دارم و چندماهه قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم اما این ماه بعد از قطع قرص پریود نشدم و مجبور شدم بعد از ۸ روز دوباره قرص رو ادانه بدم الان ۱۷ روز گذشته و نشدمم در سونوگزافی هم درتخمدان راستم فولیکول دیده شده
- بارداری
سلام من ۲۱ سالمه ۳۰ شهریور ماه پریودم تمام شد و بعد از ده روز دو روز لکه دیدم و بعد از آن به بعد پریود نشدم و ۲۳ آبان ماه رفتم پیش دکتر سونوگرافی نشان داد کیست و اکوفری چپ به اندازه ۵۲ میلی دیده شود و قرص اچ دی داد و من خیلی درد دارم وهنوز قرص هام تمام نشده حالا چه کار کنم
- ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- کانون کلسیفیه
سلام ووقت بخیرخدمت شما توسونوگرافی مادرم نوشته درتخمدان راست کانون های کلسیفیهpunctateدیده شد. این چیز بدی هست؟خطرناک یابدخیم نیست؟
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- کرم واژینال
سلام. وقت بخیر.با معاینه داخلی و گرفتن نمونه پاپ اسمیر دکتر تشخیص زخم و عفونت قارچی دادند و آزیترومایسین و کرم واژینال دولاواگ ۲% به مدت دو هفته تجویز شده. الان یک هفته اس از استفاده ام میگذره و جواب پاپ اسمیر حاکی از وجود عفونت و تورم است. نوبت دکتر زنان هم دارم.سوالم اینه ک با وچود استفاده از کرم واژینال دکتر زنان امکان معاینه داخلی دارند؟
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام خسته نباشید دختری ۳۴ ساله هستم این بار که پریود شدم خونریزی رو به اتمام بود رسیده بود به مرحله لکه های قهوه. روز ششم نرمش سبکی انجام دادم خون تازه خارج شد تا عصر کم شد امروز روز هشتم هست یه کم فعالیت سنگین کردم دوباره خون تازه خارج شد. مشکلی وجود داره؟ آخه مدتی هست خارش هم دارم نمیدونم به خاطر عفونت هست یا خشکی واژن. موقع پریود بی قراری دست و پا هم دارم
- ضربه شدید به دستگاه تناسلی
به دستگاه تناسلی ضربه لگد شدید خورده وشبیه به غده گردی شده سمت چپ لمس میشه ودرد شدیدی داره باعث خونریزی شده باید چیکارکنم
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
سلام من فقط ۱۶ سال دارم به هنگام پریودی در تایم اول دوم پریودی نمیتونم دفع کنم در مدفوع آیا طبیعی است؟
- قرص پروژسترون
با سلام،من تنبلي تخمدان دارم و دكترم برام قرص پروژسترون براي تنظيم تجويز كرده آيا باعث سرطان سينه ميشود؟؟در مصرف طولاني مدت؟
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- سونوگرافی رحم و تخمدان
تخمدان ها راست با ابعاد mm۱۶*41وتخمدان چپ با ابعاد mm۱۴*۳۸ رویت شد تخمدان ها با ابعاد واکوی استرومال افزایش یافته همراه با فولیکول های ریز پریفرال با دیامتر کمتر از mm۱۰ مشاهدگرددندکه مطرح کننده PCODمیباشد تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میگردد
- نتیجه پاتولوژی
Recieved specimen in formalin consists of multiple pieces of yellow-brownish soft tissue m:1x0.5x0.5 cm,Summary of sections M/1 embedded totally.
- سلام خانم دکتر عزیز من ۴ تا آمپول لوپرمر تزریق کردم بخاطر اینکه خونریزی شدید داشتم بعد از ۴ ماه از آخرین تزریق آمپول بازم خونریزی شدید شدم حالا چکار کنم البته بعد از فیبروز ابروم خونریزیم شروع شد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم🙏
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- سلام وقت شما بخیر خانم داکترمن
من مدت چندروزمیشه پریودنمیشم خیلی درد دارم آیا گرفتن روزه تاثیربالای قاعده گی دارد؟؟چی کارکنم که پریودبشم ؟تشکر
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز، من دهمین روز پریودیم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم بعدش هم بلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایین


