Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم
سلام من ۳۰سالمه،عادت ماهانه منظم ندارم درحددویاسه روزعقب جلوانداختن،اما اینبارده روز،زودتر پریودشدم دلیلش چی میتونه باشه،استرس هم نداشتم
- عفونت زنان
سلام ببخشید من دختر ۲۰ ساله هستم میخواستم ببینم برای شستن واژن ازچه چیزی میشه استفاده کرد
- پریود نشدم
سلام من تنبلی تخمدان دارم و چندماهه قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم اما این ماه بعد از قطع قرص پریود نشدم و مجبور شدم بعد از ۸ روز دوباره قرص رو ادانه بدم الان ۱۷ روز گذشته و نشدمم در سونوگزافی هم درتخمدان راستم فولیکول دیده شده
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- درد مقعدی هنگام پریود
هنگام پریودی هر چند ماه یکبار همراه با درد شکم و پشت درد مقعدی هم دارم اونم تا چند ساعت علت چیه؟؟؟؟
- سیکل قاعدگی
سلام وقتتون بخیر! 37 ساله هستم مجرد قبلاً سیکل قاعدگی ام 26 تا 28 روز بود الان یکی دو ساله به 21 یا 22 روز کاهش پیدا کرده الیته هر دو یا سه ماه همان 26 و 27 روز می شود درد و خونریزی غیر طبیعی ندارم افزایش یا کاهش وزن نداشته ام کار تقریباً سنگین همیشه در برنامه ام هست. می خواستم بپرسم مشکلی نیست؟
- امپول پروژسترون
سلام خسته نباشید.نه روز پیش دوتا سوزن پروژسترون زدم و روز بعد یکی که جمعا یه تا سوزن زدم الان هشت روز که پریود نشدم بایدچکارکنم ممنون
- بیماری زنان
دختر ۱۸ ساله ای هستم بخاطر درد دوران پریودی سونوگرافی انجام دادن و قید شده مختصرمایع آزاد در کلدوساک خلفی دیده شد نگرانم
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر سوختگی واژن در اثر استفاده از آب داغ برای شستو شو ایا به بکارت آسیب میزنه؟سپاس از پاسخ شما خدا خیرتون بده
- جایگزین قرص استرادیول
سلام دکترخسته نباشید.دکترم استرادیول تجویزکردن هرچی گشتم گیرم نیومد.گفتین بهم که استروژن کونژوگه بگیرم اونم گیرم نیومد.خواستم بگم به نظرتون چیکار کنم داروی مشابه ای دیگه نیست؟؟اینجافقط آمپول استرادیول گفتن هست؟؟؟چکارکنم دکترلطفاراهنمایی کنید.ممنونم
- قرص استرادیول بعدانتقال نصرف کنیم
ایااسترادیول بعدانتقال مصرف کنیم
- سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
- پرویدی
با سلام بنده از سه ماه گذشته پروید نشدم. بعد به پزشک مراجعه کردم و طی سونوگرافی که انجام دادم، مشخص شد که کیست و میوم دارم. متخصص برام آمپول پروژسترون و قرص دوفاستون تجویز کرد که همون شب تزریق کردم و بعد از یه هفته پروید شدم. بعد بهم گفتن که هر ماه به مدت 6 ماه از روز 14 عادت به مدت 12 روز قرص های دوفاستون رو مصرف کنم. در حال حاضر چند روز از موعد پرویدم می گذره ولی هنوز پروید نشدم. می خواستم بدونم من باید هر ماه به خاطر پریود شدن آمپول پروژسترون رو تزریق کنم یا همین قرص ها قاعدگی رو تنظیم می کنه؟ این ماه هم باید آمپول پروژسترون رو تزریق کنم؟
- Ts/1b
Ts/۱b در جواب نمونه برداری یعنی چی نمونه برداری کوتارژ تسخیصی
- سلام خدا قوت ۴۵ سالمه سونوگرافی واژینال دادم کیست سمت چپ حاوی کلسیفیه دارم
سلام خدا قوت سونوگرافی واژینال دادم کیست حاوی فوکوس کلسیفاسیون دارم میخواستم ببینم خطر داره
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- سقط
سلام دکتر عزیز روز پزشک را به شما تبریک میگوییم بعد از سقط ایا درد و گرفتگی درناحیه کمر و زیر شکم عادی هستش
- سلام خانم دکتر من دو ماه عمل تخلیه رحم وتخمدان انجام دادم ازمایش هیچ مشکلی نداشته الان لکه بینی دارم گفتم ببینم طبیعیه
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید


