سلام،اندازه NTنرمال است.مقادیر آزمایشات ذکرشده درنمودارهای ضمیمه آن قابل ارزیابی است.با پزشکتان مشورت کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر من با نامزد رابطه جنسی داشتیم عقد هستیم دوهفته پیش نزدیکی داشتیم قبلش نامزدم قرص جلوگیری خورده بود ولی الان سه روز از پریود نشدنش میگذره الان باردار هست خواستم یه راهنماییم کنید که نامزدم چه چیزی بخوره تا جنین سقد بشه
- سرکلاژ
سلام وقت بخير من در ١٦ هفته و ٥ روز عمل سركلاژ شدم ديروز و اينكه ميخوام بدونم خونابه طبيعى است ؟
- دخیره تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۸ سالمه همیشه پریودام منظمه فقط چند ماهه حجم خونریزیم سبک تر شده ولی همچنان ۷ روز طول میکشه ازمایش من همه نرمال بود به جز fsh=12 ذخیره هم ۲/۵ بود سونو هم نرمال بود فقط بزرگترین فولیکول من ۱۴ در روز ۱۳ سیکل بود من سیکلم ۲۷ یا ۲۸ روزست علایم روز ۱۵ داشتم میتونم طبیعی باردار بشم؟علایم یائسگی زودرس نیست؟به نظرتون برای اقدام عجله کنم؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من رفتم دکتر از 12 پریودی تا 17 پریودی گفتن نزدیکی داشته باشیم و اینکه از 31 روز پریودی 14 روز کم کردم و روز 17 پریودی رابطه داشتیم و اینکه ازاون 6 شب فقط 4 شب یعنی ( روز 12 و 13و 15و 17 ) که تا به امشب میشود) رابطه داشتیم.... حالا فردا اگر تست بگیرم آیا جواب میده که باردارم یا نه!؟
- بارداری
سلام خانم دکتر.خسته نباشید..من 33هفته باردارم..به مطب زنگ زدم پاسخگو نبودن..آیا مطب باز هست؟من باید مراجعه کنم یا فعلا منتظر بمونم؟با تشکر از شما...
- شربت امگا ۳
سلام، خسته نباشید، بی زحمت میهولستم بدانم ایا شربت امکاتری مولپر که محصول نروژ میباشد ، به منظور استفاده در دوران بارداری ایمن است. با تشکر
- قرص مدروفم۵
سلام خانم دکتر من مدت ۴ماه میشه این قرص رو برای منظم شدن پریود و بارداری مصرف میکنم من دوره پریودیم دقیق۲۵روز هست البته با خوردن این قرص که از روز ۱۴پریودی به مدت ۱۰روز دو قرص با هم .من روز ۱۰تا ۱۲نزدیکی داشتم و الان زیر شکمم درد میکنه و خیلی کسلم بنظرتون اگر باردار باشم و قرص مدروفم مشکلی نداره بخورم؟ ممنون
- ترشحات بعد از انتقال جنین
دکتر سلام امروز روز ۱۱ انتقال جنین من هستش ترشحات سبز رنگ درام البته این ترشحات از روز اول بود ولی امروز بسیار زیاد شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- جنسیت
سلام خسته نباشید رزیم تعیین جنسیت هم دارید؟و اینکه درصد تعیین با رزیم چقدر هست؟ایا باید 3 ماه رزیم بگیریم یا فقط ماه اخر مهمه؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- تبخال در ناحیه ی مقعد
سلام وقت بخیر هفته ۱۰بارداری هستم و در ناحیه ی مقعد دچار تبخال شده ام آیا میتونم از پمادهای تریامسینولون ان ان و پماد آلوویر ۵درصد و پماد موپیروسین ۲ درصد استفاده کنم؟
- ازمایش بقایا
وقت بخیر. خانم دکتر من بارداری پوچ داشتم، و بعد از تشخیص و با قطع شیاف در ۷ هفته سقط داشتم بدون کورتاژ. ازمایش بقایا رو جوابش رو گرفتم. میشه لطفا بگید چه چیزی رو نشون میده. من ۳۶ ساله هستم و بارداری اولم هم بود. این گزارش نتیجه هست: Received specimen in formalin consists of multiple pieces of brownish soft tissue with blood clot. M: 5×3×1.5 cm Sos: M/12 E: 100% Diagnosis: portions of decidual and gestatiinal endometrium
- سلام همسرم ناتوانی جنسی واز قرص تادالافیل استفاده میکنه آیا عوارضی نداره برای بارداری من و این که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف میشه بنظرتون میشه رونمایی کنیدلطفا
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من روز 8,9,10پریودم آمپول سینال آف زدم قبلش هم کلومفین خوردم روز 14سیکل رفتم دکتر سونو گرفت گفت فولیکول ها کوچک هستن اندازه ی 7هستند امروز موعدمه 1401/9/5 حالا نمیدونم احتمال بارداری است یان لطفاً جواب دهید تازه ترشحات بی رنگ هم دارم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید. من تنبلی تخمدان دارم فولیکولام خیلی کوچیک بودن دکتر قرص کلومیفن بهم داد از روز 3 تا 7 عادت بعد روز 13 رفتم سونو بهم گفتن که یه فولیکول 18 دارم یه 20 یه 23 بهم قرص hcg 5000 دادن 2 تا همزمان همون شب زدم بعدشم که مدروفم 5 میلی از شب 15 بعد میخواستم بدونم که مدروکسی پروژسترون قرص ضد بارداری نیست باعث نمیشه باردار نشم؟
- کم تحرکی جنین
سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه ۳تا بچه دارم بزرگه ۱۸ سالشه کوچک هم ۱۲سالشه من باردارشده بودم بچه م افتاد بعد دوباره بعد۲ماه باردار شدم همه چی خوب بود دیروز برای کنترل رفتم دکتر گفت باید آمپول روگام بزنی گروه خونی م o منفی مال شوهرaمثبت بعد از دیروز حس می کنم بچه م حرکاتش خیلی کم شده مشکلی هست برم دکتر؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من بیست سالمه برای بارداری اقدام کردم دکتر برام چند بار آمپول Hcg نوشت و هرماه دو باسه روز زودتر از وقت موعد پریود میشدم این ماه آمپول رو نزدم آیا ممکنه بخاطر آمپول پریودم به تاخیر بیوفته الان چندین ماهه اقدام کردم ممنون میشم پاسخ بدید
- قرص سیبل
سلام با خوردن قرص های سفید سیبل پریود نمیشم طبیعیه؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ۲۱ شهریور سقط جنین داشتم و ۳۱ شهریور سونوگرافی رفتم و نتیجه اش این بود که رحم دارای ابعاد طبیعی ۸۰*۳۸ میباشد.اکوی میومتر هموژن است.آندومتریال لاین۸,۵م.م هتروژن میباشد.شواهدی از وجود رزیدوی واسکولار بارداری داخل اندومتر دیده نشد.تخمدان ها دارای سایز و اکوی نرمال میباشد در ادنکس ها ضایعه ی فضاگیر سالید کیستیک رویت نشد.مایع ازاد دیده نشد ممنون میشم برام توضیح بدید این ننیجه رو و ایا اینکه نیاز به کورتاژ یا مصرف قرص هست؟


