Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تیروئید در بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته ی بیست و پنج بارداری هستم. آزمایشی که در هفته ی دوازده بارداری داده بودم میزان tsh : ۱.۱۵ بود . الان آزمایش دادم tsh:۲.۵ شده. قبل باردای tsh من حدود چهار شد که مشکوک به کم کاری شدم بعد بارداری چن تا ازمایش دادم tshمن پایین اومده بود. حالا که از حدود یک به دونیم رسیده ایا من مشکوک به کم کاری تیرویید هستم؟ مواردی مثل t۴ اینا همیشه نرمال بوده.
- پرده بکارت و بارداری
سلام وقت بخیر.من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم منی اومد بیرون و ریخت بین پام منم سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی با وجود اینکه هایمن دارم میترسیدم حامله بشم،روز بعدش ۸ تا ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟
- بکارت
سلام ایا پاک کردن واژن با دستمال باعث پارگی بکارت میشود؟
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- زخم دهانه رحم
- برای بارداری
باسلام من قرص کلوفیمن خوردم سی دو روز میشه عقب افتاده خون ریزی هام کمر درد خیلی دارم ایا به نظر شما من باردارم یا از این قرص عقب افتاده پریودم لطفن راهنمای کنید ممنون خیلی نگرانم الان جوابم بدید ممنون
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- دکتر شرف الدین
سلام وقت شما بخیر. خانم دکتر من بیمار شما هستم. چند روز شما مطب تشریف ندارید. میشه بفرمایید از چه تاریخی در مطب حضور خواهید داشت. و آیا احتمال دارد که مجددا نباشید. بنده باردار هستم و نگرانم که نکنه خدای نکرده شما در ادامه ی چکاپ های ماهیانه من و یا موقع زایمان من تشریف نداشته باشید . متشکرم
- بارداری
بعد از تزريق واكسن كرونا چه زماني ميتوان اقدام به بارداري كرد
- خونریزی مجردبه دلیل پولیپلیپ
مجردهستم وبه دلیل پولیپ لکه بینی دارم
- جلوگیری بارداری
ببخشید من 19سالمه و همسرم 31 سالشه از نظرشما سنم خوبه برا بارداری یا نه؟میخواستم بگم احتمال اشتباه شدن بیبی چک هست اگه احتمال اشتباه شدنش هست برا اطمینان چکارکنم تا مطمیم شم ؟ عذرمیخوام تا چندروز پریودنشدم طبیعیه بعدش غیرطبیعیه؟
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- عقب انداختن پریودی
خانم دکترببخشید من همونیم که گفتم ۶روزه پریودم عقب افتاده یادم رفت اینو بگم من یکسال و نیمه هم واس بارداری تلاش کردم اما بی نتیجه بود خودم وهمسرم هم مشکلی نداریم.
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- کیست درمویید در تخمدان چپ
بدون بارداری۵ سال قبل عمل کیست درمویید در تخمدان چپ.بعد از ۲ سال از عمل حاملگیرخ داد و در حال حاضر ی دختر ۳ ساله.ب خاطر درد کشاله و مراجعه ب سونو تشخیص کیست درمویید.لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام روز خوش
شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟ - آزمایش
سلام خسته نباشید ،دوسال قبل آزمایش خون دادم که کمخونی داشتم که علتش فیبرومی بود که دارم ،بعد تو این دوسال شبی یک عدد فیفول میخوردم ،هفته قبل ازمایش دادم که فریتین ( ذخیره آهن) ۱۶۱ هستش که رنجش ۱۲۰ هستش،الان باید چیکارکنم؟خطرناک هستش؟دیگه قرص نخورم؟
- زایمان
سلام من بارداری اولم هستش و bmiمن۳۸ هرکجا که مراجعه میکنم به من میگن حتما باید بیمارستان الزهرا رشت زایمان طبیعی انجام بدم ولی من میخواستم بیمارستان خصوصی و سزارین باشه میخواستم بپرسم راهی وجود نداره که من بیمارستان دولتی زایمان انجام ندم؟ با تشکر
- عفونت
سلام من مدتی بود دچار عفونت شده بودم دکتر برام کلوتریمازول تجویز کرد استفاده کردم خوب شدم با وجود اینکه خیلی رعایت میکنم بازم دوباره عفونتم برگشت بازم دکتر برام کلوتریمازول وفلوکونازول تجویز کرد استفاده کردم الان خارش دارم با سوزش شدید لکه هم سفید مایل به زرد بدون بو خواهش میکنم بگین چطوری درمان شم خسته شدم اصلا نزدیکی نمیتونم کنم وقتی هم به اصرار شوهرم نزدیکی میکنم سوزش ودرد دارم واصلا حس خوبی ندارم چیکار کنم؟


