Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر اگر امکانشه ازمایش بنده رو تفسیر کنید. جواب خوب و نرمال هست؟ روز سوم پریود ازمایش دادم و تنبلی تخمدان دارم
Fsh:2.7 (رنج ازمایش تو فاز فولیکولار ۱.۵ - ۹.۷ )
Lh:3.5 (رنج ازمایشگاه تو فاز فولیکولار ۰.۵ - ۱۰/۵) - تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- میومترهتروژن
رحم بامحور رتروفلکس به ابعاد ۷۹×۴۲میلیمتربااکوی میومترهتروژن واندومترباضخامت ۸میلی متر وتخمدان راستmm26*15ودوفولیکول ۱۸و۲۴mmدرتخمدان چپ و۶هفته اس پریود روعقب انداختم وسن ۳۸ ساله سه بارسزارین شدم و نگران هتروژن ورتروفلکس رحم بی نظمی پریود هستم میشه راهنمایی کنید
- کلیتوریس
با سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر دختری مجرد و 24 ساله ام در دوران دیرستان با تحریک کلیتوریس خودارضایی میکردم و به این علت دچار بیرون زدگی کلیتوریس شده ام الان ترک کرده ام دو تا سوال دارم
1-اگه کلیتوریس بیرون بمونه به دلیل برخورد با لباس زیر و اب اسیب میبینه؟؟
2-خانم دکتر ایا خودارضایی با تحریک کلیتوریس باعث کاهش مدت ارگاسم میشه؟؟
3- اگه خودارضایی ترک شه به مرور زمان باز هم مدت زمان ارگاسم زیاد میشه؟؟یا دیگه مثل قبل نمیشه؟؟
لطفا راهنمایی کنید نگرانم - سلام میشه جواب این ازمایش و بگید
Received fixed specimen in formalin consisted of multiple fragments of dark brown soft tissue M: 5×4×3cm S.O.S :M/17
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر.من یکسالونیمه که اقدام به بارداری کردم امانتیجه نگرفتم مشکل تنبلی تخمدان دارم،پنج ماه که داروی مدروفم مصرف میکنم.خیلی میترسم مشکل نازایی داشته باشم.تخمک گذاریامم دقیق نمیدونم ازکیت هرماه که استفاده میکنم یه خط پررنگ ویه خط کم رنگ نشون میده این ماه سه روزقبل تخمک گذاری اقدام کردم امابازنشد،پریومم دوماهه جلومیفته ماه قبل پنج روزواین ماه هشت روز.لطف کنیدراهنماییم کنیدباتشکر
- آمپول لوپرومر7,5 و تاثیر آن در پیشگیری از بارداری؟
- تاریخ انقضای اورژانسی
ایا قرص های اورژانسی اووسیز۷۵/۰ تاریخ انقضاشون مهمه؟؟؟ ی قرص الان داریم تاریخ انقضاش مال ۵ ماه پیشه لطفا ی راهنمایی کنید
- درد در ناحیه سزارین
سلام. من شش سال پيش بعد از اينكه به كما رفتم بعد از بالا رفتن ضربان قلب من و پايين اومدن نبض بچه، بصورت عاجل سزارين شدم و حدود ٢٩ سانتي برش زدن شكم مو. و الان بعد شش سال چند روزه متواتر درد شديدي در ناحيه سزارينم دارم و پريودمم از پنج روزه به ده روز رسيده طوريكه پنج روز اول بوي خون قاعدگي و پنج رو آخر بوي خونريزي بعد از زايمان ميده. چند بار دكترم درميان گذاشتم گفتن طبيعيه لطفا راهنمايي كنيد چيكار كنم دردم كم شه
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- سلام خانوم دکترخداقوت ببخشین 36سالمه واولین باره که بعد پریودی پاهام کمی درد ومومور دارن علتش چیه
- اچ پیوی
سلام ممکنه در رابطه مالشی کسی که آلتش با دستش لمس کرده دستش الوده به اچ پی وی باشه و پوست طرف مقابل و ناحیه تناسلیش با همون دست دست بزنه انتقال پیدا میکنه؟یعنی دست آلوده به اچپی وی با لمس پوست دیگری از طریق دست انتقال پیدا میکنه؟
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- تنظیم شدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشیدببخشیدمن ۳۵سالمه و۲۰ساله ازدواج کردم روش جلوگیریم قرص بوده وحدوداده سالیه قرص نخوردم وهمیشه پریودام نامنظم بودوعقب مینداختم تاسال قبل وزنموکم کردم دیگه هرماه سر۲۸روزه پریودمیشدم ولی بازیکم وزنم بالدیخته هرماه ۱۵روزیابیشترعقب میندازم خیلی اذیت میشم وهمش داغ میکنم توروخدامیشه دارویی برای تنظیم پریودبمن معرفی کنیدممنون میشم بابت راهنماییتون
- دردوسوزش شکم
سلام خسته نباشید.من ۲روز به موعد پریودم هست و احساس سنگینی در معده و گاهی سوزش سمت چپ نافم دارم و درد خیلی کم پریودی ،زمان تخمک گذاری مقداری منی ریخت روی واژنم. ممکنه علایم بارداری باشه؟؟ لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام
- عمومی
سلام خسته نباشید من پریودم همیشه اخر ماه بود بعد دو ماه هست که اول ماه میوفته نشانه چی هست این جلو افتادنه ؟
- تعویق انداختن قاعدگی
من ۱۹ سالمه قاعدگی بشدت نامنظم دارم از اولم همینطور بودم در سن ۱۳ سالگی پریود شدم مثلا اینطور ک یهو سه ماه پریود نمیشم بعدش سه ماه منظم میشم و...... الان بهمن ماه پریود شدم ومطمئن این ماه هم میشم ولی بخاطر سفری ک تو این ماه میخام برم دوس ندارم پریود بشم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم مجرد هستم
- نارسایی رحم
خانوم دکتر چطوری میشه تشخیص داد که دلیل زایمان زودرس نارسایی رحم است ازمایش و سونو خاصی داره؟
- سلام خسته نباشین من الان حدودا 12روز عمل کردم ولی بخیه یه سرش نیست یه سرش هست 12سال است ک از زایمان میگذره ولی احساس درد در سمت چپ بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنماییم کنین.
من 12 روز عمل کردم بخیه یه سرش اصلا نیست یه سر فقط داره باید چیکار کنم
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم


