Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و بعد ۹سال برای بارداری دوم اقدام کردم بعد از ۳ روز تاخیر در پریودن ازمایش خون دادم بتا شده ۵۲/۲ ایا حامله هستم و مقدار بتا کم نیست باید بیشتر باشه
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه باردارم ۳۱ هفته و چهار روز تاریخ آخرین پریود ۱۹ مهر ماه بوده زمان زایمان در آخرین سونو ۲۵/۵/۹۴ تخمین زده شده میخواستم بدونم با توجه به زمان پریود زمان زایمان درست تشخیص داده شده در ضمن من هفته ۲۱ سرکلاژ اورژانس شدم در اطراف ناف گهگاهی درد خفیفی دارم آیا طبیعیه یا نه لطفا راهنماییم کنید با تشکر .
- تاخیردرپریود
من روزمو کامل گرفتم وپریودیم بیست روزی هست عقب افتاده واز صبح تاشب حالت استفراغ دارم امکان بارداری هست ؟تیروئید کم کار هم دارم
- بارداری
بعد از تزريق واكسن كرونا چه زماني ميتوان اقدام به بارداري كرد
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه
- بارداری و دندان پزشکی
با سلام و احترام. تاریخ اولین روز قاعدگی اخر من 21 فروردین بود قصد بارداری دارم و هفته اول اردیبهشت میخام اقدام کنم. منتهی دوتا از دندونام باید پر بشن که با مراجعه به دندان پزشک هفته دوم اردیبهشت بهم وقت دادن. میخاستم بدونم اگه باردار بشم و یک هفته گذشته باشه اقدامات دندان پزشکی ضرری داره؟؟؟؟
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من و نامزدم رابطه داشتیم مقدارکمی مایه منی داخل ریخته شده ومن بعد این موضوع دوتا عدد قرص روکین خوردم .امکان برداری وجودداره؟چون من دل درد هم دارم
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام خسته نباشید خانوم من بعد از رابطه از قرص اورژانسی استفاده کرده و پریود شدن ایا احتمال این هست که باردار بشن بعد از استفاده از قرص اورژانسی؟؟
- درموردبارداری
سلام من یک بار و یازده سیکل سونوبرای فولیکل دادم 10بوددکتربهم لتروزول داددودوره لتروزول خوردم بعد وز سیزدهم فولیکول 25داشتم آمپول اچ سی جی زده آیا باردارمیشم؟
- تاثیر لیزر بر بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر لیزر موهای زاید بر نازایی تاثیر داره ؟ منظورم این هست که اگر لیزر برم برای اقدام به باردار شدنم تاثیر منفی نمیزاره ؟
- قرص پردنیزولون
سلام .۹ هفته باردارم وهماتوم دارم. پردنیزولون ۵ روزی ۲تا تجویز شده .آیا پردنیزولون به جذب هماتوم کمک میکنه یا دلیل دیگه ای داشته که تجویز شده؟
- بارداری
سلام. از اینکه همیشه جواب سوالاتمون رو میدید واقعا ممنونم. من ماه قبل اقدام کردم برا بارداری و پریود نشدم. بی بی چک میدادم منفی بود. بعد دکتر رفتم ازم سونو گرفت. گفتن رحمت و تخمدانات سالمن. آندومترت ضخامت داره احتمال بارداری هست. بعد آزمایش خون دادم باردار بودم. یه هفته و نیم میشه دکتر رفتم. خواستم بپرسم اصلا من هیچ علایم بارداری ندارم. نه حالت تهوع نه سر گیجه نه خواب. یکی 2 شبه یه کم حالت تهوع گرفتم. آیا این طبیعیه؟ ممکن اوایل بارداری باشه واسه همین اینطوریم؟ بعد من چون یه کم مشکلات گوارشی دارم برا کار دستشویی گاهی وقتا مجبورم به خودم فشار بیارم. دیشب که یه کم فشار آوردم یه ترشحات صورتی کم رنگ از بدنم خارج شد. و امروزم که کارم و انجام میدادم یه کم فشار آوردم ترشحات قهوه ای داشتم. نگرانم. ممکنه اتفاقی بیافته برام؟ سقط بشه؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر جواب تست حاملگیم مثبت بوده پنج هفتمه میخواستم بدونم شما سقط با ساکشن انجام میدین
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- بارداری دوم
بچه اولم متاسفانه میکروسفال داشت از نوع شدید و هیچ کاری نمیکنه و تشنج داره با دارو هم به زور کنترل شده و هیچ کاری انجام نمیده، یکسال اش هست الان و میخوام اقدام کنم واسه فرزند دوم نمیدونم چیکار کنم؟ آزمایش ژنتیک هم نشون نداد که مشکل چیه و از کجاست. الان میخوام باردار بشم ریسک داره یا میتونم؟ از توابع اصفهان ام ممنون میشم راهنمایی کنید
- ژل لوبریکانت
با سلام و احترام، خانم دکتر گرامی آیا ژل لوبریکانت برپایه آب روی باروری تاثیر دارد.
- آزمایش قند
سلام من در هفته 38 بارداری هستم. هفته دیگه باید سزارین بشم. آخرین باری که آزمایش قند دادم ناشتا 93 و یک ساعت بعد از غذا 138 بود در تاریخ 28/8/93 و همچنین دفع پروتئین هم نداشتم. آیا در این مدت باقیمانده باز هم باید آزمایش بدم؟ با تشکر
- بقایای بارداری
تصویرناحیه میکس اکو به ابعاد حدودی ۳۳،۳۴ م تقریبی ۱۴سی سی دارای وسکوریته درکاویته رحممطرح کننده بقایای بارداری مشاهده شد نگران کننده است


