Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد لگنی
سلام .خسته نباشید من ۵۲ سالمه .در سونو گرافی شکم و لگن که چند روز قبل از من گرفته شده. نوشته شده چند کانون ظریف کلسیفیه در کاویته آندومتر رویت شده .... این موضوع نگرانم کرده لطفا توضیح بدید .
- قرص ال دی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من برای عقب انداختن پریود ۸ روز مانده به پریودم ال دی مصرف کردم و ۱۹ عدد خوردم میخواستم ببینم سیکلهای بعدی هم عقب میوفتن؟
- طول سرویکس
سلام وقت بخیر.من ۲۱هفته باردارم با رحم دو شاخه و در سنوگرافی به روش tvs حین مانور والسالوا تصویر funneling به طول ۵ میلیمتر در ابتدای کانال سرویکس مشاهده شده و باقی مانده طول سرویکس حداقل ۳۱ هستش. آیا خیلی خطرناکه؟نیاز به سرکلاژ دارم یا نه؟
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- تیرگی واژن،رابطه جنسی
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای تیرگی واژن و ران چه پماد یا محلولی رو پیشنهاد میکنین ۲۳ سالمه و دختر هستم با نامزم اگر بخوام رابطه جنسی در حد مالش آلت تناسلی روی واژن با کاندوم انجام بدیم مشکلی پیش نمیاد ؟
- بارداری ناخواسته
بیست ساله هستم و یک کودک سیزده ماهه دارم و متوجه شده ام ک یک ماه است باردارم و من خیییلی نگران جنینم هستم چون زایمان قبلی من سزارین بوده آیا باید استراحت مطلق باشم و ممکن است اتفاقی برای جنینم پیش بیاید؟؟؟
- ضربه در دوران پریودی
سلام ببخشید میخواستم بدونم که ضربه به کمر و شکم در دوران پریودی ضرر داره؟
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- امپول پروژسترون
سلام. آیا بعد از پریود نشدن و تزریق امپول پروژسترون اگه تست بتا خون بدهیم براینکه بدانیم بارداریم یا نه، این تزریق پروژسترون می تواند در نتیجه مثبت یا منفی تست تاثیر گدار باشد یا نتیجه قابل اعتماد است؟
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- کیست تخمدانی
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ کیست حاوی فوکوس های کلسیفیه جداری و مختصری دبری های شناور بدون جزءسالید وحاوی سپتای ظریف و کلسیفیکاسیون روی سپتابدون عروق واضح با ابعاد ۷۷×۶۶×۵۲و حجم ۱۴۰سی سی رویت شد یعنی چی؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام من سیکل قاعدگی یه ماهایی ۲۸ روزه هست یه ماهایی هم ۳۰ روزه یا ۲۶ روزه پریودم در روزای ۴ پاک میشم اما روز ۶ پریو دم رابطه داشتم و شک دارم اسپرم وارد بدنم شده بعده رابطه خیلی از من خون اومد تا دوروز لک داشتم پاک شدم الان ۲۹ روز گذشته پریود نشدم دلیلش چیه قبلنا کیست داشتم بهم میخورد اما ۳ ساله منظم پریود میشم
- بارداری
سلام من قبلا سقط داشتم الان دوباره باردارم هفته پنجم هست دکتر برام روزی دوتا پروژسترون امپول تجویز کرده دیشب دوتا زدم امروز یکم ترشح دارم مشکلی پیش نمیاد ؟؟
- سلام وقت بخیر ۳۲ سالم چند ماهی قرص پرنیدزلون میخورم پریودیم کم شده درحد ی روز دو روز شده میشه بگین علتش چی هست
- تست پاپسمیر
سلام خسته نباشیدجواب تست پاپسمیرمن HSILمن خوب نیومداین یعنی چی ودرمانش چیه؟
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشیدلطفادرباره شکل زگیل تناسلی توضیح میدن من اینماه کاندیدای وی افم ولی نزدیک واژنم یه دونه است خیلی نگرانم ایانمیتونم ای وی اف شم زگیل پاپ اسمیر۵ ماه پیشم سالم بودخیلی استرس دارم کمکم کنیدلطفا
- آمپول
عوارض امپول سینال اف وhmg چیه
- چرا جواب نمیدین
- تعیین جنسیت قبل بارداری
سلام
آیا شما تعیین جنسیت قبل بارداری میکنید؟


