Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع نشدن خونریزی بعد زایمان سزارین
سلام الان ۶۸ روزه زایمان کردم ،سزارین بودم ولی هنوز خونریزی دارم چه کنم؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر خدمت خانم دکتر ببخشید من چن سال پیش کیست تخمدان داشتم یه بار عمل کردم ونصف تخمدان چپم رو ورداشتن چن سال بعد عمل دوباره این کیست پدیدارشده وطبق سونوگرافی انجام شده الان این کیست بصورت هیدروسالپنکس مشاهده میشه که بصورت کیسه تی که توش پراب هستش خواستم بدونم با دارو درمان میشه یانه؟خطرناک هستش یانه؟ باتشکر ازشما🙏🏼
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- استفاده از پماد ان ان در بارداری
سلام من هفته ۱۰ بارداری هستم و خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم از پماد تریامسینولون ان ان به طور موضعی استفاده کنم .یا شما کدوم پماد را پیشنهاد میدهید . خدا قوت
- برای سندروم قبل قاعدگی گل مغربی را چند روز قبل از شروع پریودی خورد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی بنده سرکلاژ شکمی انجام دادم آیا در دوران بارداری نیاز هست از پساری هم با وجود سرکلاژ شکمی استفاده بشه؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید.مادر من فیبروم رحم داره.هر دکتری میره یه قرصی بهش میده.چهار روز پیش عادت ماهانه اش تموم شد دوباره بعد چهار روز شد.دکتر اولش بهش دوفامد ۱۰ داده.بعد دکتر دومش بهش گفته قرص نداره اگر هم عمل کنه خطرناکه.خودش تا ۵۰ سالگی خوب میشه.مادر من ۴۷سالشه.یه دکتر دیگه رفته گفته باید عمل بشه وگرنه تا سه سال دیگه همین جوریه دوتا قرص هم داده.مفنامیک اسید و ترانگزامیک.جواب بدید ممنون میشم.
- قاعدگی
آیا روزه گرفتن باعث عقب افتادن قاعدگی میشود؟
- پولیپ
سلام ایا خوردن قرص ترنسید چن روز قبل از عمل هیستوروسکوپی اشکال دارد
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- اندومتروزیوس
من 4سال پیش عمل آندومتریوس انجام دادم به صورت سزارین چون شدید بود الان چند سال داینوژست میخوردم دکتر گفت خوب شدی قرصامو قطع کرد الان 3ماه با درد شدید وطاقت فرسا دست و پا میزنم الان دکتر بهم آمپول لوپرومر7.5برام نوشته نظرتون در مورد من واین آمپول چیه تهیه آش کنم یا نه میترسم
- توضیح در باره پرولاکتین بالا H643
- سقط
سلام. من ۱۹ ماه پیش دی ماه سقط داشتم ، خونریزی شدید همراه با چند بار دفع ، ولی متاسفانه این ماه پریود نشدم، خیلی استرس دارم امکان داره با ۳ هفته خونریزی و دفع بازم حامله باسم
- درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده
- سقط جنین
سلام میخواستم بدونم مصرف قرص سقط باعث ایجاد کیست در رحم میشه یا امکانش هست که قبل از ازدواج کیست داخل رحم وجود داشته باشه. با تشکر
- لکه بینی همزمان بامصرف ال دی
سلام خسته نباشید من کاندید ای وی اف هستم دکترم یه بسته قرص ال دی دادند چون سابقه ضخامت اندومتر با سلول غیرطبیعی داشتم استرادیول ندادم الان بعد یک هفته از ال دی خوردن لک های قهوهای میبینم آیا طبیعیه ؟ چون من هرماه با پروژشترون پریود میشدم آیا باید پریود بشم بعد مراجعه کنم یا احتیاج قبل پریود سوپرفکت تجویز شود؟ لطفا به هر دو سوالم پاسخ دهید بسیار ممنون میشم دکترم واقعا بد اخلاقن اصلا توضیح نمیدن ولی چون تو شهرستان تنها متخصص نازایی ایشونند چاره ندارم
- بکارت
سکس لاپای داشتم یهو تا نصفه رف داخل واژنم از پشت از شدت درد جیغ زدم و بلند شدم و باز سکس و از طریق لاپای انجام دادم بعد ک تمام شد چن دقه بعد لکه های زرد رنگ و قهوه ای و خون و ریزتکه های از گوشت دیدم و بعد ان چن روزی خونریزی مثل پریودی داشتم تا یک هفته ایا بکارتم از بین رفته
- بزرگی رحم
سلام خانم دکترحالتون خوبه من یکماه پیش سقط کردم امروزسونودادم تاببینم بقایای بارداری مونده یانه توی سونوگرافیم نوشته رحم به ابعاد98*48mmدارای کمی اندازه بزرگ میباشدنمیدونم یعنی چی خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید ممنون.
- نازایی
با سلام.من یه دوره انتقال انجام دادم منفی شد الان برای دوره چهارم روز سوم پریود دکتر قرص ال دی داد به مدت 2 ماه و بعد در دوره بعدی پریود قرص استرادیول آیا درصد انتقال جنین بیشتر میشه؟


