Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت دربارداری
سلام خانوم دکتر عزیز من هفته ۱۶ بارداری هستم وبیمار شما. کمی عفونت داشتم به مدت سه روز گفتید پماد واژینال استفاده کنم و خوب شدم ولی بعد از چند روز دوباره عفونتم برگشت باید چیکار کنم
- روانشناس
سلام خانوم دکتر عزیز میشه لطف کنین یه روانشناس تو رشت بهم معرفی کنید؟بعد اون بیام مطب شما
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
- پریود نامنظم
۱۴ بهمن ۹۹ پریود شدم وتا الان پریود نشدم تست زدم باردار نیستم قرض تیروکسین ۱۰۰مصرف میکنم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه متحلم دکتر سنو انجام دادم بهم گفته اینترنال اکو داری چی هست خطرناکه؟؟ ممنون میشم ترو خدا کمکم کنین
- آیا حقیقت داره؟ ممنون میشم جواب بدید تشکر
سلام. من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم. خواستم که آیا حقیقت داره که رحم دیدلفیس یا دوتایی کوچکتر از رحم نرمال هستش یا خیر؟ و من مشکلاتی مثل سپتوم واژن و آژنزی واژن و آژنزی سرویکس داشتم خواستم بپرسم مشکلاتی مثل آژنزی هم باعث کوچکتر شدن رحم میشود یا خیر ؟ و اینکه میگن رحم های آنومالی مولرین در معرض آندومتریوز هستند حقیقت داره؟ و آیا آزمایش خاصی داره که برای تشخیص آندومتریوز؟ وممکن هست آندومتریوز داشته باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید چون دکترم من را از جهت آندومتریوز چک نکرده
- بارداری
سلام خانم دکتر من هیپرپلازی بدون آتیپی دارم مشکلی نداره واسه بارداری اقدام کنم ؟
- مایع ازاد لگن
در سونوگرافی مایع کلوساک به میزان 80cc در رحم مشاهده شده اما تخمدان سالم است بنده مجرد هستم و50سالمه وقبلا یکبار بدلیل سابقه سل تخمدان جراحی شدم نگرانم ومی خوام بدانم علت این بیماری چیست ونحوه خاج کردن مایع باتوجه به مجرد بودنم چگونه است
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- بارداری
من کیست آندومتریوز دارم دکتر برام آمپول لوپرمر داده.من دیگه پریود نشدم این ماه یعنی احتمال بارداری هست یا از دارو هست پریود نشدن
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- روکین
باعرص سلام وروزبخیر پریود من ده روزه بود که فقط سه الی چهارروز خونریزی داشتم ومابقی لکه بینی بود به همین خاطر قرص روکین مصرف کردم واز روز اول پریودی شروع کردم اما پریودم قطع شد ودر روز۱۱ مصرف قرص خونریزیم شروع شد والان ده روز هنوز تمام نشده چه باید بکنم در ضمن قرصها رو هم ادامه دادم ودوتا دیگه مونده ممنون میشم پاسخ گو باشید.
- پریود
سلام.من سه ماه پیش ی سفط داشتم ماه بعدش پریود شدم اما الان دوماهه پریود،نشدم میخوام قرص پروژسترون مصرف کنم تا پریود،بشم میخواستم ببینم خوردنش بهم آسیب نمیرسونه؟؟
- درد و قرمزی محل بخیه سزارین بعد از چهار سال
سلام من چهار ساله سزارین کردم دو قلو داشتم یه گوشه از محل بخیه سزارینم باز بود که بعد از یک سال تحت نظر پزشک بودم تا بسته شد ودوسال بعد به دلیل درد زیاد رفتم سونو بافت نرم گفت که یه تیکه نخ بخیه به ابعاد سه میلی جامونده و حالا هم درد دارم نظر شما چیه به کجا مراجعه کنم
- تیرکشیدن ناحیههع
درد کلیتوریس و اون ناحیه در دوران قاعدگی طبیعیه؟
- سلام من هفته هفده بارداری هستم از واژنم مایع زرد رنگ خلطی میاد بیرون
- تخمدان من در سونوگرافی مشخص نشد و رحم من به ابعاد۴۳×۲۲م ماست
- مقعد
سلام داخل مقعد احساس میکنم اب سردی هستش و وقتی که سرپا هستم و فشار میدم از داخل سمت چپ انگار یه چیزایی مثل خار هستش که خارش هم دارم از داخل. علت چیست؟
- بارداری
سلام خانم دکترجان ببخشی مزاحم میشم بنده دوره هام ۲۵روزس باید ۶شهریورپریودمیشدم که نشدم رابطه بدون محافظت داشتم ۹شهریوداز دادم منفی بود ولی بی بی میزنم یک خط پررنگ وبعداز۵دقیقه خط کمرنگ میزنه بنظرتون چکارکنم
- خود ارضایی
ایا میشه از اپلیدی برای خود ارضایی استفاده کنیم چون خاصیت ویبره داره ؟


