Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام تو روخدا جواب منو بدین من میخام بدونم روز چهاردهم پریودم چه روزی هس سه شنبه وچهارشنبه لکه بینی داشتم وپنج شنبه شروع خونریزی بود الان روز چهاردهم پریودم باید آمپول بزنم دو روز لکه بینی هم جز پریود حساب کنم یانه
- احتمال باردای
آمپول hcg تزریق کردم امروز موعد پریودم هستش درد سمت راست و زیر دل دارم امکان بارداری رحمی یا خارج از رحمی هستش با این همه درد؟
- پریود
سلام، وقت بخیر، خانومي 32ساله هستم، دارای یک فرزند، چند سالی هست که گاهی اوقات پریودم اول با لکه بینی شروع ميشه، یعنی دو روز اول لک مياد بعد پریودم شروع ميشه، چند ماه پیش دو روز لکه بینی داشتم بعد کلا قطع شد بعد دو روز پریود شدم، چند روز پیش هم همین مساله تکرار شد البته هفت روزي تا موعد پریودم مونده بود که لکه بینی شروع شد فکر کردم پریود شدم ولی بعد دو روز کاملا قطع شد و در حال حاضر پریود هم نشدم، از لحاظ بارداری مطمئن هستم، چون از کاندوم استفاده میکنم، دلیلش چی ميتونه باشه؟ احتمال داره از استرس باشه چون من کلا خیلی استرس دارم، یا ميتونه کیست باشه، خانوم دکتر من چند ماهی هم هست ریزش موی شدید گرفتم، احتمال کیست هست؟ تشکر از پاسخگویی شما
- قاعدگی
سلام من ۱۵ سالمه و این ماهم مثل ماه های گذشته پریود شدم اما این ماه مثل همیشه نبود من همیشه پریودیم ۷ روز طول میکشید اما این ماه ۱۲ روز طول کشیده و هنوزم قطع نشده ۵ روز اول پریودیم خونریزیم خیلی کم بود مثل همیشه نبود ولی بعد از ۵ روز خونریزیم عادی شد ولی قطع نمیشه. لطفا دلیل و اینکه باید چکار کنم و بگید اخه اولین بارمه و خیلی ترسیدم
- ؟؟؟؟؟؟
خسته نباشید خانوم دکتر گلم من الان به دکتر دسترسی ندارم و برام مقدور نیست برم دکتر، میخاستم کاملا راهنماییم کنید من پرولاکتین ۲۸ و ادنوم هیپوفیز دارم، سنو دادم گفتن کیست های ریز و تنبلی داری رفتم پیش یه متخصص زنان و بهشون گفتم من هرماه پریود میشم گفتن دوباره سنو بده و دوتا فولیکول ۱۲ دارم و سنوم خوب بود و هیچ کیست و تنبلی هم نشون داده نشد! تاریخ منظمی ندارم هر ماه جلو میفتم مثلا یبار ۱۳ یبار ۱۵ دوباره۱۳ بعد ۲۹ پریود شدم تو پریودیم مشکلی هست؟ چون ادنوم دارم دیگه میخوام زیر نظر یه دکتر باشم به چه کسی باید مراجعه کنم
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر
خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم برای باردار شدن سریع چکار کنم تخمدان راستمم یه کیست درموئید داره ولی اندازش ثابته و هیچ درد و عارضه ای نداره میخوام بعد بچه دار شدن برش دارم.الان بخوام باردار شم سریع چکار باید بکنم که تاثیری که این کیست بر روی قدرت بارور شدنم گذاشته از بین ببرم و زود باردار شم. - احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- فیبروم ساب سروزال
با سلام.جواب سونوی من اینه.یک فیبروم ساب سروزال۲۶ در ۲۰ میلی متر در خلف فوندوس و یک فیبروم ساب سروزال ۱۸ در ۱۲میلی متر در قدام فوندوس دیده شده ضخامت اندومتر۵میلیمتر طبیعی است.هر دو تخمدان در خلف رحم و نزدیک به خط وسطه.در تخمدان راست یک کیست ۷۲در ۳۵ و در تخمدان چپ۴۵در ۲۷میلی متر که در تشخیص اول اندومتریوما میباشد.آیا حتما باید عمل کنم؟ پزشک من گفته که باید شیراز عمل کنم چون در رشت پزشک متخصصی که این عمل رو یکبار انحام بده نیست احتمال دو بار عمل خیلی زیاده.من یه دختر هستم و ازدواج نکردم.آیا احتمال دو بار عنل وجود داره.
- آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید ازمایش بتا قبل ازتاخیر در پریودی درسته ؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من دختری 20ساله هستم بمدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد واژنم نکردم.خودم چند باری خودمو تو اینه نگاه کردم پرده ام هلالی هستش ولی لبه های پردم انگار پارگی های خیلی کوچیک درحد یک میلی متر داره که خیلی نگرانم کرده. یک ماه قبل یک رفتم پیش ماما گفت پرده ت سالمه از نوع کنگره ای هستش.ازش پرسیدم پس چرا انگار حالت پارگی داره گفت اون مدلشه مادرزادی اونجوری بودی و پارگی نیست.ایا میتوان روی تشخیص ماما صددرصد حساب کرد؟؟؟؟ایا خودارضای بامالش کلیتوریس ب پرده اسیب میزنه؟؟؟؟من خیلی نگرانم توروخدا کمکم کنین
- لکه بینی
آیا لکه بینی بعداز تخمک گذاری تا۲روز قبل از موعد پریود نشانه ی بارداری است ..لکه بینی بسیار کم
- کیست سینه چپ
- اختلال قاعدگی
سلام خانم دکتر ۳۷ ساله هستم امروز روز ۷ پریودیم هست خونریزیم رو به پاک شدن بود نَرمِش انجام دادم بعد از دو ساعت دلم درد خفیفی گرفت و خون تازه و یه چیز کوچیکی مثل پوست ازم دفع شد. قبلا دو سالی این مشکل رو داشتم ولی مدتی بود که خوب شده بودم.ولی دوباره اینجوری شدم. نمیدونم برای چی؟به خاطر خوابی که شب قبل از شروع پریودم دیدم خیلی تحریک شدم از خواب بیدار شدم رحمم به شدت درد گرفته بود.یا به خاطر ۶جلسه رفتن به باشگاه هست؟من وزنه بیشتر از ۵کیلو برنمیدارم. لطفا راهنماییم کنید که چه آزمایش و سونوگرافی بگیرم و در روز چندم سیکل قاعدگی انجام بدم؟
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید .من سونو گرافی دادم نوشته کیست حاوی دبری های اکوژن به دیامتر ۳۳ م م در ادنکس راست رویت شد .یعنی چه خطرناکه ؟ باقرص ال دی رفع میشه یا خیر ؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من عفونت زیاد داشتم شورتم بوی بد میداد بدون مراجعه ب پزشک خودم پماد مترونیدازول و کلوتریمازول گرفتم شب یه بار استفاده کردم صب درد شکم و خونریزی داشتم یه حالتی شدم مصه پریودی همیشه وقتی پریود میشم این درد و حس میکنم میشه بگین مشکلی نداره ؟؟
- سلام
من ۱۶ سالمه و تا حالا هنوز پریود نشدم..دکتر هم رفتم اما عمومی بودن و گفتن شاید چون لاغرم دبر پریود شدم..میخواستم ببینم مشکل دارع؟ باید برم پزشک متخصص؟ سونوگرافی چجوری هست..
- آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵
آمپول واریوپپتیل را درمانگاه تزریق میکند؟
- واکسن کزاز
سلام،خانم دکتر من ۹سال پیش واکسن کزاز زدم الان که باردارم باید واکسن بزنم؟اگه بله چه هفته ای!!! الان هفته۱۶هستم


