Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید پنج روز پیش سقط داشتم،دکترسونوگرفت گفت بقایا داره،بهم قرص ال دی هر۱۲ساعت داده وگفت بعد ال دی قرص متیل بخورم،الان درد زیر شکمم خوب نشده وهمچنان درد دارم،خواستم بدونم این طبیعیه؟بقایا خودش دفع میشه؟ممنونم
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- مصرف قرص و بارداری
سلام من زخم معده دادم و هر روز ناشتا ۲تا قرص ازونیوم ۲۰ میخورم. برای اقدام به بارداری باید چیکار کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر ، من ۳۰ سالمه و برای بچه اول برای دومین بار اقدام به بارداری کردم و اینکه نزدیکی در روزهای تخمک گذاری انجام شده ولی باز هم باردار نشدم، آزمایشات قبل بارداری رو انجام دادم و مشکلی نداشتم با توجه به اینکه همسرم یک مقدار عجله دارن برای بچه دار شدن آیا نیاز به پیگیری داریم ؟یا مشکلی هست ک اتفاق نمیوفته؟ لطفا راهنماییم کنید
- اقدام به بارداری
سلام .اقدام به بارداری کردم.قرص آریپیپرازول و سیتالوپرام و نورتیلیپتیلین مصرف میکنم.آیا مصرف اینا در اوایل بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه؟
- سونو
- من اولین سونوم مال برج 9 یعنی 6 ماه پیش بود دقیق بعد 5 روز تاخیری در پریودم همچی عادی بود
اولین روز اخرین پریودمم 27 فروردین 95 به مدت هفت روز بود
بعد اون دوباره 5 روز تاخیری داشتم و سونو زیر انجام شد ک البته دوتا تست بارداریم منفی بوده
ایا امکان داره باردار باشم؟
ضحامت رحم 57×41×84دیده شد اندرومتر به ضخامت 14mو single layerدر فاز لئوتال میباشد ساک جنین مشاهده نشده با توجه به ازمایش خون بعد از 5 روز عقب افتادگی طی ازمایش مجدد در صورت مثبت شدن سونوگرافی به سبک ترنس واژینال توصیه میشود توده میومتریال مشهود نیست ابعاد تخمدان چپ 15×28 و تخمدان راست 19×35 35دیده شد هر دو تخمدان حاوی تعدادی فیلیکون کمتر 1cm میباشد مشابه کورپوس لوتئون به قطر 13.5 در تخمدان راست دیده شده توده در ادنکس دیده نشده مایع ازاد در حد فیزیولوژیک در فضای لگن مشهود است
به نظرتون اندازه رحم واندازه کورپوس و ... طبیعیه؟تو ازمایش اذر ماه سال قبل حدود 6 ماه پیش اندازه رحم و تخمدان طبیعی زده اما اینجا به نظرتون کم کاری تخم دادن یا کیست یا مریضی خاصی دارم راستش تو ازمایش قبلیم اندرومترم با توجه به همین تعداد روز تاخیری در پریود یعنی 5 روز 12 بوده و اندازه تخمدان و رحم طبیعی
الان روز 8 که عقب افتاده و من سر خود امپول پرژسترون زدم
- من اولین سونوم مال برج 9 یعنی 6 ماه پیش بود دقیق بعد 5 روز تاخیری در پریودم همچی عادی بود
- بارداری
سلام خسته نباشید 4سال هست قرص ال دی 21عددی میخورم دوروز مونده بودتا قرصم تموم بشه رابطه بدون دخول داشتم ولی منی روی واژن ریخت فرداش قرص رو خوردم ولی بعدش دیگه قطع کردم الان سه روز هست پریود نشدم احتمال بارداری هست لطفا زود جواب بدین ممنون
- قرص اورژانسی
با سلام واحترام خدمت دکتر عزیز اولین روز از آخرین پریودم 29 دی بوده که بعداز پاک شدن رابطه جنسی داشتم وچون شک داشتم ال دی 4 تا همون لحظه 12 ساعت بعد هم 4 عدد مصرف کردم بعداز پنج روزمجدد پریود شدم ب مدت دوروز یعنی 8 بهمن و 21 بهمن باز هم ال دی به همین روش اورژانسی استفاده کردم یعنی توی یک ماه دوبار استفاده کردم. 10 روز از مصرف قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم البته کمردرد درده زیره شکم و دردهای یک طرفه دارم میخاستم بدونم چکار باید بکنم؟ب نظر شما آیا باردار هستم
- آیا عرق نعنا باعث مرگ جنین در شکم میشه؟
سلام ببخشید من چند شب پیش دل درد خیلی وحشتناکی گرفتم ک منجر ب اسهال و استفراغ شد نصف شیشه عرق نعنا رو خوردم آیا برای جنین مشکلی پیش میاد؟ دوازده هفتمه لطفا جواب سوالمو بدین تو رو خدا ممنون
- بارداری
سلام من دوماه پیش با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و منی وارد بدنم شده اولین ماه بعد رابطه پریود شدنم دوروژ بود و رنگش قهوه ای یعنی باردارم
- بارداری
سلام من دوازده هفته و دو روز باردارم اسید فولیک یک میلی را تا چند هفتگی باید بخورم
- بارداری
سلام خانم دکتر7ماهه باردار هستم.حس تیر کشیدن داخل واژن دارم .آیا طبیعیه؟
- عادت ماهانه
سلام.خسته نباشد.. من دوره هام منظم و 40 روزه است.. الآن باردارم و اولین بارداریم هست.. الآن در هفته 41 بارداری هستم یعنی یک روز هست که رفتم داخل هفته 42.رفتم سونوگرافی دکتر گفت چند روز دیگه باید بری زایمان.. از همه کمتر اینا طول کشیده نمدونم از من چرا اینقد طول کشیده.دکتر گفت بخاطر اینه که دوره هات طولانی هست.ولی فک میکنم میخاست ب من دلداری بده.. واقعاً خیلی استرس دارم و نگرانم.. میترسم بچه مشکلی داشته باشه که اینقد طول کشیده.
- بند ناف
سلام خانم دکتر عزیزم.من بیمار شما هستم و ۱۰ دی سزارین دارم برای فریز خون بند ناف اقدام کردم یکی از شرایطش نداشتن عفونت بود ولی من یک ماه پیش عفونت داشتم شما سه روز پماد واژینال دادین الان هم ترشحم خیلی زیاده ولی پنیری و خارشی نیست مثل سفیده تخم مرغه ولی رنگش مایل به زرده.ایا برای ذخیره خون بند ناف مشکل ایجاد میکنه باید چیکار کنم.مرسی
- اولین پریود بعد از زایمان زودرس
سلام خانم دکترببخشید من 32 روز بعد از زایمان زودرس پریود شدمولی خیلی پریودم کمه ،به صورت لکه هست دلیلش چیهو اینکه مشکلی نداره؟
- زایمان
سلام...بیمارستان حشمت بخش زایمان هم داره؟ به من گفتن بیمارستان حشمت زایمان کنم بخاطر مشکل قلبی که خودم دارم.(البته پیشنهاد متخصص قلب هست)
- بارداری
سلام.من رابطه با کاندم داشتم و بخاطر مصرف قرص اعصاب پریودام منظم نیست.با قرص مدرکسی پروژسترون پریود شدم ، اینکه آدم پریود بشه یعنی دیگه باردار نیست؟
- آزمایش amh
سلام خانوم دکتر من ۲۳ سالمه سطح amh ام در ازمایش ۶.۵هستش روز ۲ پریودی ازمایش دادم ایا تنبلی تخمک دارم و نمیتونم طبیعی باردار بشم


