Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- مصرف ژلوفن بعد از قرص اورژانسی
سلام قرص ژلوفنوو 3 ساعتو نیم بعد از قرص اورژانسی خوردم اثر قرص اورژانسیرو از بین نمیبره؟؟
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام وقت بخیر من 5روز از پریودی گذشته،فقط یه لکه ریز دیدم،ممکنه باردار باشم،قرص گین آپ و قرص آناهیل استفاده کردم،خواهش میکنم سریعا جواب سوال من رو بدید
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- تخمدان پلی کیستیک
سلام ذخیره تخمدان 4.80 برای دختر 20 سال خوبه؟؟؟
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- کیست تخمدان
سلام، مادرم69سالشونه، سونودادن، تخمدان راست کیست به دیامترmm43*59بادوسپتوم ظریف وتخمدان چپ هم کیست به قطر32mmداره،خطرناکه؟ بایدجراحی بشه؟
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- لک پوست
سلام خانم دکتر وقت بخیر بنده بیمارشماهستم ۴۲ ساله و دارای ۲ فرزند بعداز سزارین بچه دوم وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم روی پیشونی و شانه ها وبعضی از جاهای بدنم لک های قهوهای تیره افتاده دلیلش چیه خانم دکتر؟
- قرص دزوپستیو
سلام من دو ماه پیش پریود شدم ولی لک بینی داشتم و قطع نمی شد دکتر بهم قرص دزوسپتیو داد الان بعد دو ماه برای جلوگیری هم میتونم از همین قرص استفاده کنم قبلا برای جلوگیری از کاندوم استفاده میکردم
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- پرده بکارت
سلام من رابطه مقعدی داشتم با کسی حدود ٢ سال باهم بودیم و زیاد رابطه داشتیم میخواستم بدونم باعث پارگی پرده میشه ؟ یا نازایی در اینده ؟؟
- چکار کنم پریود بشم
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام من ۱۷ دی پریود شدم و اولین روز شب قرص ال دی خوردم بعد پریودم تا ۱۱ روز طول کشید بعد قط شد با همون اشتباهم پریودم نامنظم شد همیشه ۲۸ روزه میشدم امروز ک ۱۰ بهمن هس و ۹ بهمن دیروز یکچلو لکه بینی داشتم امروز بیشتر شده نمیدونم چیکار کنم گیج شدم ی دکتر دیگ گف ادامه بده ولی دوس دارم قط کنم و بازم مثل قبل پریود منظمی داشته باشم الان چیکار کنم تورو خدا ی راهی جلوم بزارید ک مثل قبلن بشم سوالم اینه ۱. اگه ادامه بدم تا چ مدت ادامه بدم بعدش میتونم قطع کنم که مثل قبلن بشم ؟؟ ۲. اگه بخام مصرف کنم باید از روز چندم بخورم؟ بخاطر این پریودم بهم خورد ک قبل این پریودام من با ال دی بالا میارم حالم بد میشه یکی خوردم ک ببینم چی میشه دیگ نخورم پریودم بهم خورد بعد ۱۴ روز باز پریود شدم ک بعدش تا ۱۱ روز ادامه داشت خیلی اذیت میشم زود ب زود پریود میشم بچه شیر میدم
- عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- عفونت ادراری مادر شیرده
سلام سوزش ادرای شدید دارم و به دختر ۴ماهه ام شیر میدم چه دارویی مناسبه
- عقب افتادن پریود
سلام ببخشید من قرص گین آپ میخورم الان یک ماه و نیمه پریودیم به تاخیر افتاده ربطی به قرص گین اپ داره
- لکه بینی قبل ازپریودی
سلام وقتتون بخیر یک هفته قبل از پریودی لکه بینی دارم ازمایش وسونو هم دادم مشکلی نداشتم علت لکه بینی چیه؟


