Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میگم جرا جای عمل درد میکنه
- امپول واریوپیتیل
سلام بنده تخمدان چپم تنبل هستش واندومتیوز هم دارم دکتر برام قرص دوفامد وامپول واریوپیتیل تجویزکردن وگفتن امپول 15روز یکی بزنم تا3ماه وگفتن تواین مدت پریودنمیشم.اما 12روز بعد از زدن اولین امپول پریود شدم میخاستم بدونم مشکلی نداره ?
- بارداری
سلام.برای قبل ازبارداری همسرم باید ازچه زمانی از قرص Proxeede plus استفاده بکنه زمان هم بگید در ضمن ازقرص Proxeede plusمیشه بیشتربگید خوبه برای چی هستش .سپاس
- هورمون fsh
سلام خانوم دکتر عزیز دختری 18 ساله و مجردم ماه پیش در روز سوم پریود ازمایش خون دادم که بدین صورت بود fsh=9.9 که نرمالش در بازه فولیکولار از 3.5 تا 9.2 هست lh=5.0 که نرمالش در فاز فولیکولار 1.9 تا 9.2 هست و استرادیولم هم بود estradiol=17.5 همشون نرماله به جز اف اس اچ که یکم زیاده تا اونجایی که میدونم بالا بودن این هورمون به معنی کاهش ذخیره تخم دانی هست ولی من هنوز 18 سالمه و این هورمون از رنج نرمالش زیاده خیلی نگرانم یعنی من در اینده باید از طریق تخمک اهدایی باردار شم؟؟؟ ایا این عدد بازم افزایش پیدا میکنه؟ چیکار باید بکنم؟
- سپتوم رحم
سلام خانم دکتر ببخشید سپتوم دارم اما در سونوگرافی چیزی نبود. آیا با وجود سپتوم باردار شوم خطر سقط هست ؟ چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- سلام سکس داشتم اما پریودم عقب اوفتاد نشدم ۳روزه باکره هستم
- ضایعه اکوژن
در قسمت فوقانی کاویته رحم یک ضایعه اوژن به ابعاد 5/5*15که به نفع پولیپ اندومتر
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده الان میشه راهنمایی کنید ک باید چیکار کنم
- تاخیروبارداری
سلام من بعداز۱۴روزتاخیرآزمایش دادم بتا۱۰بودالان هم دردستسویی لکه دیدم یعنی باردارنیستم
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید ، یک سال پیش ب علت خود ارضایی دچار بیرون زدگی نوک تیزی از کلیتوریس شدم که هنوز گاهی اوقات بیرون میاد و درد ناک هست وقتی بهش چیزی برخورد میکنه ، لطفا راهنماییم کنید ، میترسم
- سقط جنین با قرص سایتوتک
باسلام من تقریبا دوماه هست سقط داشتم الان سونو واژینال انجام دادم گفتن دونیم سی سی بقایا مونده ایا نیاز هست کورتاژ بشم یا ممکنه با پریودیهای بعدی دفع بشه احساس میکنم بوی بدی از داخل واژنم میاد
- ارضا نشدن
سلام خانم دکتر من ۲۲ سال سن دارم و چند ماه که ازدواج کردم متاسفانه تا حالا هیچ وقت حین رابطه نتونسم ارضا بشم و البته رابطه با درد بوده اوایل البته تا حالا دکتر نرفتم و معاینه نشدم خواستم بدونم چه مشکلی هست که اینجوری میشه؟ممکنه مشکل خاصی باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- دعوت به همکاری
خانم دکتر شرف الدین عزیز، خوشحال خواهیم شد که افتخار همکاری با شما را به عنوان دکتر آنلاین زنان، در اپلیکیشن مدافون داشته باشیم. از طریق این اپلیکیشن شما میتوانید بیماران خود را به صورت آنلاین ویزیت کنید.
- تنبلی تخمدان
عین خوردن قرص سیبل لکه های زیاد قهوه ای یا مشکی رنگ دارم،مدام باید از نوار بهداشتی استفاده کنم.این لکه ها طبیعی هستن
- ….
سلام وقت بخیر بنده ۲۱چرخمه مزه ی دهانم تغییر کرده آیا علائم بارداریه
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
سلام اکوی رحم غیر هموژن میباشد یعنی چه ؟آیا خطر ناک است یا با دارو درمان میشود؟
- تنبلیه تخمدان باعث عقب افتادن پریود میشود؟؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- عادت ماهیانه
سلام من ۷۰ روز پیش دوز اول واکسن کرونا را زدم وتا حالا پریود نشدم دوتا آمپول پروستژن زدم میشه راهنماییم کنید ممنونم


