Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- غده ی لنف ری اکتیوپشت گوشب
سلام خسته نباشیدببخشیدمادرمن پشت گوشش سوتوگفته لنف ری اکتیوداره ب قطره ۱۱خیلی کوچیک هس گفته شاید بخاطر چرک دندون باشه مننونم میشم کمکم کنید تابدونم خطرناک هس یان؟دکترگف میتونیددربیاریدخیالتون راحت باشه
- جلو افتادن پریود
سلام من هفته ی پیش پریود بودم و تموم شد ،دوباره این هفته پریود شدم،ممنون میشم راهنماییم کنید
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده
- بیماری زنان
سلام. خانم دکتر من یه مدت قبل عفونت داشتم. کهبه شکل سوزش و خشکی واژن بود. بعداز پماد کلوتریمازول استفاده کردم بهتر شدم. خانم دکتر الان نه ترشح دارم نه سوزش و نه خشکی واژن، فقط موقعی که با شوهرم رابطه دارم ترشحات سفیدرنگی به مقدار کم به آلت شوهرم میچسبه. خواستم بدونم این یعنی که من هنوز عفونت دارم . خوب نشدم؟؟ ممنون
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟ ممنونم از وقتی که میگذارید.
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشید درجواب سونوگرافی دخترم که 34 سال سن دارد وهنوز ازدواج نکرده یک کیست به ابعاد 78mmدر100 در تخمدان چپ دیده شد.افزایش ضخامت جداری بصورت نامنظم به ضخامت حداکثر 15mm روی دیواره خلفی و لترال چپ مشاهده گردید.در سایر قسمتها ضخامت جداری نرمال بوده و septation دیده نشد.دربررسی کالر دلپر فلوی جزیی در قسمتهای solid جداری مشاهده گردید.ضایعه فضاگیر cystic یا solid در تخمدان راست مشاهده نشد.ممنون میشم اگه بطورواضح جوابم را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر
- تاخیر پریود
سلام وقت بخیر من از زمان پریودم ۷ روز گذشته پریود نمیشم قبلا ۲۶ روزه میشدم اولین باره عقب افتاده هرروز زعفرون خوردم تاثیری نداشت الان چون میریم مسافرت میخوام پریود نشم تا ۱۰ روز چه قرصی بخورم؟؟؟قرص سیبل تاثیر داره؟؟؟
- جرراحی فیبرم
من ۶ اسفندلاپارسکوپی شدم..الان دوماه پریودمیشم...چیکارکنم
- Nb
سلام آیا nb3/8در هفته ۱۹بارداری نرمال است؟؟؟
- سیپروترون کامپاند
با سلام آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری برای ضد بارداری مناسب و مطمئن است؟ با تشکر
- کیست
سلام من امروزسنوگراغی رفتم یکم نگران شدم.برای قبل بارداری رفتم ک توسنوگرافی نوشته کیست یونی لوکوارجدارنازک محتوای اکوفری به دیامتر۳۰میلیمتردرتخمدان راست رویت شد.میخاستم ببینم ینی چی مشکل مهمیه؟
- افزایش سایز سینه
سلام روز بخیر ، دختر ۲۱ ساله هستم ، سینه های کوچکی دارم ، آیا استفاده از قرص موثر است ؟ چه قرصی ؟ عوارض قرص چیست ؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
بخیه سزارینم بعد یکماه اندازه عدس باز شده
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- دیده نشدن ساک در هفته ۶ و ناحیه اکوژن
سلام من تخمدانم pco هست این ماه اچ سی جی زدم یه روز قبل پریود بتام ۶۰۶ بود آخرین پریودیم ۲۵ ,۵ بوده امروز لک داشتم رفتم سونو رو شکم انجام داد گفت ساک دیده نمیشه یه ناحیه اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۷ میلی دیده میشود رحم هتروژن تجمع مایع در قسمت فوقانی کاویته خیلی نگرانم یعنی باردار نیستم اکوژن یعنی چی
- زایمان زودرس در سه ماهه دوم
سلام خانوم دکتر من یه زایمان زودرس در هفته ۲۶ ب خاطر باز شدن دهانه رحم داشتم چکار کنم زایمان بعد با موفقیت تا اخر برسونم که ریسکش خیلی خیلی کمتر باشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- ضخامت۱۸ اندومتر
سلام خانم دکتر به علت لکه بینی وخونریزی نامنظم سونو دا م ضخامت دیواره رحم ۱۸ بود به اضافه تعدادی میوم وکیست ...قرص جستیران۴۰ رابه مدت ۲۰روز طبق دستورپزشک مصرف کردم تا در پریود بعدی ضخامت کم شود منتها ازمایش tsh 4.98هست lh3.41 وfsh9.86 وprolactin 11.96 میباشد..ممکنه علت مشکل من تیروئید یا....باشد وبا درمان آن مشگل نامنظمی ولکه بینی وتکرارضخامت اندومتر حل بشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- فطع نشدن پریود – قرص دیان ایرلنی
با سلام و خسته نباشد من یک زن ۳۹ ساله هستم مطلقه برای اولین بار که پریودم قطع نشده و همیشه مرتب بوده الان بیشتر از ۲ هفته است که من پریود هستم در صورتی که معمولا مدت پریود من ۵ روز است و خیلی هم کمه مقداره خونریزی. به خاطر اینکه بدن کیست سازی دارم دکتر گفته بودهمیشه ۶ ماه قرص بخورم و ۳ ماه نخورم من سالهاست که قرص دیان ایرلنی مصرف میکنم. میشه کمکم کنید؟ سپاس از لطفتون
- سوال در مورد بارداری
سلام .من قبلا سابقه سقط داشتم الان 3 ماهی هست اقدام به بارداری کردم هنوز باردار نشدم . ایا نیاز هست شوهرم آزمایش نمونه اسپرم بده چه زمانی نیاز هست یعنی مشکل از جانب مرد باشه که نیاز به نمونه نطفه باشه لطفا راهنمایی کنید
- دیفرلین
من یک ماهه به خاطر آدنومیوز خونریزی دارم .امروز یه آمپول دیفرلین ۳/۷۵ تزریق کردم چه موقع خونریزی قطع میشه؟؟ و اینکه آیا باید هر ماه تزریق بشه؟؟


