Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من هفت ساله ک درگیر اندومتریوزم
- زناشویی
سلام ایا میشه از ژل پیروکسیکام برای کمتر کردن درد ،در نزدیکی کردن استفاده کرد
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- قرص وروژست
سلام دو ماه کامل بخاطر اندومتریوزم قرص وروژست مصرف کردم که علائم افسردگی شدید پیدا کردم تصمیم گرفتم قطعش کنم الان ۶ روز که دیگه نمیخورم ولی طی سه روز اخیر درد بسیار شدیدی توی رحمم و کمردرد شدید دارم دلیلش چیه
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری قرص ال دی مصرف میکنم و میخواستم بدونم مصرف چای سبز روزی ۲لیوان تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره یا نه میتونم بخورم چای رو یا نه.ممنون.
- ای وی اف
لک بینی روز هشت نشانه چیست
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و مجردم لابیا های خارجی واژن من بسیار چروکیده شده و کمی تیره میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و آیا در این سن این چروک ها طبیعیه ؟؟سپاس
- انتقال جنین و دگزا
سلام خانم دکتر ،من چند روزه انتقال جنین انجام دادم دکتر بهم آمپول هپارین و قرص دگزا داده ،میخواستم بدونم چرا همزمان با این آمپول قرص دگزا هم باید بخورم؟ اصلا کاراییش چیه؟ضرر نداره؟
- بستن لوله
سلام ۴۰ سال دارم ودارای یک دختر ۳ ساله هستم.دوران بارداری سختی داشتم بصورتی که اصلا آمادگی بارداری مجدد را ندارم.همزمان از قرص ضد بارداری و کاندوم استفاده میکنم.چون بشدت از بارداری ناخواسته وحشت دارم.این امر تو زندگی زناشویی هم تاثیر گذاشته.از رابطه با همسرم دوری میکنم و می ترسمباردار بشم.با وجود قرص و کاندوم هر ماه قبل پریود بی بی چک میذارم.از ترس مثبت شدن فشارم میفته.اگه بخوام لوله هام رو ببندم راهی وجود داره؟
- توده اکوژن سینه
خانمی ۳۶سالمه سنو سینه انجام دادن توسنو نوشته توده ای به ابعاد ۳۶در۱۱حاوی چند کانون اکوژن به نفع کلسیفیکاسون احتمالی با حدود لبوله وکمی نامنظم دیده میشود.دربرسی کالر داپلرمختصری واسکولاریتی دران مشهود است
- فیبروم
سلام خسته نباشید من ۴۲ سالم هست و با سونوگرافی متوجه فیبروم شدم وبا دکتر مشورت کردم بهم آمپول لوپرمر ۷/۵ داد به تعداد ۲ تا که به فصله ۲۸ روز بزنم .و به خاطر خونریزی های خیلی شدید کم خونی گرفتم و دکتر گفت این آمپول بزن که پریودی تمام بشه چون کم خونی خیلی شدید دارم الان ۵ روز از اولین آمپول که زدم میگذره پریودی کم شده ولی قطع نشده برای قطعش چیکار کنم و اینکه طبیعیه که قطع نمیشه ؟ قرص مفنامیک اسید هم میخورم
- مصرف قرص سیبل در پریودی
سلام من از روز اول پریودم قرص سیبلو شروع به مصرف کردم میخواستم بدونم وقتی از روز اول شروع میکنیم به خوردن تا چند روز پریودی ادامه داره؟ یعنی همون هفت روزه تمومه و یا نه چون سیبل مصرف میکنم سه چهار روز دیگه پریودی تموم میشه؟ ممنون
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- کیست تخمدان
سلام ایا کیست تخمدات باعث ریزش موی شدید میشه وایا امپول سینورا برای بارداری خطر دارد
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۰ سالمه من قبلا ناحیه ی کلیتوریس خودم و کاملا میدیدم و حتی با لمس وجودش و احساس میکردم چند ماهی است که ناحیه ی کلیتوریس انگاری تیس و خیلی داخل رفته و فرو رفته شده جوری که اصلا انگاره نیس آیا طبیعی ه این ؟؟؟ ممنون
- اسکورت
با سلام و عرض ادب من میخواستم بدونم چطوری میتونم ارضا شدن هنگام رابطه واژینال رو تجربه کنم. هنگام رابطه جنسی با اینکه قبلا مثانه رو خالی کردم بازم حس ادرار بهم دست میده و من رابطه متوقف میکنم و مثانه خالی میکنم. خیلی جاها خوندم که نباید اینکار رو کرد و باید رها کنیم. خواستم نظر شمارو بدونم. ممنون میشم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید.ببخشیدمن سوالمو پرسیده بودم ازتون و پاسخ دادید گفته بودم ک کیستای ریز داشتم وازسینموشیرمیومد سرخود حدود س ماه دوفاستون مصرف کردم ازروز۱۶تا ۲۵ ام پریود ولی بعدش ک قطع کردم ازسینه سمت چپم شیرمیادوماه بعدیشم پریودنشدم لک بینی داشتم چندروز و گفتید ک دوفاستون روادامه بدم و واسه کم کاری تیروئید و پرولاکتین ب دکتر مراجعه کنم راستش من سال پیشم این اتفاق واسم پیش اومدتقریباهرسال این ازمایشو انجام میدم و مشکلی نیست الان چیکارکنم؟ میشه ی دارویی مصرف کنم واسه قطع شیر سینم؟


