Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پولیپ دهانه رحم
سلام. من شنبه پولیپ دهانه رحمم رو برداشتن و دکترم گفت فولیکول خ خوبی داری دوعدد امپول گونادوتروپین داد گفت شنبه شب بزن یکشنبه شب نزدیکی داشته باش. ولی من الان ک چهارشنبس همچنان لک بینی و درد شکم و کمر دارم. دوتا هم قرص عفونت تجویز کردن و قرص پروژسترون. بنظرتون طبیعیه لکه بینی و درد؟ و قرص ها هم تجویزش درسته؟
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- هموروژی پری ساک
سلام من در هفته 8 بارداری هستم توی سونوگرافی گفته هموروژی پری ساک 7 میلیمتری در سگمان تحتانی رحم دیده شده خطری داره
- نازایی
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من الان حدوده ۱۰ ۱۲ ساله میرم دکتر برا بچه دار شدن عمل لاپراسکوپی هندسکوپی اینا انجام دادم بعدش کلی باز دکتر دارو خیلی راها رفتم من پرویدم نامنظمه تا دارو یا آمپول پروژسترون نزنم پروید نمیشم
- گوش درد در بارداری
سلام خانم دكتر من در هفته هشت بارداري هستم متاسفانه امروز به خاطر باد كولر گوش درد شديد گرفتم حوله داغ استفاده كردم اما بهتر نشد من ميتونم تو هفته هشت بارداري براي گوش درد قرص استفاده كنم؟ يا از قطره گوش ممنون
- آی یوآی
باسلام من چهل سالم برای تعیین جنسیت۴بارآی یوآی ناموفق داشتم.داروهام لتروزول آمپولhmg.آمپولhcg وافرودیت هستش میخواستم بدونم برای افزایش شانس باروری چیکارمیتونم بکنم
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص سیبل برام تجوریز شده اما پریودم هنوز بعداز سه ماه استفاده منظم نشده ایا قرص های رنگ سفید هورمون خاصی داره نباید استفاده کنم؟ یا نباید تا بسته تموم شد بسته ی بعد رو شروع کنم؟ دکترم گفتن پشت سر هم استفاده کن اما منظم ندده بعداز اتمام بسته قطع کنم تا روز پنجم پریود دوباره شروع کنم؟)اگع بله قرص های سفید رو استفاده کنم یا زرد؟)
- مصرف داروهای ناباروری
سلام. ممنون که جواب سوالامونو با حوصله میدین من ای وی اف کردم. الان هفته پانزدهمم. قرص استرادیول و دوفاستون روزی یکی میخورم. شیاف پروژسترون رو قطع کردم. میخوام قرصا رو هم قطع کنم. میخواستم بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد واسه قطع داروها؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام،خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم و حدود یک سال نزدیکی داشتم باردار نشدم بعد شما برام قرص لتروزول تجویز کردین که با یک دوره خوردن حامله شدم،الان بعد یک سال که از زایمانم گذشته برای چکاب رفتم تو سونوم دیگه هیچی نبود و تنبلی تخمدان نداشتم!!یعنی بعد زایمان تنبلی تخمدانم برطرف شده؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید برای یبوست اوایل بارداری میشه از خاکشیر استفاده کرد؟؟؟
- حساسیت به لاتکس
سلام وقتتون بخیر بعد استفاده از کاندوم مارک کاپوت دچار سوزش و احساس گرما درون محیط داخلی واژن شدم و چندباری این اتفاق افتاده بود که فکر میکردم بخاطر کاندوم باشه اما شب بطور اتفاقی مشاهده کردم دیدم دیواره داخلی واژن انگار متورم هم شده بدون درد و سوزشی و درست نمیدونم دفعات گذشته هم این تورم ایجاد شده بوده یا خیر، میتونه حساسیت به لاتکس باشه؟ بعد چند روز باید مراجعه کنم به دکتر؟ ممنون از پاسخگویی شما
- ایا پرولاکتین20بالاس؟ نیاز به درمان دارد؟
ایا اسیب به سطح داخلی بالای واژن و لگن باعث بهم خوردن تخمدانها میشود؟
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت
سلام خسته نباشید میخواستم بگم من چهار روزه ک قرص ورژست مصرف کردم و پریود شدم میخاستم بدونم طبیعیه
- درد شدید
سلام خانم دکتر خسته نباشید. من هفته سی و دوم بارداری هستم. تقریبا سه هفته هست که دچار مشکلی شدم. همه چیز خوب است فقط یدفعه و ناگهانی یدفعه یه درد شدید در پایین شکمم سمت چپ میاد. در حد دوثانیه . درد خیلی شدید هست اون لحظه. نمیدونم حرکت جنین در اون قسمت باعثش میشه یا نه. این درد ناگهانی چی میتونه باشه خانم دکتر؟ بیشتر هم این اتفاق وقتی که سر پا هستم میفته متشکرم
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- اقدام بارداری
سلام وقت بخیر من یک سال که در حال اقدام به بارداری هستم قرص متفورمین و تیرویید مصرف میکنم و حدودا ۹ ماه پیش یک بار سقط داشتم میخواستم بدونم برای بررسی ناباروری باید برم ایا لازم همسرم تست اسپرم بده یا اینکه یک بار بارداری میتونه به این معنی باشه که ایشون مشکلی نداره
- روده اکوژن گرید ۱در هفته ۱۷ باردای یعنی چه


