Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فولیکول
سلام رفتم دکتر گفت فولیکول ۳۵ م م داری ودوتا آمپول داد که تزریق کنم آیا امکانش هست باردار بشم ؟ و اینکه کی و چندبار باید نزدیکی کرد؟
- بارداری
سلام وقت بخیر ،خانم دکتر من پانزده هفته بارداریم هستم رفتم آرایشگاه جلوی موهامو کامل همه رو نه فقط یه کم جلوی موهامو که سفید شده بود رنگ زدم و همچنین ابروهامو،آرایشگر گفت مشکلی نداره که رنگ زدم ولی من خیلی میترسم واسه بچم ضرر داشته باشه ،لطفا بگید ضرر داره یا نه ؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من نزدیکی مشکوک داشتم نیم ساعت بعد دو تا قرص تنسی خوردم والان که شش روز از خوردن قرص گذشته لک دارم.میشه راهنماییم کنید؟ آیا باردارم؟
- بقایای بارداری بعد از سقط
بعد از مصرف دارو و دفع زیاد بقایا امروز رفتم سونو و این جواب رو داده یعنی چی؟ میخوام بدونم این مقدار دفع میشه خودش یا باید دارو باز مصرف کنم؟ اندومتر به صورت ضخیم و هتروژن با ضخامت 10 میلی متر رویت شد، تصویر یک توده هتروژن به ابعاد 10*32 میلی متر که در بررسی کالرداپلر دارای فلوی عروقی است در کاویته اندومتر رویت میشود که مطرح کننده بقایای بارداری است
- عفونت واژن
سلام ببخشید دوره ی دوم بارداری هستم دکتر واسه عفونت قرص فلوکونازول ۱۵۰ هر سه روز یکی سه عدد تجویز کرده اند مشکلی داره یا مصرف کنم
- فشارخون بالا در بارداری
سلام من بازدارم ولی فشارخون بالایی دارم آیا میتوانم روزانه یکی دوتا لیموترش برای پایین آوردن فشارم استفاده کنم
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام دربارداری
آیا مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام روی جنین تاثیری دارد
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- تست اسپرم
سلام خانم دکتر. من دوتا بچه دارم ۱۶ ساله و ۸ ساله. برای دومی که میخواستیم اقدام کنیم نمیشد بعد مراجعه خانمم به متخصص تشخیص عفونت بود و طی مراحل درمان بهبود پیدا کردنولی چون بازم نمیشد دکترشون از من خواست که تست اسپرم بدم که تشخیص چسبندگی داده شد و اون هم بعد طی مراحل درمانی مرتفع شد و ما صاحب بچه دوم شدیم. حالا میخوام بدونم الان هم من تگه بخوام بچه دار بشم باز هم همون مشکل بعد چند سال واسه من رخ داده یا فقط از طریق آزمایش میشه فهمید؟ ممنون
- متخصص زنان وزایمان
سلام من تو۲۹هفتگی گفتم اندازه ی دیامتربطنی ۱۱میل هستش نگرانم دکتر گفت واسه پسرتا۱۲جاداره دارم سکته میکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفت که پرده پاره نشده الان نزدیک ۱ سال که ازدواج کردیم ولی چند روز پیش حس کردم که پاره شده با اینکه من تخمدان پلی کیستیک داشتم و دکتر رفتم گفت میتونی تخمک گذاری داشته باشی به نظرتون باردار میشم ؟؟
- بارداری سالم
باسلام من ۳۰مردادتاریخ آخرین پریودم هست وطبق آزمایش بتا که عددش ۶۰۰بودباردارهستم وفکرمیکنم الان توهفته۷باشم سال پیش باردارشدم وازهفته ۵لکه بینی داشتم هفته۸سقط کردم.الان خیلی نگرانم نمیخوام زودبرم سونوگرافی میخوام حداقل ۸هفته بشه ایرادنداره؟ میشه نشانه های یه بارداری ناسالم روبفرماییدهمش نگرانم میگم نکنه پوچ باشه یاخارج رحم یاقلبش تشکلیل نشده باشه یاهزارتافکر...میشه بفرمایید چه علامت هایی باشه یعنی ایرادی وجودداره وآیامن تاهفته۸بمونم بعدبرم سونوایرادنداره میشه علامت های نقص ووجودخطرروبفرماییدتشکر
- بقایای بارداری 33 میل
سلام وقت بخیر من ۳۳ میل بقایا داشتم که ۲ عدد قرص میزوپروستول زیر زبانی استفاده کردم .سه ساعتی از مصرف قرصم میگذره فقط کمر درد و دل درد خفیف دارم و اسهال شدید و خونریزی اتفاق نیوفتاده .ایا کم قرص مصرف کردم؟ممکنه اتفاقی نیوفته؟
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر، هفته ی سی چهار بارداری هستم از هفته سی بارداری به علت انقباضات رحمی که داشتم دکتر قرص ایزوپرین هر هشت ساعت و امپول پروتولون هر هفته یکی رو تجویز کردن. من دیابت بارداری دارم که با رژیم پایین اورده بودم. ولی از وقتی این داروها رومصرف میکنم قند دو ساعت بعد از غذام زیاد شده و مابین ۱۳۰ تا ۱۴۵ شده. و پایین نمیاد. الان من چیکار کنم ؟ این میزان قند خون خطرناکه؟ و باید انسولین مصرف کنم؟
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- زایمان
سلام.. خسته نباشید.. من الآن با توجه به تاریخ اولین روز آخرین پریود در هفته 41 بارداری هستم.. ولی رفتم سونوگرافی دکتر گفت سه هفته دیگ وارد هفته 40 میشید.. با این حساب بارداری من میشه 44 هفته.. چرا اینطور شده.. دکتر گفت ممکنه تاریخ آخرین پریود را اشتباه کردید.. امکان داره من اشتباه کرده باشم.. یا اینکه بارداری 44 هفتهای طبیعی هستش؟..
- بارداری
باسلام خانم 44 ساله هستم پریود نامنظم دارم یکی دوروز اول لکه بینی بعد پریود میشم و7 روزه پاک میشم اینبار سروقت پریود شدم یک روز لکه بینی داشتم 10 روز است پاک نمیشم خونریزی زیاد بوده رابطه کنترل نشده دوبار داشتم اما سابقه بیشتر از 7روز پریود را ندارم یک ماه قبل سونو دادم کیست نداشتم دارو کلروکین و قرص چربی خون مصرف می کنم امکان داره باردار باشم
- قرص مدروفوم
من قصدبارداری دوم داشتم پریودیم منظم هست ومشکلی ندارم فقط رژیم دخترمیخواستم دکترجزنسخه داروش این قرص روبرام نوشته میخواستم ببینم این دارو چه تاثیری داره
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست


