Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
کیست ساده تخمدان به تعداد دوتا بااندازه 20 و25میلیمتر در ماه دوم بارداری چه بابد کرد
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ۳۱ هفته باردار هستم. ۲۰ هفته با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. از اون ب بعد استراحت مطلق ام در حد سرویس بهداشتی. هفته پيش سونوگرافی واژینال دادم سرویکسم ۳۱ شده بود .int.os هم بسته. هفته پیش یکم کمر درد داشتم ک شدید نبود بیمارستان بستری شدم و سرم سولفات گرفتم . دیگ سونوگرافی دادم طول سرویکسم شده بود ۳۱ میتونم استراحتمو نسبی کنم ؟ یعنی دیگ زیاد دراز کش نباشم و بتونم بشینم . آشپزی و کار خونه و بیرون نه اصلا . در حد همون تا آشپز خونه رفتن و نشستن.
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام من34سالمه یه پسر8ساله دارم1سال ونیم اقدام به بارداری دارم امابی فایده بوده سونوداخلی شدم متخصص زنان گفت ضخامت رحمت خیلی بالاهست قرص لتراکس داده گفته روزی یکی تا12روز بخورم.ایاتأثیرداره دربارداری وجنسیت؟ دخترمیخوام. نگفته توی پریودی بخورم الان1هفته اززمان پاکیم میگذره
- Anti top بالا دو شیردهی
سلام وقتتون بخير anti tpo من در بارداري بالا بود و قرص لووتيركسن مصرف ميكردم بعد از زايمان هم تا يكماه مصرف كردم و يك هفته قطع كردم و مجدد آزمايش دادم بازم يكم بالا بود، چون فرزندم شيرمادر ميخورد مشكلي ايجاد ميكند؟؟ الان ٤ماهشه، متشكرم
- سونو آنومالی
سلام .در سونو آنومالی گفتن که روده اکوژن گرید یک هست و کلیه ها کنی ورم دارند. آزمایشهای ژنتیکم هر دو خوب بودن . به نظرتون مشکلی هست ؟
- خیلی مهم
مصرف شیاف استامینوفن ۳۲۵در ماه دوم بارداری ضرر داره؟
- نازایی
ساتم
دکترم میگه دهانه رحمم خشک است و مانع بارداریم شده الان برای ۱۶ تا ۲۶ پریودی قرص utrogestan بهم داده
ولی هرچی تحقیق می کنم این قرص مانع بارداری هست
لطفا راهنماییم کنید آیا مصرف کنم - سقط طبیعی درهفته ۴
سلام وقت بخیر من درهفته ۴ (۱۲اردیبهشت ۱۴۰۰)تو خونه سقط داشتم همون روز رفتم سونو همه چیز خوب بود ولی خونریزی داشتم ودکترم گفت استراحت کن تا هفته ۷برو سونو برای قلب جنین وچون بارداری اولم بود اطلاعات کم دلشتم یه چیز سفید رنگ شبیه پوست ضخیم بود ازم خارج شد وبعدش یه تیکه خونی ومن پیگیر نشدم تا(۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰)رفتم سونو که گفت دفع شده ودرتخمدان راست کیست ۳۴*۴۳همراه باسپتوم های ظریف داخلی دارم وکانون هیتروژن باجز کیستیک به ابعاد۱۰*۱۶مطرح بقایای حاملگی درکاویته رحم مشاهده شده دکترم گفت باید کورتاژ بشی من نمیخوام الان توی این شرایط کرونا برم بیمارستان سوالم اینه بااین شرایط راه درمان دیگه ایی جز کورتاژ نیست؟
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام بقایا دارم حدود سه سانت 18اسفند هم سقط کردم در 17هفته آیا امکان داره با پریود این بقایا دفع بشه؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
میوم ساب موکوز کوچک در خلفی فوقانی اندومتر به قطر۸ م م دیده شد در سونوگرافی وازینال چیست؟آیاخطرناک است وچگونه رفع میشود
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر برای یبوست در بارداری چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
- کیت تخمک گزاری
خانم دکتر سلام برای نامنظمی پریود که ۷ تا۹روز تاخیر دارم، چه زمانی باید کیت تخمک گزاری انجام بدم؟!. یعنی چند روز بعد از پاک شدن قاعدگی!.
- درباره بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۲ سیکل سونو دادم ابعاد رحم ۷۷*۴۲ با اکوی میو متریال نرمال ضخامت آندومتر ۸.۵ فولیکولهای متعدد ۱۴ میلی آمپول hcg زدم وقرص لتروزول مصرف کردم باردار میشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین نگرانم
- آیا با وجود کیست تخمدان می توانم باردار شوم؟
سلام خانم دکتر نتیجه ی سونوگرافی من نشون میده کیست تخمدان دارم. پزشکم گفته با وجود کیست نمی تونم باردار بشم و باید حتما عمل کنم. می خواستم نظر شما رو بدونم. آیا حتما باید عمل کنم یا مشکل با مصرف دارو حل می شه؟ و اگر عمل کنم بعدش می تونم باردار بشم یا کیست به سرعت بر می گرده؟ عکس نتیجه ی سونوگرافی روی لینک پایین هست. خیلی متشکرم. عکس از گزارش سونوگرافی
- ناباروری
سلام دختری 40ساله هستم و مجرد و درا ستانه ازدواج وزن من 105و قدم 155 واضافه وزن دارم ...ببه خاطر کم بودن خونریزی ماهیانه و اینکه ایا در اینده برای بچه دار شدن مشکلی دارم یا نه ازامایش و سنو انجام دادم .. سنو من مشکلی نداشت و همه چیز نرمال بود اما ازمایش A.M.H=0.5 وکلسیم دی 6 وهموگلوبین من 11.1بقیه مشکلی نداشت...خانوم دکتر اینا یعنی چی؟یعنی من در اینده به طور طبیعی بچه دار نمیشم؟دکترمن خیلی با حرفاش منو نگران و مظطرب کرد.میخوام بدونم درصد بارداری طبیعی من در اینده چقدره؟چکارکنم این درصدزیاد بشه؟تا چند سال دیگه یاسه میشم؟چکار کنم این کار به تعویق بیفته ؟ایا مشخص چه مقدار دیگه فولیکول دارم ?ایا وزن کم کردن تاثیری داره؟ ترو خدابگید چکار کنم خیلی نگراتم
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من هفته ی ۱۷طول سرویکسم ۲۷بود و با دردهای شدید بستری شدم وسرکلاژ شدم استراحت مطلق دارم که فقط برای دستشویی بلند میشم شبی یک عدد شیاف پروژسترون وهفته ای یک عدد آمپول هیدروکسی پروژسترون دارم آیا به نظر شما میشه طول سرویکس رو با این شرایط کنترل کرد وکوتاهتر نشه؟یا نیاز به درمان ومراقبت بیشتری هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم سونو گرافی رو برای شما ارسال کنم کجا ارسال کنم ؟؟ میخواستم در مورد سونو یه نظر بدهید ممنون
- Játszd meg a Chicken Road nyerőgépet egy kiváló kaszinóban online : véleményünk.
Különleges kaszinójátékot keresel? Nos, a Chicken Road elragadó élmény.Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road humoros kalandot kínál.A játék és világa Üdvözlünk egy csirkés kalandot, ahol az út a kihívás. Ez a Chicken Road lényege.A grafika részletes, vicces animációkkal. A zene vidám és könnyed.A Chicken Road előnyei A funkciókat illetően a Chicken Road nyerőgép szórakoztató élmény. Szeretnél:Bónusz pörgetések x2, x3 vagy x5 szorzók Egyedi tárcsák Robbanó csirkékA játék során aktiválhatsz bónuszokat.Chicken Road kaszinók A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékra? Jó hír: chickenroadscasino.hu.net [https://chickenroadscasino.hu.net] ellenőrzött platformok mókás nyerőgépet kínál.Megemlíthető: Betway ellenőrzött platformokon ajánlott választás.Végső értékelés Összegzésként vicces élmény.Erősségek Magas szorzók Sok bónuszTudnivalók Kaszinónként változó RTPA vidám játékok rajongóinak a Chicken Road meglepő kaland.
- بارداری
سلام خانوم دکتر...من اخرین پریودم اولین روزش۱۱دی بود که دوهفته زودترشروع شد پلیپ داشتم که دکترپمادواژینال بهم داد...این ماه که پریودم دیرافتاد تست و ازمایش دادم مثبت بود که باردارم...خاستم بدونم اون پلیپ و زودشروع شدن پریودم به بارداری مربوطه؟بنظرتون مشکلی دارم؟
- بارداری
ایا در خانه میشود با طب پزشکی بچه رو بندازیم


