Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- لکه بینی
با سلام.من 45 روز پیش توسط شما عمل سزارین شدم.تا امروز لکه بینی دارم.الآن بسیار کم و لکه های خفیف قهوه ای است. برای پایان آن چکار باید کرد؟؟؟ با تشکر
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین شدمه و ی طرف شکمم التهاب و باد دارن اطراف بخیها پیش دکتر رفتم و گفت سونو گرافی بگیر سنو گرافی گفت پارگی نداره التهاب و مشکل زیتگادی نیس ولی وقتی دس میزاری کاملا مشخص و اینکه دوماهه حاملم و نمیدونم چ کنم میترسم ممنون میشم کمک کنیدچکار باید کرد
- بیماری زنان
سلام من 44سالمه پریوذم خیلی نامنظم شده الان چهارسال میشه الانم 15روزه پریودشدم قط نمیشه همراه بالخته های زیاد لطفا راه حل بدیدممنون میشم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام خسته نباشین خانم دکتر من یه چن باری هست که پریود ماهیانم خیلی طولانی میشه البته تقریبا یک سالی هست بخاطر مریضی کلیوی از قرص پردنیزلون و کوگرافت استفاده میکنم این داروها میتونه رو چرخه ی قاعدگی تاثیر بزاره؟ممنون میشم راهنمایی کنین که مال استفاده از این قرصاس یا نه دلیل دیگه ایی داره
- سونوگرافی پستان
اکوی زمینه ای بافت پستان ها هتروژن است مشاهده کیست های اکوفری متعدد توده های هیپواکو با حدود صاف و منظم و موارزی با سطح پوست و فاقد سایه خلفی - در ساعت 11 و 2 پستان با فاصله 2 سانتی متر از نیپل
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من الان9ماهه اقدام به بارداری هستم ولی کیست دارم نمیشه میتونیم کمکم کنیم کیست من از10تا بیشتره ونمیزاره باردار بشم
- پریود نامنظم
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام پسرم ۱۹ روزشه و شیرمادر میخوره. من میتوانم قرص سرماخوردگی و سفیکسیم و چرک خشک کن بخورم؟یا براش ضرر داره؟
- سوال
سلام ایا قرص راکوتان و ضد التهاب و ازیترومایسین با قرص ال دی تداخل دارد؟
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر.. من برای تنبلی تخمدان هشت روزه ک قرص سیبل مصرف میکنم.. متاسفانه من طبق دستور استفاده نکردم و از روز پنجم قاعدگی قرص رو شروع نکردم و چند روز بعد از پریود شروع ب استفاده کردم.. الان باید چیکار کنم مشکلی نداره؟
- سونوگرافی
سلام سونو ماموگرافی انجام دادم درسونو نوشته درساعت ۳و۴پستان چپ بافاصله ۳سانتیمتر ازنیپل و۱۴م م ازسطح پوست توده هیپواکو ovalباحدود صاف ومنظم وموازی باسطح پوست وفاقد سایه خلفی حاوی استرندهای اکوژن داخلی به ابعاد ۱۵*۵*۱۷م م مشاهده می شود .آیا این توده خطرناک هست.
- عمومی
سلام خانم دکتر آیا وجود موهای سیاه در بازوی دختران طبیعیه؟ من موهای بازوم مثل موهای ساعدم هستش خیلی نگرانم که مشکلی باشه
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- بهم خوردن نظم پریود
سلام خانم ئکتر ،
من ماه گذاشته 8 آبان روز آخر پریودم بود. 12 آبان نزدیکی مشکوک داشتم یک ساعت بعدش دو تا قرص اوسیز مصرف کردم، هفت روز بعد پریود شدم اما مقدار خونریزیم کم به مدت 3 الی 4 روز و به رنگ سیاه بود.
تاریخ 10 آذر به چند روز لکه بینی داشتم. از 14 آذر پریودم شروع شد و همچنان ادامه داره، هیچ دردی ندارم فقط گاهی خیلی خفیف و لحظه ای ، میزان خونریزی خیلی شدید نیس مثل پریود های ماه های گذشته و گاهی به صورت لخته مشاهده کردم.
لطفا بفرمایید همچین چیزی طبیعی هستش یا باید درمانی رو شروع کنم؟ - عفونت
سلام، خسته نباشید، من ۲۷سالمه و مجرد هستم. مدت زیادی هستش که خارش دارم و ترشح سفید رنگ غلیظ، گاهی هم رنگش زرد رنگ میشه دفعه اول ویزیت شدم بهم پماد درموفیکس دادین که تاثیری نداشت و دفعه دوم ویزیت هم بهم ۴عدد قرص فروکونازول دادید مصرف کردم ولی موثر نبود گفتین داخل اب و بتادین بشینم دو دفعه انجام دادم کمی از خارش کم شد ولی هنوز پابرجاست میخواستم بپرسم چه قرص یا چیزی میتونم استفاده کنم؟
- پرده بکارت
سلام من چند بار در دوران پریودیم انگشت اشاره ام را داخل واژن فرو میکردم به دلیل خارش راستش الان متوجه شدم که احتمال اسیب دیدگی بکارت وجود داره میخواستم ببینم من که اصلا نمیتونم به پزشک مراجعه کنم الان باید خیلی نگران باشم یعنی ممکنه بکارتم پاره شده باشه ؟
- شک به بارداری
پیرو سوال قبلی میخواستم بگم سیکل های قاعدگی قبل از سقط ۲۸ روزه بوده والان که ۲۰ اردیبهشت هست زیر دلم درد میکنه کم وحالت قاعدگی رو دارم ممنون
- پرده بکارت
من دوران پریودی خیلی دردناکی دارم و لخته خون و تکه های شبیه گوشت که شبیه لخته بزرگ خون هستند گاهی اندازه ۲ بند انگشت خارج می شوند...می خواستم بدونم خارج شدن این تکه گوشت ها به پرده بکارت آسیب نمی زنه؟
- کیست تخمدان
کیست به قطر39 میلی وبااکوهای ظریف داخل ان درتخمدان راست همراه باخونریری داخلی


