Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایا برای دیدن جنین در هفته 6 نیاز به سونو واژینال هست؟ نیا
ما برای دیدن جنین دوبار مراجعه کردیم به دکتر و ایشون هم در هفته 6 و هم 9 سونوی واژینال انجام دادن، آیا این نوع سونو برای جنین ضرر نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین🙏🙏
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
من چن وقته قرص گین اپ خوردم الان توی پریودی خونریزی خیلی کمی دارم ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشع؟
- توده ایزواکو در تخمدان
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
ایا بعد از تخلیه کیست با سرنگ امکان عود کردن کیست هست
- مشکل خارج شدن گوشت ازواژه از واژه
سلام بخشیش باشه من یک دختر مجرد هستم مشکل من این است که هنگام تشناب نمودن از واژن من یک تکه گوشت مانند زبان بدون درد وخون خارج میشود وپس وقت بلند شوم داخل میشود من از خجالت نزد داکتر رفته نتوانستم نمیدانم که چی است بسیار نگران هستم هیچ کدام رابطه هم ندارم لطفا علت این را بگوید وچی کار کنم که خوب شوم ممنون
- ای وی اف
روز دهم انتقال جنین دیروز ک نهم بود یه کم علائم پریودی داشتم امروز تا الان هیچی میشه بی بی چک بزارم؟؟؟؟معلوم میشه باردارم یا ن؟؟؟ یا اینکا حتما وایسم بعد دو هفته آزمایش بدم
- 24سالمه بارداریم خطرناکه یانه
سلام من امروز سونو دادم میشه جوابشو بگید خیلی نگرانم اکولوسنسی با حدودمنظم درکاویته رحم در لوکیشن فوندال دیده شد مایع ازاد در حفره لگن مشهود نیست توده اکویmixedبه ابعادmm۲۰×24 درمجاورت تخمدان راست مشاهده شد دربررسی کالرداپلر the ring of fire sign دراطراف ان مشهود است یافته های فوق به نفع E.Pمی باشد سونوگرافی کنترل توصیه شود کسی میدونه چی میشه
- عوارض سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر من ۳۲ سالم و یه زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم و خداروشکر بچه ام موند و ۸ ماه داره ولی با توجه به بالا رفتن سن میخوام تو ۲ سالگیش اقدام به بارداری کنم ولی ب دلیل اینکه نمیتونم کامل استراحت مطلق داشته باشم و از خانوادم دورم میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم چون زایمان زودرس خیلی خیلی به خاطر شرایط بچه اذیت شدم ممنون از شما🌹
- شیمی درمانی
باسلام من 4 ماهه حامله هستم حالا بخاطرسرطان برست شیمی درمانی تجویزشده.باداروهایی مثل دوسه تاکسل کربوپلاتین آرومازین وزولادکس.آیا باید سقط کنم؟
- پریدهای نامنظم
سلام خسته نباشید من الان سه ماه پرید نمیشم قبلا اینطور شده بودم رفتم دکتر امپول بهم داد منظم می،شدمولی باز اینطور شدم مخواستم راهنمایی کنید در این مورد چیکار کنم
- سزارین
سلام من یه تا فرزند سزارین شدم وبه علت مشکل ژنتیکی یک فرزند دارم.الان میخوام باردار بشوم.آیا میتونم سزارین چهارم رو پشت سر بگذارم؟
- هیدروسالپنکس
سلام خانم دکترخسته نباشید
خانم هستم 35 ساله دارای یک فرزندمن دوبار جراحی کردم یک بار کیست قبل از ازدواج ویک بار سزارین کردم در سال 96 فهمیدم که کیست اندومتریوز دارم البته با وجود این کیست قاعدگی هایم منظم بود دکتر گفت بهتر باردار بشم زخم داری فریز کن مدتی بعد از فریز مدام یک آب روشنی را دفع می کردم مدت ها گذشت اما باردارنشدم دکترم را عوض کردم برایم عکس رنگی نوشت هردو لوله هایم از حالت اولیه خود خارج شده وپر ازآب بودند دکتر گفت باید ivf انجام دهم اما همسرم راضی نیست بعد از آن به سراغ دارو گیاهی رفتم چند دوره استفاده کردم خوب بودکیست راکوچک تر کرده بود اما الان مدتی است دارویی استفاده نکردم بعضی ازماه ها هرروز این آب را دفع می کنم بسیار سوزش دارم اما این ماه در تاریخ 20 پریود شدم هنوز پریودیم تمام نشده بود باز درتاریخ 3پریود شدم خونریزیم زیاد نبود بعد ازآن لکه بینی دارم آیا به نظرشما با این وضعیت لوله ها غیر از بچه دار نشدن مشکل دیگه ای برام به وجود نمیاد - بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- سلام من تو سیکل ای وی اف هستم دکتر بهم امپول سینال فکت و سینال اف داده از سوم پرویی دارم امپول میزنم برا پانچکر امروز روز شش پروییدمه امپول سینال اف تموم کردم میخواستم بپرسم تا کی باید بزنم برا پانچکر و دکتر گفته هشت پرویید بیا سونو بده
- سزارین
سلام خسته نباشید،من یسوال پرسیدم جوابموندادین،میشه لطفاپاسخ بدین؟ممنون میشم.سوالم این بودکه سه سال پیش عمل کیست تخمدان انجام دادم این عمل تمام مراحلش دقیقامثل سزارین بود،میخواستم بدونم آیامیشه باتوجه به این مسیله زایمان من روبصورت سزارین انجام بدن؟باتشکر
- درموردسزارین ششم
سلام خانم دکترمن برای بارششم سزارین میکنم چسبندگی هم داشتم ولی ناخواسته باردارشدم الان تازه ازمایش دادم مثبته نمیدنم چیکارکنم بچه م هشتماهش الان میخوام سقطش کنم چیکارکنم توروخدا کمکم کن خیلی نامیدشدم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه حدود ۳ ماهه پریودیم ۱ روزه دکتر بهم جلو گیری پیشنهاد داد بعد از یک هفته از مصرف خونریزی کردم و الان متوجه شدم یک گوشت صورتی خارج شده از بدنم طبیعیه لطفا جواب بدید ؟🙏
- پریودی
سلام من قرص گین اپ خوردم خونریزیم خیلی کم شده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟
- آزمایش غربالکری دوم
سلام آزمایش غربالکری دوم من در ۱۷ هفته و ۳ روز به این صورت هست ممنون میشم تفسیر کنید . سنم هم ۳۰ ساله . AFP 0.59 uE3 0.92 bcG.1.14 lnhibin.0.95 . تو اون یکی کادر هم نوشته low Risk


