من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لتروزول
سلام خانم دکترببخشید من لتروزول گفتن روز سوم تا هفتم پریودی مصرف کن ولی داروخانه اشتباه نوشته بود روزی یکی روزها یکی مصرف میکردم پریودم نبودم یعنی اشکال داره الان روز سوممه ک پریودشدم دوباره یه بسته رفتم خریدم دوتاش باهم بخورم یاصبح یکی شبم یکی
- چهارمین سزارین
با سلام و وقت بخیر من سه بار سزارین شدم و به دلخواه خودم بوده و هیچ مشکلی هم نداشتم و اورژانسی نبودم الان هم باردارم میخواستم بدونم شما چهارمین سزارین انجام میدید؟؟
- سزارین
باسلام ببخشید شما در بیمارستان قائم هم سزارین انجام میدهید؟
- فیبروم کلسیفیه
سلام من یک فیبروم کلسیفیه پنج سانتی دارم . معنیش چیه؟ و آیا با وجود این فیبروم میشه حامله شد و اگر میشه ایا در دوران حاملگی این فیبروم کلسیفیه مشکلی و دردی ایجاد نمیکنه؟ چون دکترم گفته بهتره بهش دست نزنیم . در ضمن علت اینکه این فیبروم کلسیفیه شده اینه که من دو سال پیش عمل آمبولیزاسیون روی فیبروم انجام دادم
- رژیم غذای
سلام خسته نباشید برای رژیم بارداری از چندماه قبل باید بیایم دکتر برای گرفتن رژیم
- بارداری
سلام خسته نباشید من یک ماه و نیمه ک باردارم امروز ترشح بی رنگ همراه با رگه های خونی دیدم میخواستم بدونم دلیلش چیه تو رو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ممنونم ازتون
- باسلام من توهفته۳۵بارداری هستم توسونوم نوشته سرجنین دولیکوسفال است نرمال واریاسیون این به چه معناست
سلام تو سنوگرافی نوشته سر بالا قرار دارد در حد واریاسیون نرمال دولیکوسفال است یعنی چه
- دندان درد
سلام هفته ی ۳۰بارداری هستم دندونم دردمیکنه ازبیحسی لیدوکایین استفاده میکنم ایاخطرداره چه خطری ممکنه جنین وتهدیدکنه
- قطع کلومیفن و ادامه خونریزی
سلام.من ۳۷ سالمه و یک فرزند دارم.برای بچه دوم یکسال اقدام به بارداری داشتم ولی باردار نشدم دکتر بهم قرص کلومیفن و استروژن دادن مصرف کنم منتها بعد از قطع کلومیفن خونریزی ام قطع نشده و امروز روز دهم پریودیم هست و دکتر گفته بودن روز یازدهم سونو بدم که اگه تخمک خوب داشتم آمپول بزنم می خواستم بدونم با شرایط خونریزی فایده ای داره سونو بدم؟
- بارداری ناخواسته
من دارای یک فرزند سه ساله و یک فرزند دو ماهه هستم که خانم در دوران شیردهی فرزند دوم هست و فقط از شیر مادر استفاده می شود. پس از گذشت دو ماه از شیردهی خانم پریود شدن (جای تعجب داره) و بعد از سه روز از پاک شدن نزدیکی داشتیم و متاسفانه پیشگیری نداشتیم و کار از کار گذشت! نیم ساعت بعدش از دو قرص اورژانسی هفتاد و پنج درصد استفاده شد و در ادامه برای اطمینان دو قرص دیگه هم مصرف شد. یعنی از چهار قرص اورژانسی هفتاد و پنج درصد در فواصل دوازده ساعت استفاده شد. به متخصص زنان مراجعه کردیم صراحتا میگفت شما باردار شدین و برای سه هفته بعد آزمایش دادن. ما دو تا بچه داریم و الان خانم در دوران شیردهی هست و اصلا بچه نمیخواهیم خواهش میکنم راهنمایی کنید سوال اول : در شرایط بالا اصولا بارداری رخ می دهد یا خیرسوال دوم : فرض کنید همین الان باردار شدن آیا تا زمان آزمایش (سه هفته بعد) میشه با غذاهای طبیعی مثل زعفران و دارچین و زرشک و . . . یا با خوردن قرص های خاص بارداری اتفاق نیفته سوال سوم : فرض کنید بعد سه هفته آزمایش دادیم و باردار باشه آیا با خوردن قرص های خاص میشه بارداری تموم بشه یا نیاز به جراحی هست
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- لکه بینی دربارداری
سلام خانوم دکتر من هفته ۵بارداری هستم تو این مدت لکه نداشتم شما بهم شیاف دادید که هرشب مقعدی استفاده میکنم .دیشب روی دستمال یه لکه دیدم خیلی ترسیدم که دیگه نبود .همش تکرر ادرار داشتم حتی دیشب نتونستم راحت بخوابم بخاطر تکرر ادرارم.امروز موقع ادرار کردن یکم ادرارم تیره شد انگار کمی خون قاطیش بود چیکار کنم خیلی میترسم
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- بارداری و سقط
سلام دقیق ۳ماه قبل سونو دادم گفت بارداری هماتوم هم داشتم دارو داد استفاده کردم دوباره گفت ۱۰روز بعد سونو بده دادم گفت بچه قلبش از کار افتاده باید سقط کنی دوباره یک هفته بعد مجدد سونو انجام دادم گفت بچه ۶هفته هست باید سقط بشه قلبش از کار افتاده بستری شدم شیاف گذاشتن سقط نشد گفتن بیشتر از حد استفاده کردیم دارو خطرناک مرخص کردنم الان شده تقریبا ۳ماه رفتم امروز سونو تو سونو نوشته ک رحم با موقعیت Anteveted ب ابعاد80*میلیمتر با اکوی میومتر هموژن مشاهده شد تصویر ناحیه هترواکو به دیامتر 62*46*43 م م در بین دو لایه اندومتر در ناحیه فوندوس ک در بعضی از قسمتها دارای فلوی عروقی میباشد بی زحمت بگین باید چیکار کنم
- اقدام به بارداری
سلام برا تعیین جنسیت دکتر بهم قرص فلوکونازول تجویز کرده هفته ایی یک عدد حالا دو دلم ضرر برا خودم یا فرزندم نداشته باشه چکار کنم؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۴فروردین پریودشدم بعد ۱۰اردیبهشت هم پریود شدم بعد توماه خرداد پریود نشدم و دذذوز ۲۰و۲۱خرداد لکه بینی داشتم و کمرم بشدت درد میکرد بیبی چک زدم منفی بود آیا من باردارم؟
- مصرف قرص ال دی
سلام. من برای به تاخیر انداختن پریودی قرص ال دی مصرف کردم اما یک هفته بعد از تمام شدن پریود قبلی .. ایا تاثیر گذار هست.. چون من احتمال نیدم که شاید باردار شده باشم ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام،خسته نباشید من روز ۱۰ آذر شروع عادت ماهیانم بوده و برای بارداری قرص مصرف میکردم روز ۲۳ و۲۵آذرآمپولhcg تزریق کردم روز ۴ دی بیبی چکم مثبت شد و فرداش آزمایش بتا تیتر دادم که رقمش 52.8 IU/L بود آیا با این عدد بتا بنده باردار هستم؟


