Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- کانون اکو فریحاوی اینترنال در ساعت پنج
کانون اکو فری حاوی اینترنال اکو در ساعت پنج امبلیکال رویت شد یعنی چی
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- کیست تخمدان
سلام..ببخشید من دوماه پریود نشدم رفتم سونو .تو سونو نوشته تخمدان راست کیست ب ابعاد ۴۰*۳۵*۳۷ میلی متر اینترنال اکو و سپتوم دار (کیست کمپلیته تخمدان) دیده شد.....یعنی چی کمکم کنید دارم سکته میکنم؟!!!!!
- قطع مصرف قرص سیبل
سلام من چند ماهه که آ یو دی گذاشتم و به دنبالش فاصله ی پریودم کم شده بود و خونریزیم زیاد . دکترم قرص سیبل رو تجویز کردن . اما بلافاصله بعد از اتمام پریودیم دچار دردهای خفیف زیر شکم و ادامه ی لکه بینی شدم . طوری بعضی از روزای آخر مثل روزای پریود خونریزی دارم . می تونم مصرف قرص رو قطع کنم ؟ تا الان حدود ۱۵ تا استفاده کردم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره
- بقایای بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۸ بارداری دچار سقط ناخواسته شدم الان دو هفته از سقط میگذره که دکتر برام قرص میزو و مترژن و داکسی تجویز کردن امروز سونو دادم و گفتن بقایا به طول ۳۰ م م و ضخامت ۵ م م باقی مونده نمیخام کورتاژ انجام بدم راه دیگه ایی هم هست که بقایا دفع بشه ؟
- ضربه به بارتولین
سلام من به قسمت بارتولین سمت راستم حدود یکسال پیش هنگام دخول ضربه وارد شد و با اب بدنم خون زیادی اومد اما بعد از چند دقیقه متوقف شد و قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و موقه ای که سر پا میموندم دردم بیشتر میشد. در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم و تخدان سمت راستم احساس خیسی میکردم انگار یه اب سرد حرکت میکرد و هنوزم همین احساس رو دارم و حس سردی دارم. اولین پریودیم بعد از این اتفاق همرا با درد شدید در همون قسمت ها بود زیر شکمم در حد پارگی درد میکرد و نمیتونستم سرپا بمونم. دکتر نرفتم و میترسیدم. اموکسیلین مترونیدازول ازیترومایسین استفاده کردم اما الان بارتولین سمت راستم نسبت به چپم ورم کرده و درد زیر شکمی و تخمدان دارم حتی رگ های زیر شکمم درد میکنه و زیر شکمم ورم دارم و این احساس خیسی تا مقعد هم حس میکنم حتی داخل پام خیلی نگرانم و میترسم توروخدا پاسخ بدید و من رو راهنمایی کنید
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش آیا رابطه جنسی عمیق باعث پاره شدن نخ سرکلاژ شکمی میشود؟
- سرکلاژشکمی
سلام خسته نباشیدمن۱۵سال ازدواج کردم ۱۰سال نازایی داشتم بعداز۱۰سال خودبه خودباردارشدم بدون مصرف هیچ دارویی ۴تابارداری داشتم که منجربه سقط شدندآیامیتونم سرکلاژشکمی انجام بدم طول سرویکس من توی باردای زیر۲۰میشه
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- بقایای سقط جنین
سلام ۳ آبان سقط داشتم و الان یک ماه و ۱۹ روز میگذره. دو هفته بعد سقط بقایا ۴۷*۲۱*۱۹ و حجم ۱۰ سیسی و سونوی دیروزم بقایا ۳۵*۱۲ و حجم۳ سیسی. قبل از سونوی دوم یکبا پریود شدم و مقدار زیادی لخته دفع شد که نتیجه رو مشاهده میفرمایید. برای دفع بقایا باقی مانده میتونم یک پریود دیگه صبر کنم؟(حدودا ۱۰ روز دیگه پریود میشم)
- توده کلسیفیه
با سلام من پريود منظمي دارم ولي به دليل ريزش مو و جوش هاي صورت كه طي ٦ ماهه بوجود اومد به دكتر غدد مراجعه كردم.برام سونوگرافي رحم نوشتن و يك توده اكوژن كليسيفيه تو تخمدان سمت چپ مشاهده شد.مجرد و ٣٤ ساله هستم،لطف ميكنيد كه پاسخ ميديد،٣روز تعطيلات رسمي هست و نميتونم صبر كنم .مرسي
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند . خواستم بپرسم من الان جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- میشه کمک کنید
سلام من ازصبح پاشدم گرفتگی ودردجای سزارین دارم همراه کمردردجوری ک بلندشدن خندیدن برام سخته هرکاریم کردم دردم خوب نشده ی قرص مفنامیک اسید۲۵۰هم خوردم واسه در خوب نشدالان ۲ساله سزارین کردم میشه کمک کنیدخیلی دارم اذیت میشم
- آمپول دکاپتید
آیا با تزریق آمپول دکاپتیل ممکنه فیبرنوری بزرگتر بشه الان من با تزریق این آمپول خونریزیهام بیشتر و طولانی مدت شده لطف کنید پاسخم را بفرستین سپاس
- جای بخیه عمل سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من تقریبا یک سال هست عمل سزارین انجام دادم اما جای عمل به صورت گوشت اضافه مانده و بعضی مواقع می خارد و یا سوز دارد و تیر می کشد. آیا با کرم سیکاستیم می توان گوشت اضافه را تا حد زیادی کم کرد یا بهتر است چه کاری انجام دهم؟ ممنون از راهنمایی شما.


