Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکله پریودی
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۲ سالشه و و چند روزه که از پریودی اش گذشته و الان درد زیر شکم داره و یکم ورم کرده و نزدیک ۲ کیلو هم به وزن اش اضافه شده و یک کیست خیلی ریزی داره که دکتر گفت نیاز به دارو نیست خودش رفع میشه بخاطر چیه؟
- جواب آزمایش
سلام وقت بخیردکتر زنان برام آزمایش نوشتن تو جواب آزمایش این موارد ستاره دار بود آیا خطرناکهNeutrophils 46٪ *Lymphocyte 49%*Eosinophil 1%Monocyte 4% *
- قرص دوفامد
باسلام.دکتر به دلیل کیست وتنبلی تخمدان و۴ماه پریود نشدن قرص دوفامد بهم دادن که تا۱۰شب مصرف مکنم یه دونه ازقرص مونده که پریود شدم، قرص رو ادامه بدم یا نه؟ممنون
- سونوی واژینال
ایا با سونوی واژینال شلی رحم مشخص میشه؟
- پریود نامنظم
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- عفونت قارچی
سلام وقتی که عفونت قارچی شدید دارم بعد از اینکه دارو اینا خوردم از کجا بفهمم که عفونتم کاملا خوب شده ؟؟
- کیست تخمدان چپ
سلام روزتون بخیر من کیست تخمدان در سمت چپ دارم و هر ماه پریود کاملا منظمی دارم ولی خون ریزی شدید دارم و همینطور pmsقبل از قائدگی.به علت پاپیلوماتوزی که در سینه چپ قبلا داشتم و دکتر من از خوردن قرص ldمنع کرد به همین علت دکتر زنان و زایمان به من قرص مدروفم داد که الان دو ماه مصرف میکنم و در دوماه خون قائدگیم خیلی کم شده آیا طبیعی یا خیر به صورتی که اول قائدگیم فقط لکه میبینم و بعد ۲_۳روز بعد افزایش پیدا میکند ممنون میشم پاسخ بدین؟؟
- جواب سونوگرافی
ضایعه سالید هترواکو چسبیده به تخمدان چیه؟
- زگیل تناسلی
سلام دو سال پیش زگیل تناسلی داشتم که با پدوفیلین ازبین رفتن. چند مدت متوجه دو برامدگی به شکل زگیل تناسلی شدم چند مرتبه پدوفیلین زدم ولی ازبین نرفتن،نه تعدادش زیاد شده نه تغییری توی شکل و قیافه کردن.با این وجود که با پدوفیلین ازبین نمیرن ممکنه زگیل تناسلی باشند؟ با تشکر
- Routinfollowup
سلام جوابش یعنی چیRoutinfollowup
- سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین که نمیشود؟؟؟؟؟
سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین نمیشود؟؟؟؟؟؟
- قرص پیشگیری
با سلام و وقت بخیر وقتی اولین بسته قرص ضد بارداری و از روز اول پریود مصرف کنیم و بسته اول تمام شود، مجددا بسته دوم را نیز باید از اولین روز پریود شروع کنیم تا اثر ضد بارداری داشته باشد؟ چون من این کار را انجام دادم. میخواستم ببینم کارم درست بوده یا اشتباه؟ نگران شدم که مبادا کارم اشتباه بوده و باردار بشم. با تشکر
- اچ ای وی
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی ایدز منتقل میشه؟یا اسپرم روی دست بریزه کاملا امکان انتقال ایدز وجود داره؟
- تنظیمی قاعدگی
سلام من قرص سیبل میخوردم دوعددقرص سفیدرنگ موندن امروز هم پریودشدم ادامه بدم یانه
- پولیپ و زخم دهانه رحم
با سلام خدمت شما خانم دکتر خسته نباشید.من دیروز مریض شما بودم برای لکه بینی موقع نزدیکی اومده بودم.۳۱ سال دارم شما سونو انجام دادین و گفتین یه پولیپ یا ضایعه گوشتی داخل رحم هست و دو سه تا زخم روی دهانه رحم.برایم آزمایش پرولاکتین و تیرویید نوشتین.داروی فارینات و کرم واژینال هم تجویز کردین.آیا این پولیپ و زخمها خطرناکه؟ لکه بینی به خاطر پولیپ بوده یا زخمها؟زخمها بعد مصرف این داروها به طور کامل خوب میشه؟ یه کم استرس دارم ممنون از لطف شما
- بارداری
سلام، ایا خوردن اسپرم یا پیشاب باعث بارداری میشود؟
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- رحم دوشاخ و دیواره داد
دکتر من قبلا یه سقط ۵ هفته ناخواسته باردارشدن بودم و یه زایمان زودرس در هفته ۲۲ داشتم .بعد ایمان تشخیص بقایادادن دارو خودمو برای بقایا رفتم .سونو نوشته که نمای رحم میتواند مطرح کننده رحم arcuateویا septateباشد... یعنی رحمم دوشاخه؟ یادیواره دار؟ زایمان زودرس به این خاطر بوده؟ دکتر چیکارباید بکنم؟ نکنه بارداری بعدیم خراب بشه؟ بهم بگیر چیکار کنم؟
- قرص گین اپ
سلام خسته نباشید من 17سالمه و مجردم پریود منظمی داشتم چند مدته که قرص گین اپ مصرف کردم و الان 20روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم خیلی میترسم


