Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام خسته نباشید علت ترشحات زنانه ک بدون بو و بی رنگ و خیلیم کشدار هست چی میتونه باشه
- بارداری، طول سرویکس
در هفته دوازده در سونوی آن تی طول سرویکس ۳۰ اعلام شد، آیا باید سرکلاژ کرد؟و احتمال دارد پایین تر یا بالاتر برود؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی بنده سرکلاژ شکمی انجام دادم آیا در دوران بارداری نیاز هست از پساری هم با وجود سرکلاژ شکمی استفاده بشه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته سی و پنج بارداری هستم جنین خیلی کم لگد میزنه همش خلت میزنه خودشو جمع میکنه و رها میکنه هر روز صبح ها بشتر فعالیت داره بعد نهار و شام کم بعد از ظهر ها همش خوابه از وقتی که شروع به تکون کردن کرده اینجوریه تا الانم مشکلی نداشتم یعنی طبعیه از هفته بیست و هشت تا الان استخوان شرمگاهیم خیلی درد داره علتش چیست
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- زنان و زایمان
سلام من ایودی دارم با این حال بعد از اتمام پریودی رابطه محافظت نشده داشتم ک قبل از ۲۴ساعت قرص اورژانسی ۱.۵ خوردم و درست ۷ روز بعد پریود شدم خیلی سنگین و شدید،و بعر از مدت یکماه ک رمان سیکل قاعدگیم بوده پریودم در حد لکه بینی و لخته های تیره بوده ک خارج شد و این مدت هم اصلا رابطه محافظت نشده نداشتم ایا ممکنه باردار باشم؟؟؟
- بارداری
میخواستم بپرسم ایا میشه توی ماه اول بارداری جنین رو با دارو از بین برد یا خیر .. ممنون از شما
- نتیجه سونوگرافی من چیست
سایز رحم درمقطع ساژیتال حدود 48/89 mmوموقعیت ان میدولاین است...اکوی میومتدهموزن میباشد ......صخامت اندومتر حدود 12 mmاندازه گیری شد
- پرده بکارت
من دختر مجردم تا الان رابطه نداشتم فقط تحریک شدم حتی خود ارضایی هم نکردم هیچی واژنم وارد نکردم حتی بهش دستم نزدم ضربه هم وارد نشده بعد چند ساعت سالم بودم مطمئنم ولی شب که خواشتم بخوابم لباس زیرم خون تیره بود سیاه بود فردا قطع شد ولکه زرد دیدم تا یه هفته یه روز هم یه قطره خون دیدم بازدوباره تمام علائم پریودی داشتم ودر اخر دوتا قرص میترنیتازول برای عفونت خوردم و پریود شدم خانم دکتر این خون ممکن از پرده باشه نمیدونم میترسم بخاطر تحریک شدنم اسیب دیده باشه ولی همان طور گفتم حتی دستم به خودم نزدم و مطمعنم عفونت داشتم
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- سلام من مدتی هست پریودی نامنظم دارم سیبل برام دکتر داده چطور مصرف کنم یوقت پریودمو قطع نکنه اسیب نزنه به پریودم من رنگیشو میخورم نه سفید شو البته یک دونه شروع کردم
- انسداد لوله رحمی
سلام. من انسداد لوله راست دارم. شما تجربه جراحی لاپراسکوپی لوله رحمی برای رفع انسداد دارید؟ آیا ممکنه بعد از لاپراسکوپی دوباره دچار انسداد بشم؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- تصویر کیست بزرگ حاوی سپتاهای متعدد داخلی
سلام خانم دکتر من رفتم سونو برام نوشته تصویر کیست بسیار بزرگ حاوی سپتاهای متعدد ضخیم داخلی ضخامت سپتا 8میلیمتربه ابعاد تقریبی 210*130*171میلیمتر به نظر منشأ گرفته از ادنکس راست رویت شد
- خیلی دارم رنج میبرم از افتادگی واژنم و تیرگیش
برای رفع تیرگی واژه و میخوام ورژن تنگ بشه و تیرگی افتادگی خوب بشه😔😔😔😔
- جلو افتادن پریود
من همیشه پریودیم ۲۱ برج میشدم الان ۱۷ برج شدم یعنی ۵ روز جلو افتاده آیا مشکلی هست
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
با سلام و خسته نباشید من قرص استرادیول روزی ۲ تا میخورم و روزی ۳عدد داخل واژن میگذارم لطف از روزی که قرص را داخل وازن استفاده میکنم مایعی سفید به رنگ اب و بدون بو ازم خارج میشه میخواستم ببینم اشکال داره یا طبیعی هست ۵ روز دیگه وقت عمل انتقال جنین دارم
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- پریود طولانی
سلام روزتون بخیر، من تخمدان پلی کیستیک هستم پریود هام نامنظم، دوماه پریود نشدم و شهریور پریود شدم الان پریودم طولانی شده و بیشتر از 20 روزه که خونریزی دارم و طی این مدت در بعضی روزها تکه های گوشتی مانند دفع کردم، 33 سالمه و متاهل هستم. چه کار کنم پریودم تمام شود؟ آیا این طولانی شدن طبیعی است؟


