Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- مصرف قرص روکین
سلام خسته نباشید ایا بعد از رابطه هم میشه از قرص روکین برای پیشگیری استفاده کرد ؟ تا چند روز بعد استفاده کنیم باردار نمیشیم ؟ یک روز قبل از رابطه میشه استفاده کرد؟
- مایع آزاد در کلدوساک؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بنده متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم و رور ۱۷ سیکلم که سونو انجام دادم نوشته شده مختصر مایع آزاد در کلدوساک دیده شده خیلی نگران چیز خطرناکیه یعنی چی مختصر مایع ازاد در کلدوساک دیده شد؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- آبسه
سلام یه جوش چرکی بزرگ ک فک کنم آبسه هست الان 4 سالی هست ک درست نزدیک اندام تناسلی نه روی لابیا ایجادشده ک درطی دوسه روز بزرگ میشه وچرک و خون خارج میشه بعدش کاملا خوب میشه و دوسه هفته ی دیگه دوباره به همین روال به وجود میاد این اواخرم ک فقط خون خارج شد تواینترنت ک سرچ کردم فیستول واژن نوشته ولی من مجردم و سابقه ی زایمان نداشتم ممکنه فیستول باشه خیلی نگرانم
- سلام خسته نباشی سوالی داشتم اگه من خود ارضایی داشتم انگشت داخل بدن کردم اما خونی نیومد ممکنه پردم پاره شده باشه میتونم برای معاینه پیش شما بیام ۱۸ سالم خواهش میکنم کمکم کنید
- پریود شدن
سلام وقتتون بخیر من بخاطر تنبلی تخمدان دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد از ۳ ماه که قرصا تموم شده ۳ بار پشت سر هم پریود شدم این طبیعیه؟
- تشکیل نشدن ساک بارداری و عدد بالای بتا
سلام وقت بخیر در آزمایش بتا که دادم عدد بتا بالای سه هزار بود و در سونوگرافی نوشته شده ایجاد ناحیه ی اکوفری کوچک در حفره آندومتر فوندوس ایجاد شده خواستم بدونم باردار هستم یا علت دیگه ای داره ممکنه دقلو باشه
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
سلام آیا برای واژن کوتاه در بیماران راکی تانسکی ،درمانی وجود دارد تا واژن ،به طول عادی برسد؟
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر
من دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم. حدود یک ماه پیش متوجه شدم که کنار مهبل برآمدگی ایجاد شده که هیچ درد و سوزشی نداشت. الان که تو اینترنت جستجو کردم، زده بود که ممکنه کیست بارتولن باشه، ولی امروز متوجه شدم که طرف دیگه مهبل هم یه مقدار باد کرده(؟) میخواستم نظر شما رو بدونم. - ببخشید نمیدونم سوالم ربط داره به تخصصی شما یا نه
من در دوران عقد یکبار لیزر جای جوش انجام دادم ده رو بعد ازدواج کردم و بعد از ازدواج حامله شدم میخواستم بپرسم آیا لیزر عامل ایجاد سرطان در من میشود؟ آیا فرزندم هم از تشعشعات این لیزر مبتلا به بیماری میشود؟ میکروندلینگ خانگی دکتر پن خریداری کردم و در منزل با حضور فرزندم در زمان شیر دهی استفاده کردم میخواستم بپرسم این چی آیا این هم ضرر و عامل بیماری میشود خیلی لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- بکارت?
سلا میخاستم با اینه پردمو مشاهده کنم کمی کش دادم به سمت پایین ولی خون نیومد بعد از چند دقیه در اطراف کناره واژن ترشح خونی قهوه ای چسبیده بود دو روز پیش پریودم تموم شده ایا پردم آسیب دیدهیا خون پریوده
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- پربود شدن
سلام من دختر17ساله ای هستم که سه پریود میشوم الاحدود یک ماه هستش که پربود نشدم و قبلش هر دو هفته یکبار یعنی اینطور بگم که زود زود پریود میشوم و الان یک ماه یا 40 روز هستش که پریود نشدم مممون مشم راهنمایی کنید
- امپول لوپرومر
عوارض این آمپول چی هست من فیبروم دارم امروز اولیشو تزریق کردم الان بدنم گر گرفته! می شه بگید خطراتش چیه روی فشار خون تاثیر داره؟! من مشکل دستگاه گوارشم دارم
- خونریزی بعدآی وی اف
باسلام واحترام.دیروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟امروزصبح بی بی زدم یه خط قرمز ویه صورتی شد.تست بتادادم ۲۳۲بود.ازصبح امروزلکه بینی یاخونریزی ندارم.اگربااین آزمایش باردارم دلیل خونریزی دیشب چی بود؟الان بایدچکارکنم؟
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم


