Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلفری
سلام ببخشید من ازمایش سلفری دادم و توی فرم اشتباه وزنم رو ۵ کیلو کمتر نوشتم میخواستم ببینم توی جواب تاثیری میذاره یا نه ؟
- مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر تو ابله مرغان پریود بشیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- کپسول اووبوست
سلام من تخمک هام ضعیف و پوچ بود برا انتقال و دکتر پودر فرتولید روزانه یک ساشه برام تجویز کردن میتونم در کنارش روزی دوتا کپسول اووبوست بخورم
- حاملگی اتفاق افتاده یا خیر
سلام من با دوست دخترم ... نزدیکش بردم ولی داخل نکردم و ایشون هم پرده داره هنوز ... ازون روز به بعد میگه من حس می کنم توی شکمم یه نبض می زنه ( کنار ناف) یکمم حس دل پیچه سمت راست شکمم دارم
که تو نت دیده بودیم دل درد از علائم حاملگیه
سینش هم حساس شده البته نزدیک پریودیش هم هستمیشه جواب بدین که حامله س یا نه ؟
و یک ساعته که درد واژن گرفته ( قبلا همچین دردیو تجربه نکرده بود ) و پریودیش نزدیکه نمیدونم مربوطه به پریودی یا همون حاملگیه - عفونت واژن
سلام خانوم دکتر من ۳ ماه پیش رنگ ترشحم سبز روشن بود ولی بدون سوزش و خارش و هیچ چیز دیگه ای دکتر بهم پماد کلوتریمازول و قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ داد که خوب نشدم.ماه بعد پماد تریپل سولفا و قرص مترونیدازول و آزیترومایسین داد که باز خوب نشدم.ماه پیش دکتر گفت یه زخم خیلی کوچیک در دهانه ی رحم ایجاد شده و باز پماد تریپل سولفا و قرص داکسی سایکلین و قرص واژینال لاکتوواژ استفاده کردم و خوب نشدم.میخواستم اقدام به بارداری کنم.خواستم بپرسم میشه جز فریز کردن ویا پلاسما تراپی راهی داره با دارو خوب شم؟
- بقایای سقط جنین
سلام من ده روز پیش سقط داشتم که الان دکتر میگن بقایا دارم که حدود 14 اندازه اش هست آیا با قرص سیتوتک میتونم بقایا رو از بین ببرم یا باید کورتاژ بشم ؟
- کیست بارتولن
سلام خانم دکتر من دوساله کیست بارتولن دارم چن بار تخلیه کردم پارسال هم عمل کردم دکتر گفت کلا درش آوردم ولی بعد ۵ماه دوباره برگشت الان خیلی بزرگ شده و ۴ماهه باردارم چکار کنم
- بارداری
سلام هفته ۳۰ بارداری هستم موهام درگیر شپش شده از شامپوی پرمترین ۱ درصد میتوانم استفاده کنم ؟ چند روز؟
- زفاف
- قرص اورژانسی را همرا با ژلوفن باهم خوردم و ۹ ساعت بعد هم قرص کوآموکسی کلاو خوردم آیا اثر قرص اورژانسی را خنثی میکنند
و
- سقط جنین
سلام وقتتون بخير
من ٥ ،٦ هفته است كه باردارم
در ابتدا ٤ قرص ؛دو تا واژينال،دو تا زير زبوني
دو ساعت بعد ي دونه زير زبون
سه ساعت بعد ي دونه ديگه
اما درد ميكشيدمو و بي حال بودم و ايهال داشتم اما خبري از خونريزي نبود
اين برا ديشب بود
دم دماي صبح به خونريزي افتادم و دو تا لخته قد ِ بند انگشت ازم افتاده و حون ريزي شديدي ندارم
امكانش هست راجع به ادامه مصرف توضيح بدين - AMH و بارداری
AMH من 2.10 هستش میتونم باردار باشم چه مدت طول میکشد؟
- سرکلاژ شکمی
من درسه ماهه اول بارداری هستم با توجه به سابقه های سقط حتی باوجود سرکلاژ میخواهم سرکلاژ شکمی انجام دهم ودکتر قبول کرد میخواستم ببینم سرکلاژ شکمی در سه ماه اول بارداری خطر ندارد ومطمن تر از سرکلاژ واژینال؟
- من دو سل از سزارینم میگذره ولی هنوز هم سمت راست سزارینم دقیقا کنار جای بخیه درد وحالت خارش دارم وحس میکنم چیزی شبیه سوزن داخل جایه بخیه دارم سونو انجام دادم گفت چیزی نیست وفقط جای بخیه سفت شده نمی دونم لان چکارکنم
- سلام همسرم ۴سال عمل سزارین کرده بعد ۴سال درد شدید داره لطفا اهنمای
- اکوژن کلبه
- لکه بینی سیاه
سلام من یک چند ماه ازدواج کردم برای پریودی لکه بینی سیاه رنگ دارم
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
باسلام خواهش میکنم جوابم روبدین. آیا میشه کیست بارتولن رو با سرنگ تخلیه کرد؟ چون فعلا نمیخوام جراحی شم. دراینصورت شما انجام میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد


